wtorek, 24 października 2017 r.

Biała Podlaska

Przeciąganie na złoty pakiet

  Edytuj ten wpis
Dodano: 3 czerwca 2003, 15:18

Ostatnio bialska telewizja kablowa "Vectra” zaskoczyła mieszkańców. Zaproponowała nową ofertę wraz ze zmienionymi cenami abonamentu. Niektórzy z odbiorców wystąpili z protestami przeciwko wprowadzaniu zmodyfikowanych pakietów programowych.

Jednym z nich jest Jerzy Korolczuk, który stwierdził, że najnowsza oferta oznacza w istocie podwyżkę abonamentu. -W zaproponowanym nam nowo powstałym, gorszym pakiecie srebrnym za 29,90 zł opłata pozostaje prawie bez zmian, a ubywa nam 8 programów telewizyjnych. Tracimy w nim kilka wersji "Discovery” oraz "Polsat Sport”. Od 1 lipca będą one już w pakiecie złotym (za 36,90 zł. Oburza nas, że od wielu dni nie możemy oglądać TVP 3 Regionalnej, gdyż sygnał docierający do telewidzów jest zakłócony. Nowe warunki dotyczą abonenta, a operator może lekceważyć odbiorców. W dodatku zmiany i podwyżki, wchodzą automatycznie. Tylko ci, którzy chcą wybrać tańszy pakiet srebrny, muszą podpisać nowe umowy - mówi Jerzy Korolczuk.
Z zarzutami nie zgadza się Dariusz Cisak, kierownik Przedstawicielstwa Regionalnego "Vectry” w Siedlcach. Stwierdza, iż nowa oferta wiąże się m.in. zmianą prawa zobowiązującego operatorów kablowych do posiadania umów ze wszystkimi polskimi i zagranicznymi nadawcami.
- Wprowadzamy nowe programy, w tym polskojęzyczne. W pakiecie złotym pojawią się: Ale Kino, Fox Kids, Club i Planete. Jeśli ktoś nie chce przyjąć nowej oferty, może bezpłatnie zmienić pakiet. Podobnie dzieje się w sieciach kablowych całej Polski. Nie da się tego inaczej zrobić. Wkrótce poprawimy też sygnał TVP 3 Regionalnej. Uzyskamy nowe urządzenia - obiecuje Dariusz Cisak.
Protestujących przeciwko sposobowi zmiany oferty wsparła Katarzyna Wawiórko, rzecznik konsumentów miasta i powiatu Biała Podlaska. Powiedziała nam, że wczoraj wystąpiła z żądaniem natychmiastowego zaprzestania przez "Vectrę” łamania prawa.
- Nie można automatycznie przesuwać odbiorców na droższy pakiet. Vectra uznała, że osoby, które nie zgłoszą się do biura obsługi, to jakby godziły się na pakiet złoty. Jest to sprzeczne z Kodeksem Cywilnym. Należy negocjować nowe stawki z klientem, a nie narzucać je odgórnie - wyjaśnia Katarzyna Wawiórko.
  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o:
(0) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Na razie brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!