Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Strefa Płatnego Parkowania w Lublinie: Mogą być zmiany w wielkości i opłatach

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 20 marca 2018 r. o 06:53 Powrót do artykułu
a może tylko chulajnogi i babcie o kulach?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kierowcy tak się rozpanoszyli szczególnie w centrum ze nie zauważają pieszych i ze przyczyniają się do zwiększenia smogu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
dokładnie. Mieszkam również tuż obok Lublina i jest niby komunikacja miejska - co z tego, jeśli linia 55 jeździ bardzo rzadko i tak okrężnie, że dojazd zajmuje mi godzinę - ta sama trasa pokonana autem nigdy nie jest dłuższa niż 20 min. Komunikacja miejska na chwilę obecną nie jest żadną alternatywną ponieważ jeździ po prostu za rzadko :( :( w Warszawie czy Krakowie nie trzeba znać rozkładku - wychodzisz na przystanek i najdalej za 10 minut czymś pojedziesz... 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W Poznaniu prezydent miasta dał przykład i zlikwidował "swój" parking pod Urzędem Miasta   - teraz odbywają się tam występy teatrów, koncerty ;) przykład idzie z góry :) 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Problem można łatwo rozwiązać - kto płaci podatki w lublinie ten ma miesięczny za 10 złotych i wtedy można podnosić za płatne parkowanie - 10 zł za godzinę - żeby przepędzić tych lub, lbl, lkr, co nawet jeździć po lublinie nie potrafią
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To jest niestety powrót do przeszłości. Z tego wynika, że powinniśmy cofnąć się do czasów komuny, kiedy to jedno auto przypadało na kilkuset mieszkańców, a ci marzyli o własnych czterech kółkach, żeby tak jak ludzie cywilizowani na zachodzie Europy przemieszczać się swobodnie z punktu A do punktu B, bez ograniczania ich wolności. Pytam więc, dlaczego to sami mieszkańcy nie decydują w referendum o tym jak chcą się poruszać po mieście, tylko robią to za nich jakieś uprzywilejowane urzędasy, którzy cały czas na siłę uszczęśliwiają nas swoimi wątpliwymi rozwiązaniami. Utrudnianie życia mieszkańcom, to jest wasz cel, TAK??? Poczekajcie tylko do następnych wyborów, a zostaniecie odpowiednio ocenieni za dziadostwo którym nas raczycie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy władze miasta faktycznie chcą żeby centrum miasta coraz bardziej się wyludniało?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Hm, to dowodzi, ze pan Prezydent ufa sondażom i jest pewien wygranej. Ten pomysł do doskonały pomysl na wyludnienie centrum i usuniecie z niego sklepów, banków, usług np. hoteli i hosteli. Ich klienci tez muszą gdzieś parkować. Szampany otwierają wszyscy właściciele galerii, w tym jednej w oko;icach Czechowa, której właściciel nie kryl sie że popiera kandydata na Prezydenta w poprzednich wyborach (galeria była obklejona plakatami wyborczymi kandydata na Prezydenta).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wyludniają to się szare komórki niektórym, przeważnie tym samym co bełkoczą ciągle o zadłużeniu miasta a pomysł miasta bardzo dobry, tak się robi na zachodzie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To ja nasz dzielny wojewoda dojedzie 400 metrów na litewski???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Widzę, że zamiast poprawiać warunki poruszania sie po mieście to Ratusz wydaje pieniądze na plany jak obrzydzić ludziom życie w Lublinie. Rowery, MPK ? Ja rani wiozę dzieci do szkoły, przedszkola, potem do roboty na drugi koniec miasta a potem zakupy, odbiór dzieci i do domu. Jak ja mam to zrobić rowerem albo za pomocą MPK??? Wydłużą dobę czy mam nie spać w nocy???? to jest chore!!! Dziękuję Panie Prezydencie. Prezydencie. Docenię podczas wyborów Pańskie starania o obrzydzenie mi życia....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Racławicka, Witosa i wiele innych ulic w tragicznym stanie, a oni wydają 96 tys. na coś takiego. Czas znaleźć nowego włodarza, co będzie szanował pieniądze publiczne.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czas zlikwidować urzędowe limuzyny, a urzędasów wozić komunikacją miejską. Wówczas na pewno jakość powietrza się poprawi.  Ps. potrzebujemy mądrego włodarza - nic innego mi nie przychodzi do głowy jak czytam takie newsy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Żalosne!!!! a dalej pcha sie na prelekcje i to dla mieszkańców lublina!!!! a może zrobic wjazd platny powyzej 24 h dla osob z poza lublina i to mega rozwiazanie a nie chspsc pieniadze a samemu miec gratis parkowanie bzdz wozemie po za praca skuzbowymi!!!! Pan Prezydent duzo obiecuje tylko dalej swoje uklady stosuje emeryci policyjni presja a puzniej brak kontroli nad kolegami i to juz pokazal i pokazuje od wielu lat i gdzie tu normalnosc i sprawiedliwosc!!?? Mialem glosowac na.. ale bede przeciwny bo to uklsdy i brak szacunku dla pracownika a prezydent to akceptuje zataja dla czego bo......... i to zalosne!!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A czy ta analiza także porusza kwestię inwestycji infrastrukturalnej (i. komunalnej nota bene) z Abramowic do Ratusza? Mam tu na uwadze linię Metra lubelskiego. I czy ten dokument będzie do publicznego wglądu wystarczająco długo, tj. analogicznie jak plan zagospodarowania miejscowości Lublin wystawiony w VIII 2017 przez zabójczo długie, słownie: kilka dni?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak tylko barany nie biorą pod uwage ze większość przyjezdza z poza miasta skad nie jeżdżą autobusy albo nie pasuja godz kursowania, a urzedasy nie płacą za parking
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I centrum miasta wyludni się jak w Warszawie po co jechać do miasta jak w jakimś centrum handlowym kupimy to samica tam za parking nie trzeba płacić. I czy przesiadki w miejskich tak zachęca do korzystania z nich chyba niebardzo
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 4 z 4

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...