Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Chełm

8 marca 2010 r.
19:32
Edytuj ten wpis

Juwenalia w Chełmie: To będzie impreza dla wszystkich

Autor: Zdjęcie autora Monika Mojsym
0 15 A A

Zaczęły się przygotowania do Juwenaliów. Organizatorzy obiecują, że nie zabraknie atrakcji dla studentów, ale też starszych i młodszych mieszkańców miasta. Będą koncerty, turnieje koszykówki ulicznej i występy kabaretów.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Imprezę, tak jak w poprzednich latach, zorganizują wszystkie chełmskie uczelnie. Jednak oficjalnie będzie jej przewodzić Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa.

– Juwenalia planujemy w drugim lub trzecim tygodniu maja – mówi Przemysław Stopa, jeden z organizatorów. – Zapraszamy do parku Miejskiego przy ul. Lubelskiej. Jestem przekonany, że świetnie będą się bawić wszyscy mieszkańcy Chełma, nie tylko studenci.

Impreza ma przebiegać pod znakiem różnych nurtów muzycznych. Coś dla siebie znajdą wielbiciele rocka, reggae, hip-hopu, ale też disco polo. Swoje występy podczas święta studentów potwierdziły już m.in zespoły East West Rockers, Myly Ludzie, Rotten Bark, Skaner i Chłopaki z Szarego Tłumu.

O dobre nastroje publiczności zadba prowadzący Juwenalia kabaret Szarpanina ze Szczecina. Nie zabraknie też rozrywek dla wielbicieli sportowej rywalizacji.

– Będą mecze piłki nożnej i siatkowej oraz zawody strongmanów – mówi Stopa. – Szczególnie ciekawie zapowiada się turniej koszykówki ulicznej. Chcemy go zorganizować w środku miasta, na parkingu przy ul. Sybiraków. Mamy nadzieję, że przyciągnie dużą grupę publiczności.

W organizację imprezy włączy się Młodzieżowa Rada Miasta. Radni mają już nawet kilka pomysłów. Na razie zdradzają, że przeprowadzą bieg w szpilkach na trasie 200 m. W sfinansowaniu Juwenaliów ma pomóc Urząd Miasta.

– Studenci mogą na nas liczyć, tak jak w poprzednich latach – zapewnia Roland Kurczewicz, pełnomocnik prezydent miasta. – Szczególnie cieszy nas to, że w tym przedsięwzięciu chcą uczestniczyć młodzi radni. To będzie dla nich ciekawe doświadczenie, które w przyszłości na pewno zaprocentuje.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa na czas Juwenaliów udostępni do zwiedzania samoloty. Będą po nich oprowadzać studiujący tam przyszli piloci.

– Zależy nam na tym, żeby o imprezie dowiedziało się jak najwięcej osób. Dlatego już za kilkanaście dni po mieście zacznie jeździć niezwykły pojazd – zdradza Stopa. – Będzie bardzo kolorowy i oklejony plakatami Juwenaliów. Za jego pośrednictwem będziemy przypominać i zachęcać do udziału w imprezie.

