niedziela, 22 października 2017 r.

Chełm

Kampania promocyjna Chełma za milion. Będą reklamy w telewizji

  Edytuj ten wpis
Dodano: 12 czerwca 2014, 10:15

Miasto chce zacząć korzystać z przygranicznego położenia, międzynarodowego szlaku komunikacyjnego i szerokiego toru. Po utworzeniu ekonomicznej podstrefy Chełm rozpoczyna kampanię promocyjną. Ma na to milion złotych z unijnych pieniędzy.

Promując gospodarczy potencjał miasta jego gospodarze liczą na przyciągnięcie poważnych inwestorów i na nowe miejsca pracy.

- Niskie podatki, atrakcyjne tereny inwestycyjne, przygraniczne położenie z dostępem do kolei szerokotorowej i międzynarodowej drogi oraz utworzona niedawno Podstrefa Chełm - wymienia atuty Marcin Grel, zastępca dyrektora Wydziału Rozwoju, Promocji i Współpracy z Zagranicą UM. - Równie ważne jest kreowanie wizerunku Chełma jako największego polskiego miasta położonego w strefie przygranicznej wschodniej rubieży Unii Europejskiej.

Całkowita wartość projektu może sięgnąć nawet około 1,25 mln zł. Za te pieniądze między innymi mają być wyprodukowane i emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych dwa spoty reklamowe. Ponadto na ekranach ma pojawić się około 100 reklam. Pomyślano także o promocji w stacjach radiowych (co najmniej 130 emisji) i o reklamie internetowej.

- Chcemy by obszar oddziaływania nowej kampanii promocji gospodarczej był jak najszerszy i dotarł do dużego grona odbiorców - dodaje Grel. - Dlatego należy wykorzystać różnego rodzaju nośniki informacji, w tym także reklamę prasową, prezentacje na urządzeniach mobilnych i reklamę w internecie.

Na potrzeby kampanii powstanie 2 tys. nowych folderów informacyjnych o tematyce gospodarczej, które trafić mają do potencjalnych inwestorów. Sposobem na to będzie udział miasta, w międzynarodowych targach, konferencjach, seminariach oraz misjach gospodarczych.

Inny kierunek gospodarczej promocji to usprawnienie bezpośredniej obsługi potencjalnych inwestorów. W tym celu, w ramach pozyskanych środków, powołane i wyposażone zostanie Chełmskie Centrum Obsługi Inwestora pomyślane jako organizacyjna przybudówka Wydziału Rozwoju, Promocji i Współpracy z Zagranicą.

- Pracownicy centrum będą mieli specjalistyczną wiedzą z zakresu regulacji prawnych, wskaźników branżowych, aktualnych ofert inwestycyjnych, danych o stanie i ofercie przedsiębiorstw, jak również wiedzą w zakresie procedur procesu inwestycyjnego, informacjami o działalności eksportowej i rynkach zagranicznych oraz aktualnym stanie inwestycji w regionie. Z myślą o inwestorach na bieżąco będą też wyszukiwane oferty rynku nieruchomości.

Zgodnie z warunkami dofinansowania na zrealizowanie wszystkich promocyjnych przedsięwzięć miasto ma 10 miesięcy.
  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o: Chełm promocja Marcin Grel
Gość
(1) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Gość
Gość (16 czerwca 2014 o 01:31) 0
Zaloguj się, aby oddać głos

z cyklu maja rozmach ! 

Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (1)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!