CZ CZYTAJĄC WYPOWIEDZI NIEKTÓRYCH Z WAS ŚMIEM TWIERDZIĆ IŻ NIE MACIE POJĘCIA CO PISZECIE WRĘCZ WYPISUJECIE TOTALNE BZDURY NIE ZNAJĄC FAKTÓW O PRZYCZYNACH UPADKU BIALSKIEGO PKS A POZYTYWNE OPINIE WYPISUJĄ KIEROWCY TEGORZ SYFU JAKIM JEST GARDEN SERVICE MIAŁAM OKAZJE JECHAĆ TYLKO W JEDNĄ STRONE GDYŻ TO MI WYSTARCZYŁO I NIGDY WIĘCEJ A W DROGE POWROTNĄ WYBRAŁAM SIĘ PKSEM NIE NARAŻAJĄC SWOJEGO ŻYCIA W GARDENIE ROZMOWA PRZEZ CB RADIO NON STOP ROZMOWA KIEROWCY PRZEZ TELEFON NORMALKA PALENIE FAJEK HM CZY JEST COŚ W TYM DZIWNEGO UPYCHANIE LUDZI NA MAXA NA PORZĄDKU DZIENNYM ŁAMANIE POZOSTAŁYCH ZASAD RUCHU DROGOWEGO NAGMINNE A STAN TECHNICZNY ICH WRAKÓW Z KOLOSALNYM PRZEBIEGIEM CIEKAWE KTO I ILE DOSTAJE ZA PODBICIE PRZEGLĄDU BADAŃ. ZWRÓCILIŚCIE UWAGE ILE ZŁOMÓW NIEDOBITKÓW NABYŁ W SIERPNIU BĄDZ Z POCZĄTKIEM WRZESNIA GARDEN SERVICE KTOŚ SIĘ POZBYWAŁ ONI CHĘTNIE NABYLI. JEŻELI JEST KTOŚ W TEMACIE ZNA SIĘ W TEJ KWESTI NIE ZAPRZECZYCIE ŻE W PKSIE OBOWIĄZYWAŁY ZASADY I KIEROWCY ICH PRZESTRZEGALI GDYŻ MIELI WSZYSTKO CZARNO NA BIAŁYM CZEGO NIE MOŻNA POWIEDZIEĆ O GARDENIE BYŁAM ŚWIADKIEM GDY NIE BYŁO JUŻ MIEJSCA Z TYŁU KIEROWCA WZIĄ PANNE SADZAJĄC JĄ OBOK SIEBIE KTÓRA BYŁA W KRÓDKIEJ KIECCE KIEROWCA ZAMIAST NA DROGE SPOGLADAŁ W JEJ KROCZE NIGDY PRZENIGDY NIE POWIEM NIC POZYTYWNEGO NA TEMAT FIRMY GARDEN SERVICE CO NIEKTÓRZY MOŻE KOJARZĄ ZBLIRZA SIĘ ROCZNICA WYPADKU KTÓRY WYDARZYŁ SIĘ GDZIEŚ W POLSCE GDZIE ZGINEŁO WIELE OSÓB KTÓRZY JECHALI NA ZAROBEK DO ZBIORU JABŁEK PO TYM CO WIDZIAŁAM CZEGO BYŁAM ŚWIADKIEM JESTEM PRAWIE PEWNA ŻE WCZEŚNIEJ CZY PÓZNIEJ U NAS TEŻ DOJDZIE DO TRAGEDII NIGDY NIE POWIEM NIC POZYTYWNEGO NA TEMAT FIRMY GARDEN SERVICE!!!!!!
|
|
A srasz? |
|
A jakie to zasady obowiązywały w PKSie? Niepalenie papierosów? Nieprzekraczanie prędkości? No pewnie te stare Autosany by się rozsypały ze starości.
|
|
FIRMA PŁACI JEDEN ZUS A KIEROWCA PRACUJE ZA DWÓCH ZMĘCZENIE PODWÓJNE DOBRZE DOPÓKI SĄ DOBRE WARUNKI DROGOWE A CO BĘDZIE JESIENIĄ ,ZIMĄ CZY TRZEBA TRAGEDJI ŻEBY TO SIĘ ZMIENIŁO NA KOGO TO WYPADNIE ???????????????????? GDZIE INSPEKCJA PRACY ?????? |
|
Pożyjemy, zobaczymy. Koszt takiego wypadku drogowego to jakieś sto tysięcy za samochód i po trzysta tysięcy za osobę zmarłą (ludzie w Polsce B są ekonomicznie mniej wartościowi niż w Polsce A - słabsze wykształcenie i praca skutkuje mniejszymi wpływami podatkowymi). Zazwyczaj w wypadkach busów przystosowanych do przewozu osób ginie maksymalnie do czterech osób - łatwo policzyć, że koszty to około półtora miliona złotych. Ale tylko w przypadku osób na początku wieku produkcyjnego, pracujących! W sytuacji śmierci osoby w wieku emerytalnym albo bezrobotnej i niewykształconej (a takie bardzo często jeżdżą komunikacją zbiorową) koszt ekonomiczny dla społeczeństwa jest znacznie mniejszy, o ile w ogóle istnieje.
|
|
Żadne ukaranie winnego chodżby największe nie zwróci życia ani zdrowia
nie ukoi żalu najbliższych.
