Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Chełm

28 lutego 2012 r.
14:21
Edytuj ten wpis

Pociągi nie pojadą na trasie Chełm - Włodawa. Nie będzie reaktywacji linii

0 9 A A
Podobny do tego szynobus do 2002 r. kursował między Chełmem i Włodawą (Leszek Wójtowicz)
Podobny do tego szynobus do 2002 r. kursował między Chełmem i Włodawą (Leszek Wójtowicz)

Gospodarzom Chełma i Włodawy oraz gmin Chełm, Ruda Huta, Wola Uhruska i Włodawa nie udało się przekonać samorządu województwa do wznowienia ruchu kolejowego na trasie Chełm-Włodawa. Nie zamierzają jednak składać broni.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Pociągi z Chełma do Włodawy nie kursują już od 2002 r. Połączenie to zostało zawieszone z przyczyn ekonomicznych. Tymczasem bardzo je sobie chwalili chociażby grzybiarze, czy miłośnicy turystyki. Tym bardziej, że kolejowy szlak wiedzie przez tereny niezwykle malownicze i bogate w atrakcje przyrodnicze i historyczne.

Niestety, argumenty te nie przekonały członków zarządu województwa. Jak poinformował Jacek Sobczuk, członek zarządu, tegoroczny budżet nie uwzględnia żadnych środków, które mogłyby być przeznaczone na reaktywowanie kolejowej linii z Chełma do Włodawy. Zwrócił też uwagę, że samorząd województwa nie jest jedynym możliwym organizatorem przewozów kolejowych.

Mimo stanowiska zarządu województwa, samorządowcy się nie poddają. – Zastanowimy się wspólnie co z tym fantem zrobić – mówi Jerzy Wrzesień, burmistrz Włodawy. – Przyznaję, że wystąpiliśmy do marszałka z naszym projektem w niefortunnym momencie, kiedy budżet był już ustalony. Najważniejsze jednak, że postawiliśmy w tej sprawie pierwszy krok.
Również Tadeusz Sawicki, wójt gminy Włodawa uważa, że jeszcze nie wszystko stracone. – Będziemy walczyć o reaktywowanie kolejowego połączenia – zapowiada. – Ta linia ze swojej natury nie mogła być rentowna. Można by się zatem zastanowić nad jej reaktywowaniem jeśli nie z zarządem województwa, to na przykład w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego. Samorządy zakupiłyby szynobus, a prywatny inwestor zająłby się eksploatacją linii. Od jego inicjatywy zależałoby to, czy wyszedłby na swoje. Pierwszy pomysł jaki mi przychodzi do głowy, to organizowanie wyjazdów grupowych chociażby na grzyby z takimi dodatkowymi atrakcjami, jak ognisko, czy grillowanie. Myślę, że chętni by się znaleźli.

Zgodnie z projektem samorządowców, w tym roku reaktywowana linia miałaby funkcjonować jedynie w sezonie letnim i tylko z Chełma do Stulna. W następnych latach szynobus woziłby miejscowych pasażerów i turystów już przez cały okrągły rok.

