wtorek, 12 grudnia 2017 r.

Biała Podlaska

InPost rezygnuje z tradycyjnych listów. Czytelnik: "Zostałem ze znaczkami za 280 zł"

Dodano: 5 sierpnia 2016, 10:00
Autor: Ewelina Burda

Nasz czytelnik z Białej Podlaskiej poskarżył się nam, że nie mógł nadać listu poleconego w InPost. Jak się okazuje, problem nie dotyczy tylko Białej.

- Kilka dni temu chciałem nadać listy polecone w głównym oddziale InPost przy Alei Jana Pawła II. Odmówiono mi, bo oddział właśnie się pakował. Pracownicy powiedzieli, że się wynoszą z Białej Podlaskiej - opowiada pan Tomasz.- Informacją zostałem zaskoczony z dnia na dzień. Do tego zostałem ze znaczkami InPostu za 280 zł. A nikt mi nie powiedział wcześniej, że będą zwijać żagle - przyznaje nasz czytelnik, który do tej pory nie miał zastrzeżeń do firmy, bo jak mówi listy i przesyłki docierały na czas i ceny były konkurencyjne. 

Pan Tomasz próbował w innych punktach na terenie miasta nadać listy, ale również mu ich nie przyjęto. -  Z kolei infolinia InPostu puszcza muzykę i nikt  nie odbiera telefonu. Lecą natomiast reklamy m.in. listów poleconych - zauważa czytelnik.  

- Zdecydowaliśmy, że rezygnujemy z listów tradycyjnych, ze względu na kwestię konkurencyjnej Poczty Polskiej, która ustala dumpingowe ceny. A poza tym rynek z powodu presji technologicznej kurczy się, wysyłamy po prostu mniej listów - tłumaczy Wojciech Kądziołka rzecznik prasowy InPost. - Od tej pory zwracamy się bardziej w stronę usług dla branży e-commerce (handel elektroniczny -przyp. red.) , którą obsługujemy na bazie paczkomatów, poczty kurierskiej i przesyłek. Te usługi  oferujemy na terenie całego kraju. Natomiast tam, gdzie nie opłaca nam się utrzymywanie oddziałów, to z nich rezygnujemy - stwierdza Kądziołka.

Oficjalną informację w sprawie rezygnacji z tradycyjnych przesyłek listowych firma zamieściła na swojej stronie internetowej 29 lipca, wskazując, że zmiany obowiązują od 25 lipca. InPost rozwiązał też umowy o świadczenie usług pocztowych m.in. dla Cyfrowego Polsatu, Polkomtela, PKO BP, Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, P4, Skarbu Państwa - Prokuratora Generalnego.

InPost to prywatny operator pocztowy który powstał w 2006 roku. Spółka stała się największym konkurentem Poczty Polskiej.

Użytkownik niezarejestrowany
Użytkownik niezarejestrowany
Podpis
(18) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Gość
Gość (29 sierpnia 2016 o 15:38) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Ja zostałem ze znaczkami za 1000zł i nie wiadomo co z tym zrobić.
Rozwiń
Gość
Gość (8 sierpnia 2016 o 17:27) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Jedyne z czego Inpost może być dumne, to Paczkomaty. Poziom pozostałych usług jest niższy niż konkurencja. Szkoda.
Rozwiń
Podpis
Podpis (7 sierpnia 2016 o 16:53) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Poziom usług inpostu jest żenujący. Przesyłka listowa nadana 21 lipca nie dotarła jeszcze do dnia 06 sierpnia - odległość od nadawcy do adresata ok. 0,5 km w linii prostej.  Poczta konna w Galicji działała sto razy szybciej. Kto to jeszcze korzysta z usług tego badziewia? Szkoda kasy, czasu i nerwów.
Zakończyli działalnośc w zakresie przesyłek listowych, to Twoja nie dotarła- proste jak drut. Składaj reklamację zanim ją skierują na wysypisko śmieci albo do lasu... ddwloclawek.pl/pl/11_wiadomosci/19998_w_lesie_w_michelinie_znaleziono_sterte_spalonych_listow_jest_policyjne_sledztwo.html
Rozwiń
Gość
Gość (6 sierpnia 2016 o 21:30) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Poziom usług inpostu jest żenujący. Przesyłka listowa nadana 21 lipca nie dotarła jeszcze do dnia 06 sierpnia - odległość od nadawcy do adresata ok. 0,5 km w linii prostej. Poczta konna w Galicji działała sto razy szybciej. Kto to jeszcze korzysta z usług tego badziewia? Szkoda kasy, czasu i nerwów.
Rozwiń
Fryta
Fryta (6 sierpnia 2016 o 00:47) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Pracuję w jednej z Firm z podanej listy. Nie macie pojęcia jak się cieszę, że z InPostem nie będziemy już współpracować. Jakość obsługi (a właściwie jej brak) jest po prostu żenująca. Bywało, że dokumenty dla Klienta wysyłaliśmy 3-4 krotnie i nie dochodziły. Koszmar. Tak to jest jak o wyborze oferty decyduje cena, a nie jakość. Nigdy więcej!
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (18)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!