po prostu duży "miś", wygląda na to że projektant to idiota albo wykonawca dał projektantowi i tak dalej...
spokojnie tam by wystarczyła co czwarta latarnia albo jeszcze rzadziej i na pewno dalej od drogi, do tego jeszcze te rowy. ciekawe ile pojazdów się zmieści w tych dołkach przy sitnickiej...
|
|
sPOnsorem tych latarni jest zaPOwne jakiś zakład POgrzebowy zaprzyjaźniony z projektantem i wykonawcą. Cała ta przebudowa to jeden wielki przekręt=bubel=miś. SZybki przejazd nad Janowską zostanie sPOwolniony sygnalizacją świetlną na Terebelskiej. A szybki przejazd w kierunku Janowa zostanie sPOwolniony dwoma kolizyjnymi skrzyżowaniami przy wjeździe na ślimaki. POszło sPOro kasy a efekt będzie taki sobie. Dwa ronda by kosztowały 1/5 tego a na pewno by były lepsze
|
|
jak nie masz pojęcia to nie komentuj,przy takiej mocy żarówek oraz klasy drogi muszą być spełnione odpowiednie normy,które nie są wymysłem projektanta.Oczywiście słupy metalowe wyglądałyby ładniej ale są o wiele droższe od betonowych,a co do bezpieczeństwa to 2 lub 3 słupy już leżały i z aut wjeżdżających w nie nic się nie stało.Odnośnie głębokich rowów to "kierowco" masz spore ambicje,jeździj jeszcze szybciej obwodnicą to gwarantuję Ci że zetniesz betonowy słup,przebijesz barierę dźwiękochłonną i na pewno znajdziesz się w tym rowie.A ile aut tam się zmieści?Podejrzewam że proporcjonalnie do ilości kierowców jeżdżących bez wyobraźni bialską obwodnicą |
|
[quote name='UPRawniony do głosowania' date='30.07.2009, 22:48:49' post='155092']
sPOnsorem tych latarni jest zaPOwne jakiś zakład POgrzebowy zaprzyjaźniony z projektantem i wykonawcą. Cała ta przebudowa to jeden wielki przekręt=bubel=miś. SZybki przejazd nad Janowską zostanie sPOwolniony sygnalizacją świetlną na Terebelskiej. A szybki przejazd w kierunku Janowa zostanie sPOwolniony dwoma kolizyjnymi skrzyżowaniami przy wjeździe na
|
|
a tak wogole o jakich normach jest mowa??? w erze w ktorej propaguje sie energooszczednosc, ekologie takie absurdalne rozwiazania? dlaczego miasto ( czyli mieszkancy )ma utrzymywac takie fanaberie a sami poruszac sie po ciemnych zakatkach? np janowska ? od poniedzialku kierowcy zmuszeni zostali do uzytkowania nowego pasa ruchu , oswietlenie nie ma wcale, oznaczenie fatalne, noca to juz calkiem cyrk. w blokach budomexu jest i bedzie ok 1000 mieszkan, mozna sobie policzyc ilu potencjalnych podatnikow.. ale kogo to obchodzi, niech dzieci i dorosli gluchna.. a co tam.. |
|
w koncu cie troche oswieco ciemnoto, a z tego co widac to beda ekrany |
|
JESTEM ZA! PLUS O MINIMUM O POLOWE MNIEJ LATARNI |
|
JASNE |
|
Mowa o normach natężenia oświetlenia,na Janowskiej jest to tylko tymczasowa droga dojazdowa. |
|
KRÓTKO-BIELSZCZAKI BĘDZIECIE MIELI SIĘ O CO ZABIJAĆ.BRAKUJE PIENIĘDZY NA DOBRE NAWIERZCHNIE A TEN CIEMNOGRÓD TYLE FORSY WYWALA NA SŁUPY?.
|
|
Drzewa przy drogach są wycinane bo niebezpieczne, ale betonowe słupy pół metra od krawędzi drogi już nie. Pogratulowaqć rozumu.
