Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Kierowcy błądzą na nowej trasie

Utworzony przez driver, 23 grudnia 2009 o 20:08
to oznakowanie to porazka.nawet stali bywalcy tej trasy maja problem zeby dostac sie na glowna k2, jak mozna tak oznakowac zeby po opadach sniegu nie mozna bylo bezpiecznie i z pewnoscia wlaczyc sie do ruchu. znaki nie odzwierciedlaja jezdni.do poprawki przed oddaniem .
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Krzysztof Nalewajko, rzecznik prasowy lubelskiego oddziału GDDKiA, nie kryje zaskoczenia. – Projekt organizacji ruchu zatwierdza przecież prezydent Białej Podlaskiej. My tylko wykonujemy to, co dostaniemy od urzędników – tłumaczy Nalewajko. Wszystko na temat! Najbardziej gubią się miejscowi bo myślą, że jak wyjeżdżają z wioski, to Terespol w prawo a tu figa z makiem jadą na Międzyrzec! I tutaj wychodzi zdolność logicznego myślenia i umiejętność czytania znaków! A że Białej nie ma na znakach to nie dziwi, bo to wieś to po co ma być! Jechałem tam i wszystko jest ok! Kierowcy zwłaszcza zawodowi doskonale wiedzą gdzie jechać bo potrafią czytać znaki a te wieśniaki z wioski Biała P. to godne swego włodarza! Takiej kultury na CB jaka jest w Białej wiosce to w całej Polsce nie usłyszysz! To jest fenomen nawet w skali UE może to zgłosić do ochrony jako produkt regionalny?!?!??!?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jeżdźąc po Polsce i Europie, zastanawiam, się dlaczego 20 lat po tgransformacji w dalszym ciągu mamy tak prymitywnych urzędników. Za co ci lujdzie biorą pensję?. To jest chore. Niech się któryś wypowie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Szanowny Panie Rzeczniku ! A czy nie łaska było by pójść o krok dalej i postawić bardziej szczegółowe tablice informacyjne . Przecież na jednej tablicy doskonale zmieściło by się kilka nazw miejscowości ? Dzisiaj o mały włos nie miałem na tym wiadukcie stłuczki - jadąc od Terespola skręciłem w prawo na ślimak żeby dostać się do centrum a tu nagle jakiś dziadek srebrną TAXI Audi B4 zasuwa na mnie pod prąd / Ludzie czy musi dojść do tragedii żeby dotarło to w końcu do kogoś ? Myślę że tak bo tylko u nas w kraju jest to możliwe . Jakich wy macie tam fachowców?Bez fantazji? Myślę ,że za tak ogromne pieniądze jakie poszły na budowę tego beznadziejnego wiaduktu o wiele łatwiejszym było by wybudowanie porządnego ronda , oznakowanie go jak należy i było by po sprawie . Jak na razie to nie widzę żadnych usprawnień w ruchu na naszej Bialskiej Obwodnicy . Jak Pan nie wierzy moim słowom to proszę sobie włączyć choć na jeden dzień CB RADIO i posłuchać tych którzy muszą z niej korzystać na co dzień . WESOŁYCH ŚWIĄT !!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
szuwar napisał:
Jeżdźąc po Polsce i Europie, zastanawiam, się dlaczego 20 lat po tgransformacji w dalszym ciągu mamy tak prymitywnych urzędników. Za co ci lujdzie biorą pensję?. To jest chore. Niech się któryś wypowie.
Masz to wszystko dzięki 20 lat transformacji. Nie narzekaj- jest i będzie gorzej w porównaniu z Europą. ZA 100 lat ( może ???)będzie jak w Europie. Ale ostatnie 20 lat straconych bezpowrotnie. Pogadamy za 80 lat :-).
Zaloguj się, aby oddać głos
0
szuwar napisał:
Jeżdźąc po Polsce i Europie, zastanawiam, się dlaczego 20 lat po tgransformacji w dalszym ciągu mamy tak prymitywnych urzędników. Za co ci lujdzie biorą pensję?. To jest chore. Niech się któryś wypowie.
