Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

DK-2: Gdziekolwiek spojrzeć, słup

Utworzony przez ~kierowca~, 30 lipca 2009 o 22:08
po prostu duży "miś", wygląda na to że projektant to idiota albo wykonawca dał projektantowi i tak dalej... spokojnie tam by wystarczyła co czwarta latarnia albo jeszcze rzadziej i na pewno dalej od drogi, do tego jeszcze te rowy. ciekawe ile pojazdów się zmieści w tych dołkach przy sitnickiej...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
sPOnsorem tych latarni jest zaPOwne jakiś zakład POgrzebowy zaprzyjaźniony z projektantem i wykonawcą. Cała ta przebudowa to jeden wielki przekręt=bubel=miś. SZybki przejazd nad Janowską zostanie sPOwolniony sygnalizacją świetlną na Terebelskiej. A szybki przejazd w kierunku Janowa zostanie sPOwolniony dwoma kolizyjnymi skrzyżowaniami przy wjeździe na ślimaki. POszło sPOro kasy a efekt będzie taki sobie. Dwa ronda by kosztowały 1/5 tego a na pewno by były lepsze
Zaloguj się, aby oddać głos
0
~kierowca~ napisał:
po prostu duży "miś", wygląda na to że projektant to idiota albo wykonawca dał projektantowi i tak dalej... spokojnie tam by wystarczyła co czwarta latarnia albo jeszcze rzadziej i na pewno dalej od drogi, do tego jeszcze te rowy. ciekawe ile pojazdów się zmieści w tych dołkach przy sitnickiej...
jak nie masz pojęcia to nie komentuj,przy takiej mocy żarówek oraz klasy drogi muszą być spełnione odpowiednie normy,które nie są wymysłem projektanta.Oczywiście słupy metalowe wyglądałyby ładniej ale są o wiele droższe od betonowych,a co do bezpieczeństwa to 2 lub 3 słupy już leżały i z aut wjeżdżających w nie nic się nie stało.Odnośnie głębokich rowów to "kierowco" masz spore ambicje,jeździj jeszcze szybciej obwodnicą to gwarantuję Ci że zetniesz betonowy słup,przebijesz barierę dźwiękochłonną i na pewno znajdziesz się w tym rowie.A ile aut tam się zmieści?Podejrzewam że proporcjonalnie do ilości kierowców jeżdżących bez wyobraźni bialską obwodnicą
Zaloguj się, aby oddać głos
0
[quote name='UPRawniony do głosowania' date='30.07.2009, 22:48:49' post='155092'] sPOnsorem tych latarni jest zaPOwne jakiś zakład POgrzebowy zaprzyjaźniony z projektantem i wykonawcą. Cała ta przebudowa to jeden wielki przekręt=bubel=miś. SZybki przejazd nad Janowską zostanie sPOwolniony sygnalizacją świetlną na Terebelskiej. A szybki przejazd w kierunku Janowa zostanie sPOwolniony dwoma kolizyjnymi skrzyżowaniami przy wjeździe na
Zaloguj się, aby oddać głos
0
mmmmm napisał:
jak nie masz pojęcia to nie komentuj,przy takiej mocy żarówek oraz klasy drogi muszą być spełnione odpowiednie normy,które nie są wymysłem projektanta.Oczywiście słupy metalowe wyglądałyby ładniej ale są o wiele droższe od betonowych,a co do bezpieczeństwa to 2 lub 3 słupy już leżały i z aut wjeżdżających w nie nic się nie stało.Odnośnie głębokich rowów to "kierowco" masz spore ambicje,jeździj jeszcze szybciej obwodnicą to gwarantuję Ci że zetniesz betonowy słup,przebijesz barierę dźwiękochłonną i na pewno znajdziesz się w tym rowie.A ile aut tam się zmieści?Podejrzewam że proporcjonalnie do ilości kierowców jeżdżących bez wyobraźni bialską obwodnicą
a tak wogole o jakich normach jest mowa??? w erze w ktorej propaguje sie energooszczednosc, ekologie takie absurdalne rozwiazania? dlaczego miasto ( czyli mieszkancy )ma utrzymywac takie fanaberie a sami poruszac sie po ciemnych zakatkach? np janowska ? od poniedzialku kierowcy zmuszeni zostali do uzytkowania nowego pasa ruchu , oswietlenie nie ma wcale, oznaczenie fatalne, noca to juz calkiem cyrk. w blokach budomexu jest i bedzie ok 1000 mieszkan, mozna sobie policzyc ilu potencjalnych podatnikow.. ale kogo to obchodzi, niech dzieci i dorosli gluchna.. a co tam..