Komentarze 15

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Gość / 8 maja 2010 o 11:51
Przyjdźcie na juwenalia... posłuchajcie, zapytajcie się o budżet i ceny GWIAZD to zobaczycie czy uda się zrobić coś lepszego dla większości!
Avatar
stachuuuuuuu / 5 maja 2010 o 22:24
a jak można się zapisać na zawody??? o co kaman z tym strongman'em?
Avatar
Gość / 29 kwietnia 2010 o 12:31
przy discopolo baby sie pie....
Avatar
apic / 29 kwietnia 2010 o 01:10
walić resztę aby EWR grało jak naj dłużej i żeby było na samym końcu. sukces murowany....... tylko żeby Chełm pokazał że potrafi się bawić a nie jak na ostatnich same drechy i oszołomy za byle co do gardła się rzucają, a to 21 wiek do hu... pokażcie że potraficie a nie średniowiecze gdzie ciemnota się pleni i siłą zdobywa władzę a juwenalia są dla ludzi inteligentnych (dla studentów deb***e chełmscy)
Avatar
[*] / 11 kwietnia 2010 o 17:54
Aaaa kiedy w ogóle są Juwenalia?????????????????????????????????????
Avatar
Asiaa / 10 kwietnia 2010 o 21:54
ee co wam sie nie podoba? właśnie w tym roku zapowiada się całkiem fajnie ;]
East Weat Rockers <3333 !! przecież oni sa naprwde świetni i myślę że ten koncert przyciągnie fanów reggae z całeo woj . ;] wg mnie to duży sukces że chłopaki zagrają w Chełómi i to jeszcze za free ;p ja już się nie mogę doczekać .
poza ty Chzst też nie są źli . przecież dużo w Chełmie fanów Fanatyków Flow ;] ;**
poza tym jest i disco polooo ;d niby nikt nuie słucha.. wszyscy mówią że to szajs , ale każdy sie przy tym najlepiej bawi ;]]
tak więc jak na Chełm to i tak jest całkime spoko . no chyba że oczekiwaliście Madonny ;> hahha xd
ee co wam sie nie podoba? właśnie w tym roku zapowiada się całkiem fajnie ;]
East Weat Rockers <3333 !! przecież oni sa naprwde świetni i myślę że ten koncert przyciągnie fanów reggae z całeo woj . ;] wg mnie to duży sukces że chłopaki zagrają w Chełómi i to jeszcze za free ;p ja już się nie mogę doczekać .
poza ty Chzst też nie są źli . przecież dużo w Chełmie fanów Fanatyków Flow ;] ;**
poza tym jest i disco polooo ;d niby nikt nuie słucha.. wszyscy mówią że to szajs , ale każdy sie przy tym najlepiej bawi ;]... rozwiń
Avatar
Gość / 9 marca 2010 o 21:28
Żeby NASZE juwenalia były na poziomie Lubelskich...brakuje nam kilkuset tysięcy złotych (bez przesady!) Jeżeli chcesz pomóc zrób kwestę zbierz pieniądze i przynieś organizatorom! Pozdrawiam:)
Avatar
yyy / 9 marca 2010 o 19:50
haha. a co ma ksiadz do gadania?
pisze ze w Maju sie odbywa, po swietach i poscie.
Avatar
baton / 9 marca 2010 o 12:56
MC.LU napisał:
No to sie bawcie przy wulgarnym hiphopie,totalne SLUMSY.

przecież jest wielki post, co na to ksiądz proboszcz???????
Avatar
baton / 9 marca 2010 o 12:55
polonistka napisał:
Jak zwykle nic ciekawego w Chełmie! Czemu w Lublinie mogą być "gwiazdy" a w Chełmie nie??? Czy nie stać was by kogoś lepszego ściągnąć do Chełma???