Wzywasz mnie do tablicy ? Proszę bardzo. Mój interes jako Urzędnika jest taki żeby nie podpaść Przełożonemu, to co on powie to ja robię. I nie zastanawiam się czy to ma sens czy nie. Moje pobory, moja kariera, zależą od niego. A on jest mianowany przez Niego czyli Najwyższego Urzędnika w Mieście. Jak sprzeciwię się Przełożonemu to po jego stronie stanie Najwyższy, a kto stanie po mojej stronie ? Ty ? I tak było i będzie zawsze. Niezależnie czy ten Najwyższy będzie pochodził z tej Partii czy z innej. A ty co robiłbyś na moim miejscu ? I powiem ci jeszcze coś. Będę głosował w wyborach na obecnego Najwyższego,do końca świata, bo wiem że on utrzyma ten układ który jest. A jak przyjdzie Nowy Najwyższy to ten układ zburzy i wstawi swoich, a wtedy np. ja na bruk. Czaisz ? A więc pozbądżcie złudzeń - ten system jest wieczny !
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Cały remont obwodnicy to wsPOniały przykład jak przewalić kupę kasy POdatników do kieszeni cwaniaczków przy korycie z podłym efektem dla kierowców by za parę lat przerabiać POnownie. JAKIE BEZKOLIZYJNE????? Chyba tylko przejazd trasą K2 na wprost i K2 ze skrętami w prawo. Wszystkie pozostałe warianty są kolizyjne. Na K2 w lewo na Kozulę lewoskręt też za krótki. 2 niebieskie skręcające w lewo tiry się mieszczą a trzeci blokuje jazdę na wprost i w prawo. Cała ta przebudowa to taki MIŚ na miarę POdlaskich możliwości, POtencjału i POtrzeb. POzdrawiam.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Urzędnik napisał:
Wzywasz mnie do tablicy ? Proszę bardzo. Mój interes jako Urzędnika jest taki żeby nie podpaść Przełożonemu, to co on powie to ja robię. I nie zastanawiam się czy to ma sens czy nie. Moje pobory, moja kariera, zależą od niego. A on jest mianowany przez Niego czyli Najwyższego Urzędnika w Mieście. Jak sprzeciwię się Przełożonemu to po jego stronie stanie Najwyższy, a kto stanie po mojej stronie ? Ty ? I tak było i będzie zawsze. Niezależnie czy ten Najwyższy będzie pochodził z tej Partii czy z innej. A ty co robiłbyś na moim miejscu ? I powiem ci jeszcze coś. Będę głosował w wyborach na obecnego Najwyższego,do końca świata, bo wiem że on utrzyma ten układ który jest. A jak przyjdzie Nowy Najwyższy to ten układ zburzy i wstawi swoich, a wtedy np. ja na bruk. Czaisz ? A więc pozbądżcie złudzeń - ten system jest wieczny !
Biedny jesteś Urzędasku , powiem więcej ubogi jesteś rozumem, o braku zasad nie wspomnę.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pawlak napisał:
Biedny jesteś Urzędasku , powiem więcej ubogi jesteś rozumem, o braku zasad nie wspomnę.
Byłbym wdzięczny, Pawlak, gdybyś conieco skonkretyzował. Poważnie. Daruj sobie inwektywy, Święta idą.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Urzędnik napisał:
Byłbym wdzięczny, Pawlak, gdybyś conieco skonkretyzował. Poważnie. Daruj sobie inwektywy, Święta idą.
Proszę bardzo krótki kurs zasad: Bóg , Honor, Ojczyzna, dla ateistów lub bezbożników Rodzina, Honor, Ojczyzna. No i wesołego Alleluja z okazji Świąt, oraz miłej Wigilii przy symbolicznej flaszce wódki.Zresztą co ja będę cię wychowywał jak ciebie już ukształtował darwinizm.