Zaloguj się, aby oddać głos
0
veni-vidi napisał:
a tak wogole o jakich normach jest mowa??? w erze w ktorej propaguje sie energooszczednosc, ekologie takie absurdalne rozwiazania? dlaczego miasto ( czyli mieszkancy )ma utrzymywac takie fanaberie a sami poruszac sie po ciemnych zakatkach? np janowska ? od poniedzialku kierowcy zmuszeni zostali do uzytkowania nowego pasa ruchu , oswietlenie nie ma wcale, oznaczenie fatalne, noca to juz calkiem cyrk. w blokach budomexu jest i bedzie ok 1000 mieszkan, mozna sobie policzyc ilu potencjalnych podatnikow.. ale kogo to obchodzi, niech dzieci i dorosli gluchna.. a co tam..
w koncu cie troche oswieco ciemnoto, a z tego co widac to beda ekrany
Zaloguj się, aby oddać głos
0
UPRawniony do głosowania napisał:
sPOnsorem tych latarni jest zaPOwne jakiś zakład POgrzebowy zaprzyjaźniony z projektantem i wykonawcą. Cała ta przebudowa to jeden wielki przekręt=bubel=miś. SZybki przejazd nad Janowską zostanie sPOwolniony sygnalizacją świetlną na Terebelskiej. A szybki przejazd w kierunku Janowa zostanie sPOwolniony dwoma kolizyjnymi skrzyżowaniami przy wjeździe na ślimaki. POszło sPOro kasy a efekt będzie taki sobie. Dwa ronda by kosztowały 1/5 tego a na pewno by były lepsze
JESTEM ZA! PLUS O MINIMUM O POLOWE MNIEJ LATARNI
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
w koncu cie troche oswieco ciemnoto, a z tego co widac to beda ekrany
JASNE
Zaloguj się, aby oddać głos
0
veni-vidi napisał:
a tak wogole o jakich normach jest mowa??? w erze w ktorej propaguje sie energooszczednosc, ekologie takie absurdalne rozwiazania? dlaczego miasto ( czyli mieszkancy )ma utrzymywac takie fanaberie a sami poruszac sie po ciemnych zakatkach? np janowska ? od poniedzialku kierowcy zmuszeni zostali do uzytkowania nowego pasa ruchu , oswietlenie nie ma wcale, oznaczenie fatalne, noca to juz calkiem cyrk. w blokach budomexu jest i bedzie ok 1000 mieszkan, mozna sobie policzyc ilu potencjalnych podatnikow.. ale kogo to obchodzi, niech dzieci i dorosli gluchna.. a co tam..
Mowa o normach natężenia oświetlenia,na Janowskiej jest to tylko tymczasowa droga dojazdowa.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
KRÓTKO-BIELSZCZAKI BĘDZIECIE MIELI SIĘ O CO ZABIJAĆ.BRAKUJE PIENIĘDZY NA DOBRE NAWIERZCHNIE A TEN CIEMNOGRÓD TYLE FORSY WYWALA NA SŁUPY?.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Drzewa przy drogach są wycinane bo niebezpieczne, ale betonowe słupy pół metra od krawędzi drogi już nie. Pogratulowaqć rozumu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W pierwotnym projekcie słupy oświetlenia były metalowe podobnie jak na obwodnicy Międzyrzeca Podlaskiego, projekt ten po KONSULTACJACH w naszym mieście został zmieniony, tylko nikt nie wie gdzie czy w UM czy w Lubzelu . Do tej pory ludzie ginęli na drzewach a teraz będą ginęli na słupach BETONOWYCH. Całkowity brak zdrowego rozsądku, całkowity.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
mmmmm napisał:
jak nie masz pojęcia to nie komentuj,przy takiej mocy żarówek oraz klasy drogi muszą być spełnione odpowiednie normy,które nie są wymysłem projektanta.Oczywiście słupy metalowe wyglądałyby ładniej ale są o wiele droższe od betonowych,a co do bezpieczeństwa to 2 lub 3 słupy już leżały i z aut wjeżdżających w nie nic się nie stało.Odnośnie głębokich rowów to "kierowco" masz spore ambicje,jeździj jeszcze szybciej obwodnicą to gwarantuję Ci że zetniesz betonowy słup,przebijesz barierę dźwiękochłonną i na pewno znajdziesz się w tym rowie.A ile aut tam się zmieści?Podejrzewam że proporcjonalnie do ilości kierowców jeżdżących bez wyobraźni bialską obwodnicą