|
|
W pierwotnym projekcie słupy oświetlenia były metalowe podobnie jak na obwodnicy Międzyrzeca Podlaskiego, projekt ten po KONSULTACJACH w naszym mieście został zmieniony, tylko nikt nie wie gdzie czy w UM czy w Lubzelu . Do tej pory ludzie ginęli na drzewach a teraz będą ginęli na słupach BETONOWYCH. Całkowity brak zdrowego rozsądku, całkowity.
|
|
mmmm - ale jesteś DURKIEM, a gdzie przepraszam będziesz miał możliwość zjechania jadąc 50 km/h jeśli ktoś inny wpadnie w poślizg np. 42 t TIR lub cysterna !!!!! Zawsze staram się omijać bialska obwodnice, żeby przeżyć i po jej przebudowie nic się nie zmieni, będę jej unikał jak ognia !!!!! |
|
"Dyrektor lubelskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad uspokaja. – Liczba lamp nie jest naszą fanaberią, ale wynika z obliczeń fachowców. Musimy zadbać o odpowiednie natężenie światła. Kierowca nie może być zaskakiwany wjeżdżaniem w strefę ciemniejszą i jaśniejszą – wyjaśnia dyr. Janusz Wójtowicz"
Głupota. A jak jet na obwodnicy Garwolina. Droga jest w części tylko oświetlona.To tam kierowca może być "zaskakiwany"(to też dobre słowo) wjeżdżaniem w strefę ciemniejszą i jaśniejszą ?
Tylko w Polsce widzi się drzewa i słupy tak blisko jezdni.W przypadku tej obwodnicy śmiertelność przy wypadkach będzie bardzo wysoka niestety -przez tak gęste słupy. Głupich nie sieją-rodzą sie sami.
|
|
JEBAĆ PZPN
|
|
System działa tak - jak najmniej inwestycji za jak największe pieniądze. To działa i to od dłuższego czasu - wysokość przelewów to jedyny parametr ważny, reszta: bezpieczeństwo, funkcjonalność, optymalność - to tylko konfekcja i przypadkowe zdarzenia, które mogą działać, ale nie muszą.
|
|
Wszyscy, jak jeden mąż, pieprzycie od rzeczy. Jak zwykle najwięcej do powiedzenia mają "znający się na temacie fachowcy". Proponuję zacząć pracę u podstaw nad samym sobą, np. od poprawnej ortografii, bo wogóle jebie z tego forum jakimś smrodem, obiboki. A sprawy oświetlenia, inżynierii ruchu i transportu jako całości zostawcie komu innemu.
|
|
Jeśli tak jest to dlaczego budujemy jedne z najdroższych dróg - siła robocza taka droga ? Proszę o odpowiedź piszący poprawną polszczyzną Synu Noego. |
|
No właśnie, jedne z najdroższych, ale nie najdroższych. To raz. Jest popyt, jest cena. To dwa. A po trzecie nie przesadzajmy, ponieważ głównym warunkiem wygrania przetargu (piszę o części jawnej - nad stołem) jest właśnie cena: kto zrobi za mniejszą cenę, ten wygrywa. Nie wydaje ci się, że głównym kryterium powinna być jakość oddawanych dróg oraz późniejsza ich konserwacja w ramach tego samego przetargu? Nasze drogi są tak drogie, z uwagi na rychłe - w dość krótkim czasie po odbiorze - ich wady konstrukcyjne (dziury, koleiny, zapadnięcia etc.) wynikające z ich niskiej ceny (nie da się zrobić czegoś dobrze za darmo lub za grosze, tak jak w życiu) i spowodowane tym kolejne remonty. I tak w kółko. Zrozumiano?
|
|
Zrozumiano, zrozumiano drogowcu z gdaki! A kiedy za was się weżmie CBA? Chyba najwyższy czas ukrócić wasze partactwo! |
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|