poniedziałek, 19 lutego 2018 r.

Biała Podlaska

Szyba pękła, winnych brak, czyli kierowca kontra warsztat samochodowy

  Edytuj ten wpis

Kamil Greczuk domaga się odszkodowania od warsztatu samochodowego. Twierdzi, że mechanicy uszkodzili szybę w jego oplu. – To próba wyłudzenia pieniędzy – ripostuje właściciel firmy.

Kamil Greczuk oddał swojego opla vectrę do warsztatu należącego do Roberta Jagiełły. W samochodzie trzeba było naprawić układ napędowy. Auto odebrał w czwartek. Po jakimś czasie zauważył pęknięcie z prawej strony szyby.

Wtedy wrócił do kierownika serwisu i poinformował go o uszkodzeniu. – Kierownik do niczego się nie przyznał, ale po kilku minutach przyszedł z mechanikiem. Po obejrzeniu samochodu powiedział, iż podczas podnoszenia opla na podnośniku mogła się napiąć karoseria i pękła szyba – opowiada Kamil Greczuk, student z Białej Podlaskiej.

Kierownik serwisu zaproponował mu, aby przyjechał następnego dnia i wyjaśnił sprawę z mechanikiem, który naprawiał samochód.

– Następnego dnia kierownik odmówił rozmowy ze mną. Powiedział, że pękniecie nie ma związku z jego serwisem – oburza się student. Dodaje, że koszt naprawy szyby został wyceniony na 285 zł.

Właściciel bialskiej firmy usługowej twierdzi, że dokładnie zbadał sprawę i dopiero po wysłuchaniu swoich pracowników zdecydowanie odmówił spełnienia roszczeń klienta.

– To jest zwykłe naciąganie – uważa Robert Jagiełło. – To dziwne, że najpierw student wyjechał z naszego placu bez zgłoszenia żadnych usterek. Dopiero po pewnym czasie wrócił i twierdził, że to u nas uszkodzono mu szybę. Zdaniem Jagiełły, szyba prawdopodobnie pękła podczas jazdy, a przyczyną był jej nieprawidłowy montaż.

– Nie uchylałbym się od odpowiedzialności, gdyby pęknięcie nastąpiło z naszej winy. Serwis, który prowadzę, posiada ubezpieczenie od podobnych zdarzeń, ale nie mam zamiaru brać tego na siebie – mówi Jagiełło.

Student zainteresował swoją sprawą miejskiego i zarazem powiatowego rzecznika konsumentów. Rzecznik wystąpiła z pismem do właściciela zakładu usługowego o zwrot kosztów wymiany szyby.

– Szef firmy miał pretensję, że go nie wysłuchałam. Zaproponowałam mu, tak jak bywa w podobnych przypadkach, o wyjaśnienie pisemne – podkreśla rzecznik Katarzyna Wawiórko.
  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o:
(0) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Na razie brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Pozostałe informacje

komentarze (0)0
polubienia (0)0
19-02-2018

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!