Ostatnio edytowany 23 grudnia 2009 o 23:36
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pawlak napisał:
Proszę bardzo krótki kurs zasad: Bóg , Honor, Ojczyzna, dla ateistów lub bezbożników Rodzina, Honor, Ojczyzna. No i wesołego Alleluja z okazji Świąt, oraz miłej Wigilii przy symbolicznej flaszce wódki.Zresztą co ja będę cię wychowywał jak ciebie już ukształtował darwinizm.
Miły Pawlaku, łatwo powiedzieć Bóg, Honor, Ojczyzna. A życie jest życie ! Wyżej dupy nie podskoczysz ! I jak się nie obrócisz tak ona zawsze z tyłu ! Czyż nie ? A jajko to chyba na Wielkanoc ? czy się mylę ? Mnie ukształtował nie darwinizm ale Czapizm !
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Bronisław Wiktor napisał:
Cały remont obwodnicy to wsPOniały przykład jak przewalić kupę kasy POdatników do kieszeni cwaniaczków przy korycie z podłym efektem dla kierowców by za parę lat przerabiać POnownie. JAKIE BEZKOLIZYJNE????? Chyba tylko przejazd trasą K2 na wprost i K2 ze skrętami w prawo. Wszystkie pozostałe warianty są kolizyjne. Na K2 w lewo na Kozulę lewoskręt też za krótki. 2 niebieskie skręcające w lewo tiry się mieszczą a trzeci blokuje jazdę na wprost i w prawo. Cała ta przebudowa to taki MIŚ na miarę POdlaskich możliwości, POtencjału i POtrzeb. POzdrawiam.
Święta racja , już rondo by szybciej rozwiązało sprawę,jakoś na obwodnicy Siedlec mozna było to zrobić , a tu nie "nie da się"
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A Ciebie Romek z Sidorskiej 59c zawsze wszyscy od tyłu robią, a zwłaszcza delikwent z Lubartowa co się twoim przyjacielem mieni i kiwa cię kilka razy w miesiącu:-) od wielu lat.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Bronisław Wiktor napisał:
Cały remont obwodnicy to wsPOniały przykład jak przewalić kupę kasy POdatników do kieszeni cwaniaczków przy korycie z podłym efektem dla kierowców by za parę lat przerabiać POnownie. JAKIE BEZKOLIZYJNE????? Chyba tylko przejazd trasą K2 na wprost i K2 ze skrętami w prawo. Wszystkie pozostałe warianty są kolizyjne. Na K2 w lewo na Kozulę lewoskręt też za krótki. 2 niebieskie skręcające w lewo tiry się mieszczą a trzeci blokuje jazdę na wprost i w prawo. Cała ta przebudowa to taki MIŚ na miarę POdlaskich możliwości, POtencjału i POtrzeb. POzdrawiam.
Faktem jest, ze sknocono robtę. Lepsze byłoby rondo. Ale jak widać ktoś chciał się poPISać
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ja bym nie nazwał wiaduktu bialskiego rozwiazaniem bezkolizyjnym!!! Chcąc zjechać z wiaduktu musimy przeciąć lewy pas jezdni, co jest bardzo nie bezpiecznym manewrem biorąc pod uwagę fakt, że nie widzimy czy z naprzeciwka nie zbliża się pędzące inne auto, które dopiero wjeżdża na wiadukt. Moim zdaniem zjazdy i wiazdy powinny być oddzielnie. Napewno to by podwyższyło koszty inwestycji, ale rozwiązało by kwestię bezpieczeństwa jak również gubienia się kierowców wśród nie dokońca jasnych drogowskazów. Zjeżdżając z wiaduktu powinniśmy skręcać w prawo a nie tak jak dotychczas w lewo.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
iraq napisał:
Ja bym nie nazwał wiaduktu bialskiego rozwiazaniem bezkolizyjnym!!! Chcąc zjechać z wiaduktu musimy przeciąć lewy pas jezdni, co jest bardzo nie bezpiecznym manewrem biorąc pod uwagę fakt, że nie widzimy czy z naprzeciwka nie zbliża się pędzące inne auto, które dopiero wjeżdża na wiadukt. Moim zdaniem zjazdy i wiazdy powinny być oddzielnie. Napewno to by podwyższyło koszty inwestycji, ale rozwiązało by kwestię bezpieczeństwa jak również gubienia się kierowców wśród nie dokońca jasnych drogowskazów. Zjeżdżając z wiaduktu powinniśmy skręcać w prawo a nie tak jak dotychczas w lewo.