Komentarze 9

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
kuba / 20 czerwca 2012 o 16:22
Na tej linii powinny kursować pociągi relacji:Chełm-Włodawa,Lublin-Włodawa,a w wakacje Chełm-Stulno i Chełm-Brześć
Avatar
Akordeo / 6 marca 2012 o 21:48
Jest to użasadnione ekonomicznie, gdyż na trasie Chełm- Wola Uhruska busy jadą minimalnie 50 minut, a szynobusty jechałyby maksymalnie 30 minut, poza tym na 40- miejscowego sa107 chętni na pewno by się zaleźli.
Avatar
tark / 29 lutego 2012 o 19:34
w roku 1995 w ramach pracy dyplomowej na studiach podyplomowych opracowalem koncepcje modernizacji linii Chem-Wodawa ( likwidacja zbednych torów stacyjnych, rozjazdów, korekta łuków itp), tak aby pociągi mogły jeździc spokojnie nawet 100 km/h. Jednoczesnie wskazywałem na możliwośc wydłużenia do Okuninki wraz zorganizowaniem komunikacji busami do / ze stacji oraz wykorzystanie walorów sezonowych tej linii. Tym bardziej że planowano odbudowac kolejowy most graniczny we Włodawie. I oto po 17 latach ....SIEDEMNASTU , pomysł odżył, co uważam w obecnych realiach jest ekonomicznie nieuzasadnione. Komunikacja bus-owa wypełniła luke po zlikwidowanym ruchu pasażerskim na tej linii i samorządowcy tego nie zmienia. Zmotorzyowani mieszkancy przyległych miejscowości nie przesiada sie na szynobusy, bo znając genialne pomysły kolejarzy układających rozkład jazdy to i tak byłby nie życiowy. Tak więc zastanawiam sie po co odświeżono ten pomysł? czyżby zaczynala sie kampania przedwyborcza do samorządu ??
w roku 1995 w ramach pracy dyplomowej na studiach podyplomowych opracowalem koncepcje modernizacji linii Chem-Wodawa ( likwidacja zbednych torów stacyjnych, rozjazdów, korekta łuków itp), tak aby pociągi mogły jeździc spokojnie nawet 100 km/h. Jednoczesnie wskazywałem na możliwośc wydłużenia do Okuninki wraz zorganizowaniem komunikacji busami do / ze stacji oraz wykorzystanie walorów sezonowych tej linii. Tym bardziej że planowano odbudowac kolejowy most graniczny we Włodawie. I oto po 17 latach ....SIEDEMNASTU , pomysł odżył, co uważam w ob... rozwiń
Avatar
Gość / 29 lutego 2012 o 15:24
[quote name='Gość' timestamp='1330523131' post='603862']
Zabrać Chelmowi część połączeń (tych co wożą powietrze) i dać w ine części województwa.
[/quote]

Jakby mieszkańcy Chełma mieli oferte w taryfie połaczenie w dobrej cenie jak np mieszkańcy Zamościa to by tez chętnie jeżdzili pociagami. Nie wiem dlaczego np bilet Zamośc Lublin -117 km kosztuje 11,50 a pociag Chełm - Lublin -73 km- 15 zł. By spuscili z cen to na pewno by gorzej na tym nie wyszli. Ale widac to taka polityka , mało ludzi z drozszym biletem niż wiecej ludzi z tanszymi
[quote name='Gość' timestamp='1330523131' post='603862']
Zabrać Chelmowi część połączeń (tych co wożą powietrze) i dać w ine części województwa.
[/quote]

Jakby mieszkańcy Chełma mieli oferte w taryfie połaczenie w dobrej cenie jak np mieszkańcy Zamościa to by tez chętnie jeżdzili pociagami. Nie wiem dlaczego np bilet Zamośc Lublin -117 km kosztuje 11,50 a pociag Chełm - Lublin -73 km- 15 zł. By spuscili z cen to na pewno by gorzej na tym nie wyszli. Ale widac to taka polityka , mało ludzi z dr... rozwiń
Avatar
Gość / 29 lutego 2012 o 15:13
[quote name='Gość' timestamp='1330523131' post='603862']
Zabrać Chelmowi część połączeń (tych co wożą powietrze) i dać w ine części województwa.
[/quote]

Gdzie mądralo?? Akurat na trasie pomiedzy Deblinem a Chełmem jezdzi najwiecej ludziw tym województwie. Moze tworzyc trase Lublin - Swidnik??
Avatar
Gość / 29 lutego 2012 o 14:45
Zabrać Chelmowi część połączeń (tych co wożą powietrze) i dać w ine części województwa.
Avatar
bambo75 / 29 lutego 2012 o 12:45
Powinni "dobudować" kilka km linii kolejowej,tak aby szła bliżej Jeziora Białego oraz dochodziła jak najbliżej centrum Włodawy. To spora inwestycja -ale na pewno opłaciła by się,tym bardziej w sezonie letnim. I nawet śmiem domyślać się,że była by bardziej opłacalna niż bocznica ze Świdnika do lotniska -bo przecież do samolotu z bagażami i tak wiele osób będzie przyjeżdżać swoimi samochodami.
Avatar
a / 29 lutego 2012 o 09:15
[quote name='a' timestamp='1330503260' post='603726']
Do uruchomienia tej lini wystarczy jeden SPRAWNY szynobus.Wyszłoby przy tym do 7-8 kursów.Z Chełma do Woli Uhruskiej i Rudy Huty droga jest coraz bardziej zakorkowana ,jest coraz bardziej ciasnsniej i niebezpieczniej.Czas jazdy jest długi.
Wznowienie szynobusu to konieczność.
Szynobusem jest znacznie szybciej.
Wcześniej jezdził szynobus ale cały czas sie psuł i mało kto nim jezdził.I dlatego zawieszono.
Ta linia nie ma dużych kosztów ,nie ma posterunków ruchu,nie ma budynków stacyjnych.
Nie trzeba dodatkowych pieniędzy.
Wystarczy wysłać z Lublina jeden szynobus.Łączniki chełm-rejowiec zlikwidować i odzyskane pieniadze przeznaczyć na włodawe.Do rejowca mało kto jezdzi a takich pociągów jest 4.
Przynajmniej do woli uhruskiej z chełma szynobus powinien jezdzić.
[/quote]
[quote name='a' timestamp='1330503260' post='603726']
Do uruchomienia tej lini wystarczy jeden SPRAWNY szynobus.Wyszłoby przy tym do 7-8 kursów.Z Chełma do Woli Uhruskiej i Rudy Huty droga jest coraz bardziej zakorkowana ,jest coraz bardziej ciasnsniej i niebezpieczniej.Czas jazdy jest długi.
Wznowienie szynobusu to konieczność.
Szynobusem jest znacznie szybciej.
Wcześniej jezdził szynobus ale cały czas sie psuł i mało kto nim jezdził.I dlatego zawieszono.
Ta linia nie ma dużych kosztów ... rozwiń
Avatar
a / 29 lutego 2012 o 09:14
Do uruchomienia tej lini wystarczy jeden SPRAWNY szynobus.Wyszłoby przy tym do 7-8 kursów.Z Chełma do Woli Uhruskiej i Rudy Huty droga jest coraz bardziej zakorkowana ,jest coraz bardziej ciasnsniej i niebezpieczniej.Czas jazdy jest długi.
Wznowienie szynobusu to konieczność.
Szynobusem jest znacznie szybciej.
Wcześniej jezdził szynobus ale cały czas sie psuł i mało kto nim jezdził.I dlatego zawieszono.
Ta linia nie ma dużych kosztów ,nie ma posterunków ruchu,nie ma budynków stacyjnych.
Nie trzeba dodatkowych pieniędzy.
Wystarczy wysłać z Lublina jeden szynobus.Łączniki chełm-rejowiec zlikwidować i odzyskane pieniadze przeznaczyć na włodawe.Do rejowca mało kto jezdzi a takich pociągów jest 4.