Należy zrezygnować z części zysków i zapobiegać póki nie jest za póżno
|
|
Niestety banki nie wliczają na poczet spłaty długów życia, zdrowia i żalu najbliższych. Honorują za to środki płatnicze wydawane przez banki centralne krajów kredytobiorców. Przede wszystkim musi zgadzać się rachunek ekonomiczny. Potem możemy gdybać o żalu i innych takich. Na razie nikt nie zginął, a pieniądze nie są marnotrawione.
|
|
Ryzyko wypadku w busie jest zbyt małe żeby pasażerowie brali to pod uwagę. Nikt ci nie będzie czekał godzinę w zimie czy w deszczu na PKS, bo jest bezpieczniej. Czego efektem upadek PKSu.
|
|
Dlaczego na przystankach dla busów w Międzyrzecu brak jest informacji o godzinach odjazdów w kierunku Lublina i Warszawy.
|
|
PRZY TAKIM CZASIE PRACY KIEROWCY (16-17godz na dobę) ryzyko jest bardzo duże a szczególnie podczas słabej widoczności która zbliża się nieuchronnie i będzie coraz częściej. |
|
Co to znaczy ryzyko "bardzo duże"? Gdyby naprawdę Garden miał tyle wypadków to ludzie jeździliby PKSem
|
|
W Międzyrzecu w zasadzie nigdy nie było rozkładów i ludzie się jakoś do tego przyzwyczaili.
|
|
jaki jest czas pracy kierowcy ludzie na pewno nie po 16-17 godz dziennie gdzie jest inspekcja???????jestem ciekawy komu zależało na zlikwidowaniu pksu??????Brawo macie czego chcieliście pierwsze podwyżki biletów miesięcznych na jednej z tras 50zł!!!!
|
|
Na zlikwidowaniu PKSu najbardziej zależało pasażerom, którzy wybierali Garden. Nie kazdy uwielbia 20-letnie nowe Autosany.
|
|
Oj Aron ... Aron... tak się po trosze zastanawiam kim Ty w firmie "Usługi Ogrodowe" jesteś??? p. Przybysz??? to chyba nie. Ale masz rację że na zlikwidowaniu PKSu najbardziej zależało jego pasażerom. Może niekoniecznie tym z peryferyjnych wiosek, ale z miejscowości gminnych na pewno tak.Teraz jednak nastąpiło brutalne zderzenie z rzeczywistością więc mamy płacz i zgrzytanie zębów.Usługa transportowa(wspominałem już parę razy o tym) musi być prowadzona w sposób kompleksowy a nie wybiórczy. Jeżeli jeździmy, to nie tylko po metropoliach , ale po różnych dziurach i pipidówkach też. A Garden załatwiał koncesje w sposób -jedna flaszka, druga flaszka i też trzecia kurde bele... nno doobra... Tyy jeździsz tylko do Tucznej, a do Jabłecznej p.Nowosiółki i do Kalichowszczyzny PKS i tak będzie jeździł... prędzej upadnie- .I słowo ciałem się stało... A cała reszta? no cóż... tak wygląda kapitalizm. Może by i było miło gdyby jeszcze nie te układy i układziki z namiotami ochronnymi włącznie.Bo cosik mi się zdaje że Policja też już roczny plan kontroli tej firmy wykonała... obym był w błedzie
|
|
Juz nie przesadzaj, nigdzie na świecie nie ma tak żeby busy dojeżdżały do każdej pipidówy. A miszkańcy gdzie nie dociera Garden powinni sami kupić busa i organizować sobie komunikację na własną rękę. Przecież bus nie kosztuje milion zł. Inna sprawa, że taki bus się nie opłaci, bo z tamtych wiosek jest zbyt mało pasażerów, no i są babcie które mają darmowe bilety więc busiarz i tak na nich nie zarobi.
|
|
Fakt, że do upadku PKSu przyczyniły się w jakimś stopniu ostre kontrole busów. Busiarzom za niesprawne busy zabierano dowody, więc bardziej im się opłacało zainwestować w nowsze busy żeby mieć je na chodzie cały czas niż ciągle użerać się z policją. Natomiast PKSu nikt nie kontrolował ( przynajmniej ja nie widziałem), więc dorzynali 15-letnie Autosany i Jelcze. A ludzie patrzą na rocznik, mało komu uśmiecha się jechać starym klekotem co to w zimie zimno, w lecie gorąco i spaliny dają do środka. Potem PKS zabrał się za kupowanie busów, ale jak widać za późno.
|
|
Autosany z Białej kupił PKS Chełm ( nie wszystkie)
http://phototrans.eu/14,514260,0,Autosan_H10_10_02_L10022.html
|
|
gdzie sa do cholery busy do bohukal
|
|
ktory z kierowcow wczoraj ostatni kurs robil z wawy do bp???czy on nie wie ze trzeba sie zatrzymac na wiatraku do cholery mialem rezerwacje!!!!!szajs firma!!!!!!
|
Strona 3 z 13
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|