Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Smutne ale prawdziwe:/ Pracowałam w dwóch call center i jest dokładnie jak w opisywanym Orange- masakra. Powinni sie za nich wziąćw końcu:/
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Państwowa Inspekcja Pracy - powinna wkroczyć, natychmiast !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
dziwi jedynie to, czemu nikt z tym nic nie zrobi i nad takimi sprawami przechodzi się do porządku dziennego..
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Witaj! Wiem o czym mowa sama miałam oferte pracy w jednym z Lubelskich firm jako konsultant do wscisania ludziom różnych rzeczy. Egzamin wygladał ta: przychodzil kandydat na stanowisko konsultanta, rozmowa krótka, wybranie jednego konsultanta i słuchanie tego co on ma do powiedzenia. Nastenego dnia egzamin z tego na sucho bez żadnego telefonu niczego. Wiec się pytam dlaczego tak jest?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
dajcie spokój....a przynajmniej dobrze płacą za takie warunki, z takie poświecenie?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Smutne ale prawdziwe:/ Pracowałam w dwóch call center i jest dokładnie jak w opisywanym Orange- masakra. Powinni sie za nich wziąćw końcu:/
Na to sobie pozwoliliśmy, Beata Jaki rząd takie prawo....szef powinien siedziec z pracownikami przez 10 godzin i bez wyjscia do wc.. ciekawa jestem co by powiedział?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
dokładnie potwierdzam, jest to i tak delikatnie opowiedziana wersja czytelniczki
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przyjdzie PIP i najwyżej da niezbyt wysoką karę, a wcześniej pouczy. Ci co prowadzą call ceter doskonale o tym wiedzą i dlatego przepisy mają w d.... Dokąd pracodawca będzie dyktował warunki, a człowiek będzie brał nie to, do czego się wyuczył, albo na czym się zna i co chce robić, a to co musi wziąć, aby przeżyć, będzie jak jest. Przecież to tajemnica poliszynela, że prawa pracownicze są często łamane.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
BANDYCKI, NIELUDZKI WYZYSK I UPODLENIE! Jesteście po prostu tanimi niewolnikami odzieranymi z godności przez zasranego żabojada. Nigdy, przenigdy nie wezmę telefonu z tego pomarańczowego gówna!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
dajcie spokój....a przynajmniej dobrze płacą za takie warunki, z takie poświecenie?
5 zł za godzine 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Inspekcja to juz nie raz tam byla jedyne co sie zmienilo to owe 5-cio minutowki wprowadzili. Niestety jest tak jak opisano ale gdyby nie Orange to nie wiem gdzie Ci wszyscy magistrzy pracowali... jedynie z szafkami sie nie zgodze bo kazdy ma chyba ze dla nowych pracownikow juz nie ma i nic nie wiem
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I tak to jest w tej "kochanej" Polsce, wykorzystać pracownika jak kiedyś murzyna na wszystkie strony, dać mu najniższą krajową, umowę, która nic nie gwarantuje, zero przeszkolenia i jeszcze wymagać aby wszystko umiał. I się dziwić że młodzi chcą wyjeżdżać za granicę. Tam to przynajmniej zapłacą godnie i można coś z tego mieć a u nas to nie życie tylko wegetacja. Przykro czytać takie rzeczy i wspołczuję takim wykorzystywanym osobom, a najlepiej takiemu cwaniakowi z szefostwa to pójść i nasikać na biurko, to może by coś zrozumiał.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak to jest w korporacjach. Wasz szefuś musi się jakoś popisać przed górą żeby dostać premię. A że często to są półgłówki to stosują takie metody.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I tu nasuwa sie pytanie:  GDZIE DO CHOLERY JEST TA CHOLERNA PIPa. Kiedy wreszcie urzędasy odkleją swe szanowne sempiternie od krzesełek i ruszą w teren.      
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie lubie Orange!!!   Jako klient ich nie lubię. Raczej jako były klient, miałem mix ładnych parę lat i te ich "żydowskie" (no offence :)) zasady. Takie qrde kruczki drobnym drukiem pisane.    Dla przykładu, jak miałem mix, to były 2 subkonta. Na jednym była sara z doładowania "abonamentowego" i na drugim sara z doładowania jakby "prepaid". Ta z abonamentu miała wyższy priorytet, a ta z prepaidu taki sam "termin wazności" jakbyś miał normalny prepaid. I DOCHODZIŁO DO TAKIEJ SYTUACJI" ŻEBY WYKORZYSTAĆ 5 ZŁ Z JEDNEGO KONTA TRZEBA BYŁO W CIĄGU 2 DNI WYGADAĆ 15 ZŁ Z TEGO ABONAMENTOWEGO, INACZEJ SARA PRZEPADAŁA.    Dla mnie to jawne cięcie w .... wiecie co :)   Jestem teraz w innej sieci, w której nie robi takich numerów
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
'Jak nas zarejestrujecie  to bułki z szynka jeść będziecie" Kto to mówił i kiedy ( o odpowiedz proszę pytać starych solidaruchów) Odnośnie artykułu -dlaczego nie podaje się imion i nazwisk szefostwa, ci ludzie gdzieś mieszkają, maj adresy, znajomych. Przecież ktoś tego maila o przekroczeniu 5  min wysłał. Zawiadamianie instytucji o łamaniu praw pracowniczych to chyba strata czasu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja już bym dawno szefa wyśmiał i rzucił tą pracę.. znalazł się wielki władzca co myśli, że ma niewolników pod sobą..
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
oto do czego pieprzona solidarność z lat 80 doprowadziła, oby b. przywódca odpokutował za zniszczenie kraju, a mieliśmy żyć w drugiej japoni, za komuny to pracownik był traktowany jak człowiek, a teraz niby pieprzony katolicki kraj a co mamy, komuno wróć
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To nie polityka Orange... To polityka kilku lubelskich CC które miałam okazje "zwiedzić" od wewnątrz jako pracownik.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zgroza! Jak można tolerować taki sposób pracy???? Inspekcja Pracy ma tu wielkie pole do popisu i wręcz oczekuję od tej instytucji zainteresowania losem ludzi tam pracujących! Takie są warunki pracy w korporacjach na których tak strasznie wzoruje się nasz kraj. Głupota totalna, żeby przejmować do systemu pracy to co najgorsze, to co jest przeciwko godności człowieka! Hańba dla tej firmy i dobrze że się jako klient stamtąd wyniosłam i nie przykładam ręki do wyzysku i niegodnego traktowania człowieka.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 15

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...