Przynajmniej do woli uhruskiej z chełma szynobus powinien jezdzić.
Do uruchomienia tej lini wystarczy jeden SPRAWNY szynobus.Wyszłoby przy tym do 7-8 kursów.Z Chełma do Woli Uhruskiej i Rudy Huty droga jest coraz bardziej zakorkowana ,jest coraz bardziej ciasnsniej i niebezpieczniej.Czas jazdy jest długi.
Wznowienie szynobusu to konieczność.
Szynobusem jest znacznie szybciej.
Wcześniej jezdził szynobus ale cały czas sie psuł i mało kto nim jezdził.I dlatego zawieszono.
Ta linia nie ma dużych kosztów ,nie ma posterunków ruchu,nie ma budynków stacyjnych.
Nie trzeba dodatkowych p... rozwiń
Avatar
kuba / 20 czerwca 2012 o 16:22
Na tej linii powinny kursować pociągi relacji:Chełm-Włodawa,Lublin-Włodawa,a w wakacje Chełm-Stulno i Chełm-Brześć
Avatar
Akordeo / 6 marca 2012 o 21:48
Jest to użasadnione ekonomicznie, gdyż na trasie Chełm- Wola Uhruska busy jadą minimalnie 50 minut, a szynobusty jechałyby maksymalnie 30 minut, poza tym na 40- miejscowego sa107 chętni na pewno by się zaleźli.
Avatar
tark / 29 lutego 2012 o 19:34
w roku 1995 w ramach pracy dyplomowej na studiach podyplomowych opracowalem koncepcje modernizacji linii Chem-Wodawa ( likwidacja zbednych torów stacyjnych, rozjazdów, korekta łuków itp), tak aby pociągi mogły jeździc spokojnie nawet 100 km/h. Jednoczesnie wskazywałem na możliwośc wydłużenia do Okuninki wraz zorganizowaniem komunikacji busami do / ze stacji oraz wykorzystanie walorów sezonowych tej linii. Tym bardziej że planowano odbudowac kolejowy most graniczny we Włodawie. I oto po 17 latach ....SIEDEMNASTU , pomysł odżył, co uważam w obecnych realiach jest ekonomicznie nieuzasadnione. Komunikacja bus-owa wypełniła luke po zlikwidowanym ruchu pasażerskim na tej linii i samorządowcy tego nie zmienia. Zmotorzyowani mieszkancy przyległych miejscowości nie przesiada sie na szynobusy, bo znając genialne pomysły kolejarzy układających rozkład jazdy to i tak byłby nie życiowy. Tak więc zastanawiam sie po co odświeżono ten pomysł? czyżby zaczynala sie kampania przedwyborcza do samorządu ??
w roku 1995 w ramach pracy dyplomowej na studiach podyplomowych opracowalem koncepcje modernizacji linii Chem-Wodawa ( likwidacja zbednych torów stacyjnych, rozjazdów, korekta łuków itp), tak aby pociągi mogły jeździc spokojnie nawet 100 km/h. Jednoczesnie wskazywałem na możliwośc wydłużenia do Okuninki wraz zorganizowaniem komunikacji busami do / ze stacji oraz wykorzystanie walorów sezonowych tej linii. Tym bardziej że planowano odbudowac kolejowy most graniczny we Włodawie. I oto po 17 latach ....SIEDEMNASTU , pomysł odżył, co uważam w ob... rozwiń
Avatar
Gość / 29 lutego 2012 o 15:24
[quote name='Gość' timestamp='1330523131' post='603862']
Zabrać Chelmowi część połączeń (tych co wożą powietrze) i dać w ine części województwa.
[/quote]