jaka uczelnia takie gwiazdy
Avatar
Gość / 8 maja 2010 o 11:51
Przyjdźcie na juwenalia... posłuchajcie, zapytajcie się o budżet i ceny GWIAZD to zobaczycie czy uda się zrobić coś lepszego dla większości!
Avatar
stachuuuuuuu / 5 maja 2010 o 22:24
a jak można się zapisać na zawody??? o co kaman z tym strongman'em?
Avatar
Gość / 29 kwietnia 2010 o 12:31
przy discopolo baby sie pie....
Avatar
apic / 29 kwietnia 2010 o 01:10
walić resztę aby EWR grało jak naj dłużej i żeby było na samym końcu. sukces murowany....... tylko żeby Chełm pokazał że potrafi się bawić a nie jak na ostatnich same drechy i oszołomy za byle co do gardła się rzucają, a to 21 wiek do hu... pokażcie że potraficie a nie średniowiecze gdzie ciemnota się pleni i siłą zdobywa władzę a juwenalia są dla ludzi inteligentnych (dla studentów deb***e chełmscy)
Avatar
[*] / 11 kwietnia 2010 o 17:54
Aaaa kiedy w ogóle są Juwenalia?????????????????????????????????????
Avatar
Asiaa / 10 kwietnia 2010 o 21:54
ee co wam sie nie podoba? właśnie w tym roku zapowiada się całkiem fajnie ;]
East Weat Rockers <3333 !! przecież oni sa naprwde świetni i myślę że ten koncert przyciągnie fanów reggae z całeo woj . ;] wg mnie to duży sukces że chłopaki zagrają w Chełómi i to jeszcze za free ;p ja już się nie mogę doczekać .
poza ty Chzst też nie są źli . przecież dużo w Chełmie fanów Fanatyków Flow ;] ;**
poza tym jest i disco polooo ;d niby nikt nuie słucha.. wszyscy mówią że to szajs , ale każdy sie przy tym najlepiej bawi ;]]
tak więc jak na Chełm to i tak jest całkime spoko . no chyba że oczekiwaliście Madonny ;> hahha xd
ee co wam sie nie podoba? właśnie w tym roku zapowiada się całkiem fajnie ;]
East Weat Rockers <3333 !! przecież oni sa naprwde świetni i myślę że ten koncert przyciągnie fanów reggae z całeo woj . ;] wg mnie to duży sukces że chłopaki zagrają w Chełómi i to jeszcze za free ;p ja już się nie mogę doczekać .
poza ty Chzst też nie są źli . przecież dużo w Chełmie fanów Fanatyków Flow ;] ;**
poza tym jest i disco polooo ;d niby nikt nuie słucha.. wszyscy mówią że to szajs , ale każdy sie przy tym najlepiej bawi ;]... rozwiń
Avatar
Gość / 9 marca 2010 o 21:28
Żeby NASZE juwenalia były na poziomie Lubelskich...brakuje nam kilkuset tysięcy złotych (bez przesady!) Jeżeli chcesz pomóc zrób kwestę zbierz pieniądze i przynieś organizatorom! Pozdrawiam:)
Avatar
yyy / 9 marca 2010 o 19:50
haha. a co ma ksiadz do gadania?
pisze ze w Maju sie odbywa, po swietach i poscie.
Avatar
baton / 9 marca 2010 o 12:56
MC.LU napisał:
No to sie bawcie przy wulgarnym hiphopie,totalne SLUMSY.

przecież jest wielki post, co na to ksiądz proboszcz???????
Avatar
baton / 9 marca 2010 o 12:55
polonistka napisał:
Jak zwykle nic ciekawego w Chełmie! Czemu w Lublinie mogą być "gwiazdy" a w Chełmie nie??? Czy nie stać was by kogoś lepszego ściągnąć do Chełma???

jaka uczelnia takie gwiazdy
Zobacz wszystkie komentarze 15

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Awantura w Ratuszu. Przerwana sesja Rady Miasta

Awantura w Ratuszu. Przerwana sesja Rady Miasta 0 0

Wielką awanturą zaczęło się dzisiejsze posiedzenie Rady Miasta. Salę obrad opanowali na pewien czas protestujący mieszkańcy żądający m.in. gwarancji, że nie dojdzie do likwidacji ogródków działkowych

Dokończą budowę muzeum w Sobiborze

Dokończą budowę muzeum w Sobiborze 0 0

Państwowe Muzeum na Majdanku rozpoczyna drugi etap prac w Muzeum Byłego Niemieckiego Obozu Zagłady w Sobiborze

Szkolenia dla hodowców pokrzywdzonych przez ASF

Szkolenia dla hodowców pokrzywdzonych przez ASF 0 0

Hodowcy trzody chlewnej, jak również rolnicy z terenów zagrożonych afrykańskim pomorem świń, wzięli udział w szkoleniach zorganizowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego. Cykl spotkań odbył się pod hasłem „Wsparcie alternatywnych form produkcji rolnej wobec ASF”.

Szansa dla firm na innowacyjne usługi

Szansa dla firm na innowacyjne usługi 0 0

Lubelscy przedsiębiorcy będą mieli kolejną okazję rozpocząć współpracę ze światem nauki. Przed nimi możliwość uzyskania wsparcia finansowego w ramach konkursu „Bon na innowacje”.

Stypendia dla najlepszych sportowców

Stypendia dla najlepszych sportowców 0 0

327 młodych zawodników ma powody do radości: Marszałek przyznał im stypendia za wyniki osiągnięte w 2017 roku. Sportowcy otrzymali gratyfikacje finansowe ufundowane przez Zarząd Województwa Lubelskiego, a łączna suma nagród to prawie 870 tys. zł!

