sobota, 21 października 2017 r.

Biała Podlaska

Wirtualne biuro burmistrza

  Edytuj ten wpis
Dodano: 20 lutego 2002, 18:45

Pełnomocnik Sławomir Smolak pokazuje, jak łatwo skontaktować się z burmistrzem
Pełnomocnik Sławomir Smolak pokazuje, jak łatwo skontaktować się z burmistrzem

Od dwóch dni mieszkańcy Łukowa, którzy mają sprawę do burmistrza już nie muszą umawiać swojej wizyty w sekretariacie, nie muszą też wysyłać pocztą skarg i petycj

Wystarczy, że skorzystają z wirtualnego biura obsługi mieszkańców, jakie na miejskim serwerze zorganizowano w ciągu ostatnich dwóch tygodni.
Burmistrzowi Krzysztofowi Tymoszukowi przybyło porannych obowiązków. Teraz oprócz odbioru zwykłej korespondencji codziennie rano otwiera i sprawdza zawartość swojej poczty elektronicznej.
- Ludzie piszą o wielu sprawach. O swoich pretensjach co do stanu ulic i chodników, proszą nawet o pomoc w załatwieniu zwykłych codziennych problemów, kłopotach z urzędnikami i tym podobnych sprawach. Na wszystkie listy odpowiadamy - mówi burmistrz Tymoszuk. Jako pierwsi swojego maila przysłali mieszkańcy ulicy Zimna Woda, którym jeden z miejskich radnych obiecał budowę kanalizacji, ale jej ślady nie pojawiły się do dzisiaj.
Odwiedzający wirtualne biuro znajdują formularz skarg, uwag, opinii i pomysłów oraz informację, że z reguły odpowiedź burmistrza przyjdzie najpóźniej za 48 godzin, a w sprawie szczegółowej w terminie do 10 dni. Łukowianie mogą przesyłać pytania na temat obsługi urzędniczej.
W wirtualnym formularzu jest miejsce na problemy do przekazania władzom miasta. Można wypełnić odpowiedni wniosek, który trafi do burmistrza (ogólne problemy miasta) lub sekretarza (zagadnienia związane z obsługą w urzędzie). Jeśli petent kliknie z odpowiednie linki, skontaktuje się z naczelnikiem konkretnego wydziału łukowskiego magistratu. Na internetowych stronach biura podano też kontakty do dyrektorów placówek podległych miastu: Łukowskiego Ośrodka Kultury, Ośrodka Sportu i Rekreacji, Przedsiębiorstwa Usług i Inżynierii Komunalnej, Zakładu Gospodarki Lokalowej. Aby dostać się na stronę biura trzeba wystukać na swoim komputerze adres:
www.lukow.pl/boi/index.html
Pomysłodawca i organizator Wirtulanego Biura Obsługi Mieszkańców, pełnomocnik do spraw promocji i rozwoju miasta Sławomir Smolak, zapowiada, że w ciągu najbliższych dwóch miesięcy jeszcze bardziej usprawni działanie elektronicznego kontaktu.
- Na stronach znajdą się kompletne informacje dotyczące załatwiania każdego rodzaju sprawy w naszym urzędzie. znajdą się tam informacje o wymaganych załącznikach, dokumentach, opłatach i wzory wniosków. Wszystko to po to, by petenci nie musieli przychodzić do urzędu kilka razy - zapowiada Sławomir Smolak. Dla tych mieszkańców miasta, którzy nie mają dostępu do internetu, burmistrz zaczyna cykl dyżurów telefonicznych. W każdy poniedziałek od godziny 15.30 do 16.30 będzie czekał przy telefonie pod numerem 7982911.
  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o:
(0) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Na razie brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!