Jakby mieszkańcy Chełma mieli oferte w taryfie połaczenie w dobrej cenie jak np mieszkańcy Zamościa to by tez chętnie jeżdzili pociagami. Nie wiem dlaczego np bilet Zamośc Lublin -117 km kosztuje 11,50 a pociag Chełm - Lublin -73 km- 15 zł. By spuscili z cen to na pewno by gorzej na tym nie wyszli. Ale widac to taka polityka , mało ludzi z drozszym biletem niż wiecej ludzi z tanszymi
[quote name='Gość' timestamp='1330523131' post='603862']
Zabrać Chelmowi część połączeń (tych co wożą powietrze) i dać w ine części województwa.
[/quote]

Jakby mieszkańcy Chełma mieli oferte w taryfie połaczenie w dobrej cenie jak np mieszkańcy Zamościa to by tez chętnie jeżdzili pociagami. Nie wiem dlaczego np bilet Zamośc Lublin -117 km kosztuje 11,50 a pociag Chełm - Lublin -73 km- 15 zł. By spuscili z cen to na pewno by gorzej na tym nie wyszli. Ale widac to taka polityka , mało ludzi z dr... rozwiń
Avatar
Gość / 29 lutego 2012 o 15:13
[quote name='Gość' timestamp='1330523131' post='603862']
Zabrać Chelmowi część połączeń (tych co wożą powietrze) i dać w ine części województwa.
[/quote]

Gdzie mądralo?? Akurat na trasie pomiedzy Deblinem a Chełmem jezdzi najwiecej ludziw tym województwie. Moze tworzyc trase Lublin - Swidnik??
Avatar
Gość / 29 lutego 2012 o 14:45
Zabrać Chelmowi część połączeń (tych co wożą powietrze) i dać w ine części województwa.
Avatar
bambo75 / 29 lutego 2012 o 12:45
Powinni "dobudować" kilka km linii kolejowej,tak aby szła bliżej Jeziora Białego oraz dochodziła jak najbliżej centrum Włodawy. To spora inwestycja -ale na pewno opłaciła by się,tym bardziej w sezonie letnim. I nawet śmiem domyślać się,że była by bardziej opłacalna niż bocznica ze Świdnika do lotniska -bo przecież do samolotu z bagażami i tak wiele osób będzie przyjeżdżać swoimi samochodami.
Avatar
a / 29 lutego 2012 o 09:15
[quote name='a' timestamp='1330503260' post='603726']
Do uruchomienia tej lini wystarczy jeden SPRAWNY szynobus.Wyszłoby przy tym do 7-8 kursów.Z Chełma do Woli Uhruskiej i Rudy Huty droga jest coraz bardziej zakorkowana ,jest coraz bardziej ciasnsniej i niebezpieczniej.Czas jazdy jest długi.
Wznowienie szynobusu to konieczność.
Szynobusem jest znacznie szybciej.
Wcześniej jezdził szynobus ale cały czas sie psuł i mało kto nim jezdził.I dlatego zawieszono.
Ta linia nie ma dużych kosztów ,nie ma posterunków ruchu,nie ma budynków stacyjnych.
Nie trzeba dodatkowych pieniędzy.
Wystarczy wysłać z Lublina jeden szynobus.Łączniki chełm-rejowiec zlikwidować i odzyskane pieniadze przeznaczyć na włodawe.Do rejowca mało kto jezdzi a takich pociągów jest 4.
Przynajmniej do woli uhruskiej z chełma szynobus powinien jezdzić.
[/quote]
[quote name='a' timestamp='1330503260' post='603726']
Do uruchomienia tej lini wystarczy jeden SPRAWNY szynobus.Wyszłoby przy tym do 7-8 kursów.Z Chełma do Woli Uhruskiej i Rudy Huty droga jest coraz bardziej zakorkowana ,jest coraz bardziej ciasnsniej i niebezpieczniej.Czas jazdy jest długi.
Wznowienie szynobusu to konieczność.
Szynobusem jest znacznie szybciej.
Wcześniej jezdził szynobus ale cały czas sie psuł i mało kto nim jezdził.I dlatego zawieszono.
Ta linia nie ma dużych kosztów ... rozwiń
Avatar
a / 29 lutego 2012 o 09:14
Do uruchomienia tej lini wystarczy jeden SPRAWNY szynobus.Wyszłoby przy tym do 7-8 kursów.Z Chełma do Woli Uhruskiej i Rudy Huty droga jest coraz bardziej zakorkowana ,jest coraz bardziej ciasnsniej i niebezpieczniej.Czas jazdy jest długi.
Wznowienie szynobusu to konieczność.
Szynobusem jest znacznie szybciej.
Wcześniej jezdził szynobus ale cały czas sie psuł i mało kto nim jezdził.I dlatego zawieszono.
Ta linia nie ma dużych kosztów ,nie ma posterunków ruchu,nie ma budynków stacyjnych.
Nie trzeba dodatkowych pieniędzy.
Wystarczy wysłać z Lublina jeden szynobus.Łączniki chełm-rejowiec zlikwidować i odzyskane pieniadze przeznaczyć na włodawe.Do rejowca mało kto jezdzi a takich pociągów jest 4.
Przynajmniej do woli uhruskiej z chełma szynobus powinien jezdzić.
Do uruchomienia tej lini wystarczy jeden SPRAWNY szynobus.Wyszłoby przy tym do 7-8 kursów.Z Chełma do Woli Uhruskiej i Rudy Huty droga jest coraz bardziej zakorkowana ,jest coraz bardziej ciasnsniej i niebezpieczniej.Czas jazdy jest długi.
Wznowienie szynobusu to konieczność.
Szynobusem jest znacznie szybciej.
Wcześniej jezdził szynobus ale cały czas sie psuł i mało kto nim jezdził.I dlatego zawieszono.
Ta linia nie ma dużych kosztów ,nie ma posterunków ruchu,nie ma budynków stacyjnych.
Nie trzeba dodatkowych p... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 9

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 19 czerwca 2018 roku

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 19 czerwca 2018 roku 0 0

Mundial 2018: Tunezja – Anglia 1:2. Wielkie męczarnie faworyta

Mundial 2018: Tunezja – Anglia 1:2. Wielkie męczarnie faworyta 0 0

Świetna pierwsza połowa, ale z fatalną skutecznością. A w drugiej wielkie męczarnie. Anglia ostatecznie wygrała jednak z Tunezją 2:1 po dwóch golach Harry’ego Kane’a. Ta druga padła w doliczonym czasie gry,

To kino dostało wyróżnienie. Może się pochwalić frekwencją

To kino dostało wyróżnienie. Może się pochwalić frekwencją 0 0

Centrum Kultury Filmowej Stylowy zostało wyróżnione za najlepsze wyniki frekwencyjne w rozpowszechnianiu filmów europejskich i światowych. Nie pierwszy raz CKF ma się czym chwalić

Wkrótce marszałek zarobi mniej. "Będę dodatkowo przekazywał ok. 1 tys. zł na cele charytatywne"

Wkrótce marszałek zarobi mniej. "Będę dodatkowo przekazywał ok. 1 tys. zł na cele charytatywne" 0 9

O 545 zł brutto mniej będzie zarabiał od 1 lipca marszałek województwa lubelskiego. To efekt rządowego rozporządzenia, którego celem było zmniejszenie zarobków samorządowców o 20 proc. Ale obniżka w przypadku naszego marszałka będzie niższa niż zakładał PiS

Kto może dostać mieszkanie od miasta? Wkrótce zasady mogą się zmienić

Kto może dostać mieszkanie od miasta? Wkrótce zasady mogą się zmienić 0 2

Zmienione mają być zasady przyznawania mieszkań od miasta. Ratusz chce wpuścić do kolejki po lokal osoby o nieco wyższych dochodach. Sama kolejka rządziłaby się nieco innymi prawami niż obecnie. Osoby, które samowolnie zajęły inny lokal, trafiałyby na dalsze miejsca, przez co dłużej czekałyby na klucze

MKS Perła musi powalczyć o Ligę Mistrzyń w kwalifikacjach

MKS Perła musi powalczyć o Ligę Mistrzyń w kwalifikacjach 0 0

MKS Perła Lublin nie zagra w fazie grupowej. Podopieczne Roberta Lisa do elity będą musiały przebijać się przez turniej kwalifikacyjny. Losowanie eliminacji jest zaplanowane na 27 czerwca.

