czwartek, 17 sierpnia 2017 r.

Chełm

Chełm. Lokatorze, po co się fatygować, wystarczy kliknąć

Dodano: 9 listopada 2015, 08:22
Autor: bar

Chełmska Spółdzielnia Mieszkaniowa uruchomiła elektroniczne Biuro Obsługi Klienta e-BOK już w kwietniu 2013 r. Potencjalnych użytkowników jest około 9 tys. Niestety do tej pory z systemu korzysta niespełna 600 osób.

– Myślę, że zbyt mało lokatorów wie o możliwości korzystania z e-BOK-a – mówi Ewa Jaszczuk, prezes ChSM. – Tymczasem za pośrednictwem elektronicznego biura bezpośrednio i na bieżąco mogą sprawdzać wszelkie informacje dotyczące ich mieszkania. Będziemy propagować ten system.

Poprzez e-BOK można sprawdzić wysokości miesięcznych naliczeń opłat czynszowych, dokonanych wpłat za każdy miesiąc oraz aktualnego salda lokalu. Ponadto możliwe są podglądy dokumentów księgowych i historii płatności. Poprzez elektroniczne biuro można sprawdzić nawet stan wodomierzy.

– Aby aktywować dostęp do e-BOK i korzystać z podglądu danych o lokalu wystarczy stawić się w siedzibie naszej spółdzielni z dokumentem tożsamości – dodaje prezes. – Zainteresowany otrzyma indywidualny identyfikator i jednorazowe hasło. Dostęp do e-BOK zostanie aktywowany w ciągu 48 godzin od wizyty.

W celu zalogowania się należy uruchomić zakładkę e-BOK na stronie internetowej www.chsm.chelm.pl. Po pierwszym zalogowaniu pora zmienić otrzymane hasło na własne. Identyfikator pozostaje ten sam.

Arek
Gość
Jan
(7) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Arek
Arek (4 lutego 2016 o 18:27) 0
Zaloguj się, aby oddać głos

A ja dostałem Identyfikator i hasło jednorazowe i nie mogę się zalogować choć minęło już 4 dni.

Rozwiń
Gość
Gość (1 lutego 2016 o 10:43) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
farsa ksiegowanie wplat uwlacza wszystkim norma nic nie mozna podejrzec po co wydano pieniadze na ten system
Rozwiń
Jan
Jan (25 listopada 2015 o 13:54) 0
Zaloguj się, aby oddać głos

Dla mnie ebok CHSM to świetna sprawa. To duża wygoda. Tak, naliczenia są raz w miesiącu  - wtedy kiedy jest termin płatności. Jak nie dostałem nowego czynszu to wiadomo,że płacę tylesamo, można pdejrzeć na koncie. A wpłaty, wiadomo, pojawiają się za kilka dni. Co z tego że przelew z tego czy innego banku. Przelew trafia na konto  w banku a nie do systemu księgowego spółdzielni. Przelew jeszcze trzeba na koncie księgowym spółdzielni zaksięgować. Ja cieszę się, że ebok funkcjonuje, mam możliwość śledzenia swojego stanu przez internet, w każdej chwili, nie muszę dzwonić, nie muszę chodzić i tracić czas ani pieniędzy.

Rozwiń
Gość
Gość (12 listopada 2015 o 22:10) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Spółdzielnia powinna zapytać lokatorów, którzy opłacają czynsz przez internet, czy ma im drukować książeczki opłat. Przecież łatwo zrobić takie zestawienie. Ja płace od 10 lat przez internet i co roku otrzymuję druki, które od razu lądują w koszu. Jeśli CHSM szuka oszczędności, niech najpierw pomyśli - to nie boli. Na pewno są setki takich lokatorów.
Rozwiń
Gość
Gość (12 listopada 2015 o 09:03) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Dokładnie. Korzystam z e-BOK praktycznie od początku i tempo, w jakim aktualizowane jest saldo, znacznie ogranicza funkcjonalność tego systemu. Nie chodzi tylko o wpłaty, ale i o naliczenia. Gdybym miał płacić za mieszkanie i inne rozliczenia zgodnie tylko z tym, co wskazuje e-BOK, cały czas przekraczałbym terminy z wydruku. Obecnie system nie służy za bardzo do regularnego kontrolowania rachunku i bieżących zobowiązań (a chyba taka była idea), ale raczej do ogólnego zorientowania się, czy nie mamy np. jakiejś nawarstwionej nadpłaty. Poza tym, czemu w spółdzielni do tej pory nie ma możliwości otrzymywania mailem informacji o wysokości opłat za bieżący miesiąc? Zwykły rachunek, jak w sieciach komórkowych. Obsługa kilkuset-kilku tysięcy klientów nie byłaby szczególnie kłopotliwa, skoro obecnie i tak drukuje się i wycina kartonik każdemu z osobna. Mnie zależałoby przede wszystkim na aktualnej i regularnej informacji "ile za ten miesiąc", nawet jeśli wysokość w porównaniu z zeszłym się nie zmienia. Znacznie ułatwia to planowanie domowego budżetu. Przecież to są rzeczy podstawowe.
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (7)

Pozostałe informacje

18-20 sierpnia
komentarze (0)0
polubienia (1)1
17-08-2017

18-20 sierpnia

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!