Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

bank pko w międzyrzecu

Utworzony przez ~gosc~, 29 października 2008 o 20:40
w tym banku po godzinie 15 nie da sie załatwić żadnej sprawy. Kolejki są strasznie długie obsługuje dwie osoby gdy tyle okienek jest pustych. Nie wiem czy nie ma tam na tyle osób kompetentnych żeby tam posadzić. Klient nie stał by tyle w tych kolejkach i tłoku. Obsługa jest poprostu fatalna.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
potwierdzam że obsługa jest mizerna, kolejki bardzo długie i rzeczywiście mogło by więcej osób obsługiwać .
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Potwierdzam -kolejki i wyczekiwanie po swoje przecież pieniądze.Dyrekcja Banku powinna trochę zatroszczyć się o klienta,w koncu bank obraca jego pieniędzmi
Zaloguj się, aby oddać głos
0
to PSL nie zrobił tam jeszcze swojego "porządku"???... co wy chłopaki? Przemo, Jaro, Arturo macie pole do popisu i stołki do obsadzenia swoimi kompetentnymi członkami... może Jarosława G. tam dać na dyrektora?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
i... PSL napisał:
to PSL nie zrobił tam jeszcze swojego "porządku"???... co wy chłopaki? Przemo, Jaro, Arturo macie pole do popisu i stołki do obsadzenia swoimi kompetentnymi członkami... może Jarosława G. tam dać na dyrektora?
.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
tak,to prawda są okropne kolejki, panie obsługują ślamazarnie, chociaż tyle lat tam niektóre pracują.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pko w miedzyrzecu to tragedja i skargi nic nie pomoga chyba ze do warszawy o wtedy coś sie ruszy.obsługa nie najleprza i nie naj milsza brrrrr,ciarki przechodza po plecach.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
TO PROSTE. PO CO NARZEKAĆ.ZMIEŃCIE BANK. JAK ZOBACZĄ ŻE KLIENCI UCIEKAJA SAMI ZMADRZEJĄ? ZOBACZYCIE.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A kto jest szefem tego geszeftu?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A już uciekają co niektórzy.A będzie ich coraz więcej bo w PKO robią ci łskę za twoje pieniądze.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
A kto jest szefem tego geszeftu?
O to jest istota, kto jest szefem ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
Potwierdzam -kolejki i wyczekiwanie po swoje przecież pieniądze.Dyrekcja Banku powinna trochę zatroszczyć się o klienta,w koncu bank obraca jego pieniędzmi
pko jest naj
Zaloguj się, aby oddać głos
0
do tych kolejek mozna się przyzwyczaić. Codziennie jestem po 16. Jednego dnia jest totalny luz a drugiego kolejka po same drzwi. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że sami klienci stwarzają te kolejki. Rozumiem starsze osoby które mogą sie bać bankomatów, ale ludzie młodzi przychodzą i wypłacają po 200 , 500 zł jakby nie mogli przy "ścianie płaczu". Kolejna rzecz to załatwianie w kasie lokat terminowych i książeczek różnej maści. To cholernie wydłuża czas obsługi. Jakby nie mozna było poświecić do tego oddzielnego okienka. PKo powinno w końcu coś z tym zrobić bo czasami przyjdzie jedna osoba która obsjugiwana jest kwadrans albo 2.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Święta racja. Ostatnio 40 min zakładano mi lokatę, spóźniłem się do pracy. Więcej nie skorzystam z ich usług, tylko pytanie gdzie się przenieść? Kredyt wcisnąć to oni potrafią, kilka razy dziennie wydzwaniają żeby przyjść i podpisać umowę. Ale jak trzeba negocjować warunki spłaty zapomnij, nieuprzejmi i najbardziej co mnie wkurzyło to kilkakrotne " sory ale ja nic nie mogę". /tylko jedno słowo po angielsku potrafię/.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Sorry - i tego nie potrafisz!!!! Jak zauważyłam "galopująca głupota" LUDZI na tym forum nie zna granic! Skoro "gościu" zakładasz lokatę , to dlaczego negocjujesz warunki spłaty kredytu? Biedota i hołota dorwała się do forum!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
Święta racja. Ostatnio 40 min zakładano mi lokatę, spóźniłem się do pracy. Więcej nie skorzystam z ich usług, tylko pytanie gdzie się przenieść? Kredyt wcisnąć to oni potrafią, kilka razy dziennie wydzwaniają żeby przyjść i podpisać umowę. Ale jak trzeba negocjować warunki spłaty zapomnij, nieuprzejmi i najbardziej co mnie wkurzyło to kilkakrotne " sory ale ja nic nie mogę". /tylko jedno słowo po angielsku potrafię/.
Mówcie po POLSKU a nie wtracanie obce słowa
Zaloguj się, aby oddać głos
0
~gosc~ napisał:
potwierdzam że obsługa jest mizerna, kolejki bardzo długie i rzeczywiście mogło by więcej osób obsługiwać .
O TAK
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
Mówcie po POLSKU a nie wtracanie obce słowa
Zaloguj się, aby oddać głos
0
~gosc~ napisał:
potwierdzam że obsługa jest mizerna, kolejki bardzo długie i rzeczywiście mogło by więcej osób obsługiwać .
normal system
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: