Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Kilkaset osób podpisało petycję w obronie bialskiego PKS

Utworzony przez zpw, 20 maja 2011 r. o 12:43
A co z Biaweną, może ktoś przed wyborami wyjaśni bialczanom na czym miała polegać ta "prywatyzacja". Czy chodziło o ratowanie miejsc pracy czy o przejęcie gigantycznego majątku przez najbogatszego mieszkańca Białej ?. I dlaczego wtedy byli cisi parlamentarzyści, starosta, prezydent ?.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ręka rękę myje, kto ma plecy lepiej żyje.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najbardziej zainteresowanym w utrzymaniu PKS Biała Podlaska powinien być powiat bialski. To powiat będzie odpowiedzialny /albo już jest/ za organizację transportu zbiorowego na swoim terenie. Jeśli zostanie rozwalony PKS to powiat będzie musiał wykładać grube miliony na organizację nowej jednostki. Oczywiśćie można będzie wykorzystać dotychczasowych przewoźników z malutkimi autobusami, do tego zdezelowanymi i śmierdzącymi. Może powiatowi o to chodzi. Ale jak słyszę to powiat ma w nosie tę sprawę. Do transportu ma swoje skody, które wożą za darmo. Tylko nie obywateli. Może radni posłowie i zwykli obywatele zmuszą starostę do działania. PKS Biała powinie wozić mieszkańców powiatu za odpłatnością taką aby wystarczyło to na jego utrzymanie. Trzeba też aby załoga PKS wykazała elastyczność i zrezygnowała z układu zbiorowego. To nie te czasy Panowie, że można było doić zakład pracy. Lepiej zrezygnować i mieć pracę a nie mieć wspomnienia dobrych czasow i jeździć lub prowadzić Busy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie jestem zainteresowany PKS, mam służbową skodę, jeżdżę do pracy i do domu, a co inni zrobią by dojechać do pracy to ich problem. Niech sobie kupią własne samochody.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No to jest piękna reakcja, piekna, godna.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I co będzie z tym PEKSAESEM? Upadnie?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
http://szyderca.blox.pl/resource/Gowno.jpg
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
[***]
Ostatnio edytowany 27 maja 2011 r. o 15:11
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Powiat nie będzie musiał wykładać żadnych milionów, po prostu na linie opuszczone przez PKS wyda zezwolenie Gardenowi i sprawa załatwiona. Zresztą ile osób mieszka w miejscowościach do których nie dojeżdża Garden tylko PKS? 5-10 tysięcy? Może nawet nie. Najważniejsze kierunki ( Janów, Leśna, Terespol, Konstantynów, Piszczac, Wisznice, Sławatycze, Tuczna, Rokitno) są obstawione przez Garden. Do tego jest jeszcze PKS Międzyrzec ( choć też ciężko przędzie) i PKS Łosice.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Żeby wystarczyło na utrzymanie PKSu z całą jego biurokracją to musiałbyś płacić 10 zł za bilet do Międzyrzeca. Ale jak ktoś ma tyle płacić to faktycznie już lepiej kupić Golfa na gaz.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Miejscowości do których nie dociera Garden Antolin - 1 kurs Bohukały - 1 kurs Borsuki - woj. mazowieckie Cełujki - 1 kurs Cieleśnica - 1 kurs Dokudów - 1 kurs Dubicze - 1 kurs Gnojno - 1 kurs Husinka - 1 kurs Jabłeczna - 1 kurs Klepaczew - 1 kurs Klonownica Duża - 1 kurs Kolembrody - 1 kurs Komarówka - nie ma Gardena ale są Szwagry Kopytów - 1 kurs Koszoły - 1 kurs Krzyczew - 1 kurs Krzywowólka - 1 kurs Malowa Góra - 4 kursy Mokrany - 2 kursy Neple - 4 kursy w tym 3 do Terespola Sarnaki - woj. mazowieckie Serpelice - woj. mazowieckie Sosnówka - 1 kurs w piątek Kornica - woj. mazowieckie Wiski - 1 kurs Kopytnik - 1 kurs Zabłocie - 3 kursy Żuki - 2 kursy No i czy dla tych kilkunastu kursów jest sens utrzymywania całego PKSu? Oczywiście że nie. Trzeba wydać koncesje na te linie Gardenowi albo Szwagrom, ewentualnie PKS Międzyrzec, a na linie do woj. mazowieckiego PKS Łosice. I sprawa załatwiona.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
aron napisał:
Miejscowości do których nie dociera Garden Antolin - 1 kurs Bohukały - 1 kurs Borsuki - woj. mazowieckie Cełujki - 1 kurs Cieleśnica - 1 kurs Dokudów - 1 kurs Dubicze - 1 kurs Gnojno - 1 kurs Husinka - 1 kurs Jabłeczna - 1 kurs Klepaczew - 1 kurs Klonownica Duża - 1 kurs Kolembrody - 1 kurs Komarówka - nie ma Gardena ale są Szwagry Kopytów - 1 kurs Koszoły - 1 kurs Krzyczew - 1 kurs Krzywowólka - 1 kurs Malowa Góra - 4 kursy Mokrany - 2 kursy Neple - 4 kursy w tym 3 do Terespola Sarnaki - woj. mazowieckie Serpelice - woj. mazowieckie Sosnówka - 1 kurs w piątek Kornica - woj. mazowieckie Wiski - 1 kurs Kopytnik - 1 kurs Zabłocie - 3 kursy Żuki - 2 kursy No i czy dla tych kilkunastu kursów jest sens utrzymywania całego PKSu? Oczywiście że nie. Trzeba wydać koncesje na te linie Gardenowi albo Szwagrom, ewentualnie PKS Międzyrzec, a na linie do woj. mazowieckiego PKS Łosice. I sprawa załatwiona.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
PKS Międzyrzec ma same "gruchoty" i co tu mówić że obsłuzy teren Białej ,z okolic Międzyrzeca ludzie nie mają czym dojechac do szkoly i pracy bo kursy sa zlikwidowane. I to jest dobra propozycja?-pomyślcie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A ileż tego nieobsłużonego przez Garden terenu zostało? Spójrz na rozkład - bardzo niewiele. Już nie mów że PKS Międzyrzec nie może wysłać Jelcza o 16 do Nepli
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wysłać może ale czy dojedzie?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Konkretne pytanie: do kiedy konto pks-u ma być zasilone jakąś milionową kwotą, po której firmę definitywnie przejmie syndyk.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak nie dojedzie, to trzeba zabrać koncesję PKSowi Miedzyrzec i dać ją PKS Łosice albo Gardenowi albo Szwagrom. A może ktoś z Nepli kupi busa i będzie woził ludzi do Białej. Zresztą czy tam jeszcze ktoś w tych Neplach mieszka?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie mogę zrozumieć dlaczego Prezydent lub starosta nie chcą przejąć PKSu. Jeden jest zauinteresowany aby do Białej przyjeżdzali ludzie z okolic bo sami mieszkańcy to za mało dlA SUPERMARKETÓW, a drugi powinien być zainteresowany aby mieszkancy powiatu mieli czym jeździć do Białej i nie tylko. Do tego powiat ma obowiązki zapewnienia komunikacji. I proszę nie mówić, że wszyscy mają samochody i to wystarczy . Transport zbiorowy jest niepotrzebny. Tak nie jest nawet w USA. Pognac decydentów do pracy!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie chcą przejąć PKSu bo się boją, że po przejęciu liczba pasażerów spadnie o 30% tak jak to się stało np. w Łukowie i zostaną z problemem - czy remontować drogi czy dofinansować puste przewozy w PKSie. Co do przewozów to nie ma obowiązku zapewniania przez samorządy komunikacji. Przecież są wsie gdzie nigdy nie było żadnych autobusów. Tak jak w USA to nie będzie, do większych wsi typu Janów Wisznice Tuczna będzie jeździł Garden, a ludzie z mniejszych wsi albo się wyprowadzą albo kupią samochody.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A prezydent to już w ogóle po co ma przejmowac PKS? Ile % mieszkańców Białej jeździ PKSem? 1%? Albo i nie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...