mmmm - ale jesteś DURKIEM, a gdzie przepraszam będziesz miał możliwość zjechania jadąc 50 km/h jeśli ktoś inny wpadnie w poślizg np. 42 t TIR lub cysterna !!!!! Zawsze staram się omijać bialska obwodnice, żeby przeżyć i po jej przebudowie nic się nie zmieni, będę jej unikał jak ognia !!!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"Dyrektor lubelskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad uspokaja. – Liczba lamp nie jest naszą fanaberią, ale wynika z obliczeń fachowców. Musimy zadbać o odpowiednie natężenie światła. Kierowca nie może być zaskakiwany wjeżdżaniem w strefę ciemniejszą i jaśniejszą – wyjaśnia dyr. Janusz Wójtowicz" Głupota. A jak jet na obwodnicy Garwolina. Droga jest w części tylko oświetlona.To tam kierowca może być "zaskakiwany"(to też dobre słowo) wjeżdżaniem w strefę ciemniejszą i jaśniejszą ? Tylko w Polsce widzi się drzewa i słupy tak blisko jezdni.W przypadku tej obwodnicy śmiertelność przy wypadkach będzie bardzo wysoka niestety -przez tak gęste słupy. Głupich nie sieją-rodzą sie sami.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
JEBAĆ PZPN
Zaloguj się, aby oddać głos
0
System działa tak - jak najmniej inwestycji za jak największe pieniądze. To działa i to od dłuższego czasu - wysokość przelewów to jedyny parametr ważny, reszta: bezpieczeństwo, funkcjonalność, optymalność - to tylko konfekcja i przypadkowe zdarzenia, które mogą działać, ale nie muszą.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wszyscy, jak jeden mąż, pieprzycie od rzeczy. Jak zwykle najwięcej do powiedzenia mają "znający się na temacie fachowcy". Proponuję zacząć pracę u podstaw nad samym sobą, np. od poprawnej ortografii, bo wogóle jebie z tego forum jakimś smrodem, obiboki. A sprawy oświetlenia, inżynierii ruchu i transportu jako całości zostawcie komu innemu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
x napisał:
Wszyscy, jak jeden mąż, pieprzycie od rzeczy. Jak zwykle najwięcej do powiedzenia mają "znający się na temacie fachowcy". Proponuję zacząć pracę u podstaw nad samym sobą, np. od poprawnej ortografii, bo wogóle jebie z tego forum jakimś smrodem, obiboki. A sprawy oświetlenia, inżynierii ruchu i transportu jako całości zostawcie komu innemu.
Jeśli tak jest to dlaczego budujemy jedne z najdroższych dróg - siła robocza taka droga ? Proszę o odpowiedź piszący poprawną polszczyzną Synu Noego.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No właśnie, jedne z najdroższych, ale nie najdroższych. To raz. Jest popyt, jest cena. To dwa. A po trzecie nie przesadzajmy, ponieważ głównym warunkiem wygrania przetargu (piszę o części jawnej - nad stołem) jest właśnie cena: kto zrobi za mniejszą cenę, ten wygrywa. Nie wydaje ci się, że głównym kryterium powinna być jakość oddawanych dróg oraz późniejsza ich konserwacja w ramach tego samego przetargu? Nasze drogi są tak drogie, z uwagi na rychłe - w dość krótkim czasie po odbiorze - ich wady konstrukcyjne (dziury, koleiny, zapadnięcia etc.) wynikające z ich niskiej ceny (nie da się zrobić czegoś dobrze za darmo lub za grosze, tak jak w życiu) i spowodowane tym kolejne remonty. I tak w kółko. Zrozumiano?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
drogowiec napisał:
No właśnie, jedne z najdroższych, ale nie najdroższych. To raz. Jest popyt, jest cena. To dwa. A po trzecie nie przesadzajmy, ponieważ głównym warunkiem wygrania przetargu (piszę o części jawnej - nad stołem) jest właśnie cena: kto zrobi za mniejszą cenę, ten wygrywa. Nie wydaje ci się, że głównym kryterium powinna być jakość oddawanych dróg oraz późniejsza ich konserwacja w ramach tego samego przetargu? Nasze drogi są tak drogie, z uwagi na rychłe - w dość krótkim czasie po odbiorze - ich wady konstrukcyjne (dziury, koleiny, zapadnięcia etc.) wynikające z ich niskiej ceny (nie da się zrobić czegoś dobrze za darmo lub za grosze, tak jak w życiu) i spowodowane tym kolejne remonty. I tak w kółko. Zrozumiano?
Zrozumiano, zrozumiano drogowcu z gdaki! A kiedy za was się weżmie CBA? Chyba najwyższy czas ukrócić wasze partactwo!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: