piątek, 9 grudnia 2016 r.

Biała Podlaska

Fałszywe wezwania

Dodano: 28 listopada 2001, 18:14
Autor: (mal),

- Jestem zbulwersowana tym, co ostatnio przeszłam za sprawą Telekomunikacji. Nikt mnie nawet nie przeprosił, a uważam, że należy mi się to oprócz wyjaśnień - mówi Danuta O. emerytka z Białej Podlaskiej.

Kobieta zrelacjonowała Dziennikowi swoją "przygodę”. Kilka dni temu wyjęła ze skrzynki na listy wezwanie do zapłacenia zaległego rachunku telefonicznego za sierpień. - Zdenerwowałam się potwornie. Czerwonym drukiem było napisane, że jeżeli w ciągu 15 dni nie zapłacę, odłączą mi telefon. Należności reguluję terminowo, ale mogłam czegoś nie dopełnić. Odnalazłam dowód wpłaty i poszłam z nim do biura przy Piłsudskiego, gdzie usłyszałam, że przez pomyłkę przypisano mi dług - informuje poszkodowana. Okazało się, że nie tylko ją potraktowano jak dłużnika. W dziale rozliczeń i windykacji należności w bialskiej siedzibie firmy dowiadujemy się całej prawdy. Zawiniła informatyka. - Przechodzimy na inny system komputerowy. Obsługujący go pracownik coś przeoczył, przekazał nie te, co należało informacje i ponaglenia rozesłano. Nie potrafię w tym momencie powiedzieć, ile osób je otrzymało - tłumaczy Barbara Łochina, kierownik. Dodaje, że już znane są wszystkie przypadki błędnych naliczeń. Informuje się o nich petentów, dopiero kiedy się zgłoszą osobiście lub zatelefonują. Faktem jest jednak, że Bogu ducha winni klienci najedli się strachu. - Rozumiem, pomyłki zdarzają się, ale czy nie wypada za nie zadośćuczynić, choćby jednym kurtuazyjnym słowem - pyta jedna z niesłusznie posądzonych..
Czytaj więcej o:
(0) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Ostatnie komentarze

Na razie brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Pozostałe informacje

10-11 grudnia
komentarze (0)0
polubienia (0)0
09-12-2016

10-11 grudnia

Alarm 24

CENEO