niedziela, 24 września 2017 r.

Chełm

Jedno biuro zamiast trzech dla mieszkańców Chełma

Dodano: 26 grudnia 2013, 16:36
Autor: (bar)

 (sxc.hu)
(sxc.hu)

Dziś z jednymi sprawami trzeba iść do MPGK, z innymi do MPEC, a jeszcze innymi do PUM. Ale już niedługo wszystko będzie można załatwić w jednym miejscu. Tym miejscem ma być Punkt Obsługi Mieszkańca (POM). Na wdrożenie tego pomysłu Chełm otrzymał prawie pół miliona złotych ze środków unijnych.

POM ma ułatwić mieszkańcom wszelkiego rodzaju kontakty z miejskimi spółkami. Na potrzeby nowego biura wynajęty zostanie lokal i powstanie infokiosk. Zatrudnienie znajdzie tam dwóch pracowników.

– Pomysł utworzenia POM miasto opracowało trzy lata temu – mówi Marcin Grel, zastępca dyrektora Wydziału Rozwoju, Promocji i Współpracy z Zagranicą UM. – Został przygotowany wniosek o dofinansowanie tego przedsięwzięcia. Właśnie dowiedzieliśmy się, że spotkał się z uznaniem.

Magistrat nie podjął jeszcze decyzji w sprawie lokalizacji POM. – Na pewno będzie to centrum miasta – obiecuje Agata Fisz, prezydent Chełma. Do tej pory mieszkańcy musieli biegać po położonych na peryferiach miejskich spółkach. Teraz to się zmieni.

Zdaniem dyrektora Grela nowy punkt zacznie działać już w połowie przyszłego roku.
Czytaj więcej o:
(0) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Na razie brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!