poniedziałek, 11 grudnia 2017 r.

Chełm

Firma, która promuje się wulgarnymi billboardami, zbiera cięgi i zaciera ręce

  Edytuj ten wpis
Dodano: 29 lipca 2009, 15:36

Strażnicy miejscy ukarali 400-złotowym mandatem mężczyznę, który wieszał w Chełmie billboard z wulgaryzmami. Uznali, że reklama była nieprzyzwoita i gorsząca.

– Kto w miejscu publicznym umieszcza nieprzyzwoite ogłoszenie, napis lub rysunek, albo używa słów nieprzyzwoitych podlega karze ograniczenia wolności, grzywny do 1,5 tys. zł, albo karze nagany – mówi Krzysztof Szponer z SM. – Wszczęliśmy także postępowanie wyjaśniające w sprawie gorszących billboardów. Wierzymy, ze uda nam się postawić prezesa firmy reklamującej się w ten sposób przed sądem.

O sprawie pisaliśmy wczoraj. W kilku miastach Lubelszczyzny pojawiły się wielkie plakaty ze słowami "Zaje...” i "O kur...ka”. W tym drugim przypadku litery "ka” są mało widoczne, sprawiając, że skojarzenie jest jednoznaczne. Plakaty poruszyły mieszkańców, którzy skarżyli się na nie w Ratuszu.

Złapany na gorącym uczynku mężczyzna mandat przyjął. Pracuje w zamojskiej firmie należącej do ogólnopolskiej sieci handlującej sprzętem AGD. Jolanta Kamińska która w warszawskiej centrali firmy przygotowywała kampanię reklamującą wyprzedaż, nie ma sobie nic do zarzucenia.

– Zanim zamówiliśmy billboardy konsultowaliśmy ich treść z prawnikiem. – Sprawdziliśmy także w słowniku języka polskiego, że słowo "zajebiście”, to po prostu intensywne użycie słowa "fajnie”.

Kamińska uspakaja, że już w przyszłym tygodniu billboardy zostaną zdjęte. Nie dlatego, że gorszą mieszkańców, ale że spełniły swoją rolę.

Poza Chełmem billboardy pojawiły się także w Hrubieszowie, Tomaszowie Lubelskim i Włodawie. – Wielu mieszkańców było zbulwersowanych – mówi Jadwiga Światowiec z Urzędu Miasta w Tomaszowie. – Jeszcze zastanawiamy się, co z tym fantem zrobić.

We Włodawie billboard ze sformułowaniem "zaje.... wyprzedaż”, pojawił się na terenie jednej z podstawówek. Jej dyrektor Janusz Korneluk natychmiast skontaktował się z kierownictwem spółki. Chociaż obiecano mu, że billboard zostanie usunięty, to nie czekając na to, z własnej inicjatywy, zamalował rażące słowo.
  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o:
nie idiota
Mery Lou
gładki
(19) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

nie idiota
nie idiota (30 lipca 2009 o 20:47) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Aneta napisał:
Firma, która w taki sposób reklamuje się na pewno straci klientów tych kulturalniejszych. Ma to jak w banku i dobrze. Ja sama nigdy nie korzystam z takich firm bo boję się, że mnie też obrzucą niewybrednymi słowami gdyż innych po prostu nie znają.

Jest reklama "nie dla idiotów", więc nie byłem tam ani jeden raz i nie pójdę.Właśnie nie wiadomo,co może spotkać zwykłego klienta na terenie takiego markietu.Wpodobnych przypadkach będę postępował w ten sam sposób. BOJKOT. Do tego zachęcam innych kulturalnych rodaków.
Rozwiń
Mery Lou
Mery Lou (30 lipca 2009 o 10:19) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Mnie to razi i nie chcę takiej reklamy. Wystarczy mi tv i polska ulica. Dlaczego wulgarne upodobania mają nas zdominować ? Co chcemy sobie udowodnić?
Rozwiń
gładki
gładki (30 lipca 2009 o 08:28) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Ale średniowiecze.
Rozwiń
~radek~
~radek~ (30 lipca 2009 o 08:11) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
jak jest taka zaje... to my też tacy bądźmy i nie kupujmy tam !!!!!!!!!!!!!!
Rozwiń
Gość
Gość (30 lipca 2009 o 06:21) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
i jestem zbulwersowany
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (19)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!