Skręcała w lewo, ale ją wyprzedzał. Jedna osoba ranna

Skręcała w lewo, ale ją wyprzedzał. Jedna osoba ranna 0 2

Jedna osoba trafiła do szpitala po wypadku w Czemiernikach (pow. radzyński).

MUNDIAL 2018. Belgia – Panama 3:0. Opór tylko do przerwy

MUNDIAL 2018. Belgia – Panama 3:0. Opór tylko do przerwy 1 0

MUNDIAL 2018 W pierwszym meczu grupy G Belgia nie bez problemów pokonała na stadionie w Soczi Panamę 3:0

Ekspresówka z Lublina do Rzeszowa coraz bliżej. Podpisali umowy na kolejny odcinek S19

Ekspresówka z Lublina do Rzeszowa coraz bliżej. Podpisali umowy na kolejny odcinek S19 35 7

W poniedziałek podpisano trzy umowy na prawie 25-kilometrowy odcinek S19 Lasy Janowskie – Nisko Południe. Tym samym ekspresowe połączenie Lublina z Rzeszowem nabiera coraz bardziej realnych kształtów

Miasto movie w Warsztatach Kultury: "Ucieczka z Nowego Jorku"
20 czerwca 2018, 21:00

Miasto movie w Warsztatach Kultury: "Ucieczka z Nowego Jorku" 1 0

Co Gdzie Kiedy. W środę, 20 czerwca o godz. 21 w Warsztatach Kultury (ul. Grodzka 5a) w ramach cyklu Miasto movie analogowo zobaczymy film Ucieczka z Nowego Jorku.

Trudna sytuacja plantatorów. Wojewoda obwinia PSL, a PSL partię rządzącą

Trudna sytuacja plantatorów. Wojewoda obwinia PSL, a PSL partię rządzącą 0 9

Będzie więcej kontroli owoców miękkich, w tym malin wjeżdżających do Polski zza wschodniej granicy – zapowiedział podczas dzisiejszej konferencji prasowej wojewoda lubelski Przemysław Czarnek. To reakcja na fatalną dla producentów malin sytuację na rynku i niskie ceny skupu tych owoców, które są zdecydowanie poniżej kosztów produkcji.

Motor odmłodzi skład? Decyzje do końca czerwca

Motor odmłodzi skład? Decyzje do końca czerwca 0 5

Kolejny sezon i kolejne rozczarowanie w Lublinie. Motor po raz czwarty z rzędu nie wywalczył awansu do upragnionej II ligi. W lecie znowu zanosi się na zmiany w klubie. Wydaje się, że najbardziej prawdopodobny jest wariant z odmłodzeniem kadry zespołu

Lublin: Oto laureaci Wielkiego Testu Języka Angielskiego [zdjęcia]
galeria

Lublin: Oto laureaci Wielkiego Testu Języka Angielskiego [zdjęcia] 0 0

Za nami kolejna edycja Wielkiego Testu Języka Angielskiego „Challenge Accepted”.

Kadrę Nawałki stać na sukces. Rozmowa z Nataszą Górnicką, kapitan piłkarek Górnika Łęczna
Lubelskie Ekstra

Kadrę Nawałki stać na sukces. Rozmowa z Nataszą Górnicką, kapitan piłkarek Górnika Łęczna 0 0

Rozmowa z Nataszą Górnicką, kapitan piłkarek Górnika Łęczna, aktualnych mistrzyń Polski.

Policjanci i strażacy jeżdżą od miasta do miasta. Chcą pomóc swoim kolegom
zdjęcia
galeria

Policjanci i strażacy jeżdżą od miasta do miasta. Chcą pomóc swoim kolegom 7 7

Ponad 4 tysiące kilometrów, kilkuset uczestników – peleton złożony z funkcjonariuszy policji i straży pożarnej przemierza Polskę, aby pomóc rannym kolegom. W poniedziałek dotarł do Lublina, a lubelska sztafeta wyjechała w trasę do Opola Lubelskiego.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.