Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Kupił telefon przez Internet i zaczęły się problemy. Firma: "Nas nie obowiązuje polskie prawo"

Utworzony przez Rysio, 24 stycznia 2014 o 21:36
Przepłacił o 200zł :)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
>>>   dokładny szukacz telefoniczny --->  http://fw.pl/szukacz  <---   <<<  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
CIEKAWE SKĄD MUSZTARDĘ KUPUJE
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Niech jeszcze oczekuje powiadomienia z Urzędu Celnego,że ma zapłacić opłatę celną.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Widzieliście, że od pewnego czasu jest możliwość lokalizowania telefonów? Tak więc nie będzie już problemem znaleźć telefon lub bliską osobę. Polega to na  określeniu najbliższych stacji BTS, do których następowało logowanie. http://lokalizuj1.rox.pl/  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"Pan Adam wykorzystał prawo do 10-dniowego terminu zwrotu towaru kupionego przez Internet. Do telefonu dołączył pismo o odstąpieniu od umowy. Zgodnie z ustawą niezadowolony klient powinien otrzymać zwrot kosztów w ciągu 14 dni.Firma argumentowała, że polskie prawo ją nie obowiązuje, bo jest zarejestrowana za granicą. To nie jest prawda. Skoro firma sprzedaje swoje towary w Polsce, to obowiązują ją polskie przepisy – dodaje powiatowy rzecznik konsumentów. Interwencja rzecznika okazała się skuteczna. Pieniądze wpłynęły na konto pana Adama. Gdyby tak się nie stało, firma zapłaciłaby karę, a rzecznik konsumentów mógłby skierować sprawę do prokuratury."   ... i wszystko w temacie. Klient ZAWSZE ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 10 dni (od dnia otrzymania towaru). I to bez podawania przyczyny tej decyzji. Oczywiście prawo to dotyczy tylko zakupów robionych przez Internet. .............. Każdego nieuczciwego sprzedawcę trzeba przydusić, jeśli cwaniakuje w tej kwestii. Wpychają często badziew bez polskich instrukcji, bez polskiej gwarancji danego producenta itp.  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
  ... i wszystko w temacie. Klient ZAWSZE ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 10 dni (od dnia otrzymania towaru). I to bez podawania przyczyny tej decyzji. Oczywiście prawo to dotyczy tylko zakupów robionych przez Internet.  
I jeśli kupiło się od firmy a nie od osoby prywatnej, np. na allegro. Do tego też trzeba być osoba prywatna a nie firmą.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Niekoniecznie tylko od firmy od osoby prywatnej również jeżeli towar został zakupiony jako kup teraz a nie przez licytację która nie przewiduje późniejszego zwrotu towaru.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Przepłacił o 200zł :)
    Pajacu, nie każdy MUSI mieć nowoczesnego smartfona, zwłaszcza osoby starsze wolą tradycyjne telefony. Na allegro taki telefon mozna kupic od 100 do 200 zeta.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Od umowy można odstąpić bez podawania przyczyn w terminie dziesięciu dni od jej zawarcia poza siedzibą firmy, z którą zawarliśmy tę umowę. To znaczy odstępujemy od umowy zawartej przez internet, telefon, akwizytora, który nawiedził nasze mieszkanie itp.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Każdy towar kupiony w sklepie internetowym można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od momentu wydania towaru czyli chwili kiedy konsument otrzymał przesyłkę. Od tej zasady istnieją jednak pewne wyjątki. Przepisów ustawy o sprzedaży na odległość nie stosuje się m.in. do umów sprzedaży z licytacji. W związku z tym z prawa do rezygnacji, czyli skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy konsument nie może skorzystać. Dopuszczalne jest natomiast skorzystanie z prawo do namysłu, jeżeli towar został zakupiony w formie „kup teraz”. Podstawa prawna: art. 16 ust. 1 pkt. 10 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r., nr 22, poz. 271 z późn. zm.).  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W tej samej firmie kupiłem telefon, również wadliwy. Korespondencja z polskim pracownikiem niczego nie dała, pan nawet nie znał dołączonych do przesyłki zapisów gwarancyjnych (cóż, że w języku angielskim). Machnąłem ręką na pieniądze, a przed firmą X-treme mobiles ostrzegam.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: