Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
To ile za te pomysły zerżnięte z SSC ten pan bierze ??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jak się buduje trakcje byle gdzie, to ciężko zbudować siatkę komunikacji zbiorowej, w której wykorzystane będą trolejbusy. A z tymi bateriami to prawda. Jeszcze zobaczycie ile będziemy dokładać do tego interesu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No a co z siatka na zemborzyckiej i diamentowej? Co tam ma jezdzic?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zlikwidować 75? to jak ludzie z podlubelskich miejscowości mieliby dostać się do pracy?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Normalnie zryte łby!!!z tymi rozkładami a fachowcy z ZTM niech puszczą trajtki na linie na które w ogóle nie trzeba się podłączać do sieci
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a jak mam dostać się z okolic Gęsiej do dworca PKP skoro 45 zlikwidują a 28 zmieni trasę?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
czy ja dobrze rozumiem? linie 39 i 44 znikają z Czubów? znikaja z Jana Pawła? ktos tutaj upadł na głowę?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A czym dojechać z LSM-u (Zana) na dworzec PKP? Jedyna linia 28 i tak jeździ rzadko, a teraz zupełnie ominie dworzec! Co w zamian???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A czym dojechać na dworzec PKP z LSM-u (Zana)? Jedyna linia 28 i tak jeździ rzadko, a teraz ominie dworzec! Co w zamian???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czyli i 39 i 44 miałoby ominąć Czuby?? A po co? Muszą jechać dookoła bo przeciez zgarniają stamtąd mnóstwo ludzi z os.skarpy. Wg mnie bez sensu. Beda ludziska zapiżać pod górę zeby dojść do 39, a czwórki całkiem ich ominą. Widać ze sie martwicie o ludzi na nowych osiedlach ale nie zapominajcie i o pozostałych. Co do szybkiej linii i przystanku na Popiełuszki , uważam ze powinien powstać tylko jeden, na drodze pod górę, w okolicy przejścia, drugi juz jest. Brakuje mi połączenia Czechowa z abramowicami jakaś szybką linia i więcej policzen ze Świdnikiem!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A ja jestem ciekawy czy w natłoku ulic ktoś z tych ekspertów zauważy łaskawie ul. Nowy Świat, z której do niedawna jeździła tylko jedna linia nr 6. Od jakiegoś czasu dorzucili 21. W efekcie jest tylko jedna linia do centrum a druga na majdanek. Żeby dostać się na pobliskie czuby lub LSM trzeba jechac na około z Kunickiego co wiąże się z długim spacerkiem i jeszcze dłuższą jazdą, ewentualnie można się przejść pod LKJ lub skład węgla na Diamentową - jeszcze dalej. Normalnie nie ma w około ani jednej ulicy z tak ch..ową komunikacją. Z byle zadupia potrafi odjeżdżać 3x więcej autobusów. Dla porównania z równoległej Krochmalnej jeździ 4 linie włącznie z nocną. Może też nie wiele, ale komunikacja jest prawie w każdym kierunku. Za to Diamentową w kierunku JPII jeździ kilkanaście. Nie można by tak pokombinować żeby ludziom zrobić chociaż jedną linię jeżdżącą z Nowego Światu gdzieś w stronę JPII, czuby, LSM?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A czym dojechać na planowany dworzec na Porębie? Jednym trolejbusem? A obecnie, czym z Czubów na PKP po likwidacji 45?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
45 do likwidacji ? W ogóle pozabierajcie wszystkie linie z Tatar... Poza tym miała byc nowa, sensowna numeracja. A tu dalej zapowiada się bałagan.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"To właśnie przez to, by druty nie wisiały na darmo cała reszta połączeń została podporządkowana trolejbusom." Czyli wprost przyznajemy, że wieszaliśmy druty na pałę gdzie popadnie, bez zastanawiania się gdzie będą potrzebne??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Rozumiem ze jest mało autobusów na czechowie, ale tak samo mało jeżdzi z filaretów czy z nadbystrzyckiej na pkp.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kombinowanie nie wiadomo z czym i mieszanie z liniami, do których ludzie są przyzwyczajeni. Będzie powtórka z linii nr 15, gdy wiedząc o planowanym zamknięciu skrętu ze Smorawińskiego w Północną zmienili wcześniej trasę, która następnie była zmieniana praktycznie co roku, gdyby się wstrzymali i zmienili trasę w chwili zamknięcia skrętu ludzie by przyjęli to inaczej. Przecież w Lublinie planowane są duże zmiany w perspektywie paru lat, nie lepiej poczekać na otwarcie nowych ulic Wyścigowej, Trasy Zielonej, przeniesienia dworca PKS i połączeniu go z Głęboką, dokończenia ZOL, połączeniu Zelwerowicza z Poligonową - to są plany ale znów nie tak odległe i dopiero wtedy zlikwidować wszystkie linie i ułożyć komunikację od początku, docelową a nie robić rewolucje po kilka tras.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kiedy pojawi się połączenie ul Orkana z ul Diamentową, Zemborzycką, Nałkowskich Renata
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Linia 39 z Nadbystrzyckiej skręcałaby w Zana jadąc prosto do Leclerka". "44 skręcałaby z Nadbystrzyckiej w Głęboką, by do Lipniaka pojechać przez Głęboką, całkiem omijając Czuby." - przecież te linie właśnie na Czubach i LSM zbierają najwięcej pasażerów...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dzielnica Tatary jak zwykle traktowana po macoszemu.45zlikwidować a na Czuby od strony ul.Krochmalnej czym?Na Majdanek też bezpośrednio nie dojedziesz:(
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ktoś tu chyba zapomniał że Lublin ma jeszcze dzielnicę Dziesiątą
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 4

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...