Spotkania z Biznesem w regionie

Spotkania z Biznesem w regionie 0 0

W ramach cyklu Biznes Lubelskie najlepsi polscy specjaliści przeprowadzili szkolenia dotyczące zagadnień związanych z działalnością lokalnych przedsiębiorstw, zmian w przepisach podatkowych oraz opowiadali o mediacji, negocjacji i arbitrażu w biznesie

Rowerowe Lubelskie

Rowerowe Lubelskie 0 0

Masz w planach wycieczkę rowerową i nie wiesz, jaką trasę wybrać? Lubelskie trasy rowerowe to doskonały pomysł na aktywny wypoczynek. Na Lubelszczyźnie czeka na Ciebie wiele ciekawych miejsc i zabytków. Fanów dwóch kółek zapraszamy na szlak rowerowy Green Velo, czyli „Trasy rowerowe w Polsce Wschodniej”, o długości ok. 2000 km!

Pomagając innym pomagasz sobie

Pomagając innym pomagasz sobie 0 0

Poprzez indywidualne rozmowy z pacjentkami wzmacniają w nich wiarę w możliwość pokonania choroby.

Most, na który czekaliśmy 76 lat
galeria

Most, na który czekaliśmy 76 lat 0 0

Budowa mostu na Wiśle, w miejscowości Kamień, łączącego województwo lubelskie z mazowieckim, to jedna z największych inwestycji w historii samorządu województwa. Jej koszt, wliczając drogi dojazdowe, wyniósł blisko 210 mln złotych.

Rząd chce mostu na Wiśle pomiędzy Janowcem a Kazimierzem. Samorządowcy: Kto za to zapłaci?

Rząd chce mostu na Wiśle pomiędzy Janowcem a Kazimierzem. Samorządowcy: Kto za to zapłaci? 10 1

Rząd chce mostu na Wiśle pomiędzy Janowcem a Kazimierzem Dolnym. Samorządowcy są sceptyczni, choć nie do końca negują potrzebę budowy przeprawy. Ale pytają – kto za to zapłaci?

Drobne usterki i wielkie awarie – kliknij po pomoc na Blisco

Drobne usterki i wielkie awarie – kliknij po pomoc na Blisco 0 0

Nikt chyba nie lubi sytuacji, kiedy coś przestaje działać tak, jak powinno. I nieważne, czy mamy do czynienia z pralką, która bezczelnie wypluwa wodę na podłogę, z gniazdkiem, które groźnie iskrzy przy każdej próbie nawiązania kontaktu, czy też z komputerem, z którego w tajemniczy sposób zniknęły ważne pliki. Pierwszy odruch w takich przypadkach jest zazwyczaj taki sam: zdenerwowanie połączone często z bezradnością. Dlatego dobrze wiedzieć, gdzie szybko możemy znaleźć pomoc.

Marka Lubelskie - miejsce ma znaczenie

Marka Lubelskie - miejsce ma znaczenie 0 0

Do grona 60 przedsiębiorstw wyróżnionych certyfikatem „Marka Lubelskie”, oferujących wysokiej jakości produkty i usługi, wytwarzane w czystym ekologicznie regionie, z wykorzystaniem tradycyjnej wiedzy oraz najnowocześniejszych technologii, dołączyło kolejne 7. Przedstawiamy laureatów tegorocznej XII edycji przyznania certyfikatów Marka Lubelskie.

8. edycja ogólnopolskiego konkursu „Grunt na medal”

8. edycja ogólnopolskiego konkursu „Grunt na medal” 0 0

Zyskaj niepowtarzalną okazję promocji swojej gminy. Pokaż, że to właśnie Twój region jest idealnym miejscem do ulokowania inwestycji.

Fundusz unijny w walce z boreliozą

Fundusz unijny w walce z boreliozą 0 0

Już w tym miesiącu z Regionalnego Programu Operacyjnego ruszają bezpłatne badania profilaktyczne na boreliozę

Fabryka prądu ze słońca

Fabryka prądu ze słońca 0 0

W XVI w. nazywała się Borzyłówka i była niewielką, biedną wsią stanowiącą majątek zakonu paulinów rezydujących w pobliskiej Leśnej Podlaskiej. Dziś, już jako Bordziłówka, jest pionierem energii odnawialnej oraz dumą mieszkańców, na którą z zazdrością spoglądają inne gminy w regionie.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.