Zrobili posmiewisko z Vahapa TOYA,a ten człowiek sugerował powstanie portu Cargo dla transportu lotniczego Wschód Zachód. W sąsiedztwie jest linia kolejowa do Moskwy,autostradana Wschód.Niestety zła wola decydentów doprowasziła do stanu jaki jest.
|
|
Wszystko robili aby TOYA nie zbudowal lotniska z prawdziwego zdarzenia polskie rekiny z Wawy nie pozwolili wybudowac lotniska .
|
|
Wytłumaczcie mi jakim to znaczącym węzłem w system aircargo może być BB. Owszem, droga startowa bezkonkurencyjna. Ale co więc wicej? Czy mówiąc prosto są operatorzy gotowi do "wymiany" Ladunków na trasach NS-WO akurat w BB. Wątpię!!! Ta cała sprawa to hucvpa i pralnia.
|
|
A jeśli usługa będzie tańsza niż w Niemczech (jak pozwoli konkurencja:)?) na wymianę ładunków? A jeśli kurierzy będą mieć dogodne miejsce na dystrybucję? Są to tylko pytania?
|
|
Lotniska nie będzie, nie podniecajcie się. W zadupiu zwanym Białą Podlaską nie ma porządnego zakładu przemysłowego, a cargo już mamy w postaci PKP Cargo - wszystka kasa idzie do warszawki, odprawy, premie, a naszym zabierają i zwalniają. Nawet jak tu coś zrobią i zatrudnią dziesięciu bialskich "murzynów" za najniższą krajową do najgorszej roboty, to fajnie będzie? Mało wam wyzyskiwaczy?
|
|
Jak to nie ma ? Jest przecież cała masa supermarketów. Można by zrobić pierwszą w Polsce mapę miasta w której punktami orientacyjnymi byłyby supermarkety. No i jaka to dobra wiadomość dla mieszkańcow przed wyborami. |
|
Nie no oczywiście - pesymiści ruszyli - roztaczajcie nadal wizje katastroficzne. Prawda jest taka - znalazł się inwestor i Biała ma szansę jedną na milion żeby w końcu coś znaczyć. Ale oczywiście najlepiej jest podejść " po polskiemu" czyli jęczęć, że nic się nie uda.
|
|
Jaki inwestor ?, on dopiero być może będzie szukał pieniędzy więc nie mów, że to inwestor. Jest ryzyko, że będzie tak jak z Biaweną, czyli obiecanki cacanki. Ciekawe kto płaci podatek od nieruchomości za te 300 ha ?. |
|
Prezydencie Czapski - chwała Ci i twojej ekipie !!! Już niedługo wsiąde se do boeinga i polecę prosto z Białej na Kanary.
|
|
Dyżurny pesymista do usług. Jeśli nie mogę podejść do sprawy "po polskiemu" podejdę "po ruskiemu" - "pożywiom uwidim" . Z kilkunastoletniego , już , doświadczenia powiem że nic dobrego dla Białej nie widzę - dlaczego miałoby być inaczej niż zwykle ? Białej Podlaskiej jak powietrza potrzeba miejsc pracy, póki co mamy etap demontażu tego co zostało po komunizmie i zadłużania , czy Pan Panie, Prezydencie jest do tego zdolny by odmienić oblicze naszego miasta razem z Cargo Hub ? "Nie chcę jęczeć że nic się nie uda" - uda się ale bez Pana. Dziękuję za uwagę, odpowiedzi nie oczekuję. Ostatnio edytowany 1 kwietnia 2010 r. o 09:39
|
|
Podpisanie umowy na tak długi termin bez badania wiarygodności firmy, to rozwiązanie niestandardowe, możliwe do zastosowania tylko w Białej. Interesujące też jest czy firma przedstawiła wiarygodny biznes plan wskazujący źródła finansowania inwestycji i funkcjonowania spółki. Wszyscy mieszkańcy życzyliby sobie aby lotnisko zaczeło funkcjonować, ale patrząc na stan infrastruktutry w otoczeniu lotniska, chociażby jedna ciasna ulica dojazdowa, trudno o optymizm w kwesti realizacji planów. Podobny scenariusz był "przerabiany" z Toyem , przypomne że było to również przed wyborami na prezydenta miasta. Czyżbyśmy mieli okazję przeżyć to jeszcz raz ??? |
|
1. Latem 2009 Czapski podpisuje porozumienie z Cargo ( z klauzula odszkodowawczą ) o działaniach miasta na rzecz wydzierżawienia lotniska dla CH. 2. W grudniu 2009 Czapski po przeanalizowaniu wiarygodnosci finansowej twierdzi, że CH jest mniej wiarygodne od Vahapa Toya i unieważnia przetarg w którym jedynem oferentem jest CH 3. W marcu 2010 Czapski usuwa z warunków przetargu element wiarygodności finansowej i oddaje lotnisko dla CH. Proszę o podanie przyczyn tych nagłych i niespodziewanych zwrotów akcji w serialu p.t. "Cud nad Krzną"
|
|
PRYMA APRYLYS uwarzaj bo siem pomylyż
a cuż ty Mareczku tak fczesno wystartował jak z bliskiego lotniska
|
|
Czy coś wiadomo o tym pracującym dla CH zaginionym dziennikarzu Słowa?. |
|
Prima Aprilis dzięcioły naiwne
|
|
Prima Aprilis z reguły jest 1 go kwietnia a nie w marcu, koledzy Nie przesadzajcie.
Ja wolę się nie podniecać i nie robić sobie nadziei. Oczywiście trzymam kciuki by w końcu inwestycja ruszyła, ale jak się okaże że coś nagle się odwidzi komuś, to się nie zdziwię. Nie chcę być niepoprawnym optymistą.
Co do dróg dojazdowych na lotnisko wspomnianych przez ~air~ : za te x lat, kiedy rusza ta inwestycja myślę, ze miasto jako priorytet postawi sobie wybudowanie przedłużenia Al. Jana Pawła II i połączenia jej z ul. Żwirki i Wigury a być może nawet szybciej zbudują przedłużenie Al. Solidarności.
Ale jak to mawiają rusy : pożyjemy - zobaczymy!
|
|
Nie wiem tak jak prawie wszyscy mieszkańcy Białej o co chodzi z tym Cargo Hub. Miasto już nic nie wybuduje bo do spłaty jest 100 000 000 zł długu. Gdyby był prawdziwy inwestor to w umowie dzierżawy z Cargo byłby zapis zobowiązujacy inwestora (w to Cargo trudno uwierzyć ) do budowy tejże obwodnicy -Al. Solidarnośc- Wólka Plebańska, co jest dla miasta wyzwaniem cywilizacyjnym (jako obwodnica pólnoc-południe). Ale w Białej jest to załatwiane w sposób skandaliczny albo po kolesiowsku albo... Jak nie wierzysz to spójrz na dh. Rywal, duży obiekt handlowy w centrum miasta wybudowany z pogwałceniem przepisów, bez wymaganej powierzchni parkingowej. Tutaj przepisy wymagały wysiłku finansowego inwestora, a efekt jest taki, że to z naszych podatków mamy zrobić prezent właścicielowi Rywala i dozbroić (w parking) jego inwestycję, tak przynajmniej kombinował Prezydent. Biała to nie jest przejrzyste miasto. Tylko sfera domysłów i podejrzeń. Jak tak można rządzić miastem. Czy my żyjemy w Republice Bananowej?. |
|
Pozdrowienia dla Rudolfa
|
|
czy Rudolf ma czerwony nos ? |
|
czy Rudolf ma czerwony nos ? |
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|