Ważne że wykorzystaliśmy parę milionów euro, a że za wiaduktem i w Białej wertepy i dziury, a że można było zrobić to zdecydowanie lepiej kogo to obchodzi ? Alleluja i do przodu. Zresztą na pewno się opłaciło, a że nie wszystkim kto o to dba ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Niestety również obecne budowanie ma wszelkie cechy prl-owskiej krótkowzroczności ! Tam głosiło się realizację gospodarki "planowej", ale perspektywa była na ogół taka jak plan - "pięcioletnia" a taką to można stosować do sadzenia ziemniaków czyli najogólniej płodozmianu. Drogi wybudowane w latach trzydziestych w Centralnym Okręgu Przemysłowym wytrzymywały parametry ruchu po pięćdziesięciu latach - w latach osiemdziesiątych !!! Na "naszej" międzynarodówce już kilkanaście lub więcej lat temu dobudowywano utwardzone pobocze - przeważnie 2 m szerokości, gdyby dodano 0,5 metra byłby pas dla ruchu powolnego, a tak po utwardzonym poboczu jechać można ale jak ma się ochotę i jest się uprzejmym ale się nie musi !!! Od kilku lat trwa ponowna modernizacja tej trasy kosztująca wiele (naszych) milionów wyrwanych z eurokołchozu ale parametry tej drogi nie uległy zmianie (wyznaczono jedynie lewoskręty na skrzyżowaniach "połykając" w takich miejscach "utwardzone pobocze"). Całkowitym jednak skandalem są wiadukty budowane w XXI -szym wieku na tej magistrali transkontynentalnej (o autostradzie możemy tymczasem tylko pomarzyć).Identyczne rozwiązanie ("oszczędnościowe" z dwoma a nie czterema "ślimakami" zastosowano obecnie w Białej ale wcześniej na skrzyżowaniu z obwodnicą Międzyrzeca!!! W rezultacie na każdym z nich po dwa punkty kolizyjne przy lewoskrętach w dodatku w trakcie podjeżdżania do wierzchołka wiaduktu!!! Takich "oszczędnościowych inżynierów - wizjonerów" jak i tych zatwierdzających tego typu rozwiązania należałoby pakować na parę lat do kamieniołomów - bo nie na Prostą, gdyż będą znowu ciągać po sądach Państwo Polskie, że zmuszeni byli przebywać w zbyt ciasnych pomieszczeniach, a to jest przecież "niehumanitarne"!!! Niech Pan rzecznik Lubelskiego Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych nie zasłania się też urzędnikami miejskimi - projekt oznakowania (również drogowskazowego) jest częścią dokumentacji technicznej tej inwestycji, co najwyżej zatwierdzanym na poziomie urzędu miejskiego, ale "wytyczne" co do pokazywania miejscowości "krańcowych" na danej trasie są Wasze i zabrakło w magistracie stanowczości aby wymusić na "administracji drogowej" bardziej życiowego oznakowania drogowskazowego nie kolidującego z zasadami nazewnictwa sieci drogowej!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Drodzy kierowcy , i nie tylko ! Przecież wielkimi krokami zblizają się wybory i chodziło tu tylko o " ten pomnik " dla potomnych .Każdy głos na wagę złota ! A bezpieczeństwo ! - coż to takiego?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A dlaczego nie działają te światła na Terebelskiej- może ktoś musi przeciąć wstęgę, tylko kto to taki?????
Zaloguj się, aby oddać głos
0
BPG napisał:
A dlaczego nie działają te światła na Terebelskiej- może ktoś musi przeciąć wstęgę, tylko kto to taki?????
Jak myslisz kto? - włodarz powiatu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Będzie wstęga , klapa , rączka ,buzi , tak jak w połowie grudnia , gdy "uroczyście " otwierano ! drogę na stadninę . Wybory blisko .
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: