Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Łuków: Marihuana w domu 21-latka

Utworzony przez nuta, 17 marca 2012 o 16:13
napiszesz cos pb23? no wiesz cos w stylu ze marihuana to narkotyki itp
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie lubię policji ale szacuneczek za zdjęcie tego chwasta.Stop pedalskim ćpunom.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
haha co za ciemnogród, a pedalski to masz nick
Zaloguj się, aby oddać głos
0
rychu napisał:
haha co za ciemnogród, a pedalski to masz nick
Jaki ciemnogród? Odejdź od kompa i zawołaj koleżków hipisów czy punków z długimi tłustymi włosami i zapalcie sobie maryche w grupce pedałków.Jak to zawsze robicie schowani gdzieś na śmietniku,w zagajniku czy na opuszczonej buchcie.Pośmiejcie się i będzie super.Świat będzie w różowych kolorach.PS. Słowo "vamos" tłumacząc z hiszpańskiego znaczy "my".Czyli My walczący z takimi ćpunkami pochodzenia pedalskiego.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
rychu napisał:
haha co za ciemnogród, a pedalski to masz nick
Ty rychu to pewnie jesteś zwolennikiem Ruchu Palikota.Nie zależy Wam na Polsce,zależy Wam tylko aby zioło zalegalizować.A prawdziwych Polaków nazywacie głupkami i ciemnogrodem.Tak nie powinno być.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ludzie opamiętajcie się !!! jest XXI wiek i demokracja. Jak ktos chce palic to niech sobie pali ( pod warunkiem ze nie przeszkadza innym). Takie są zasady demokracji: jeden lubi ogladać telewizje, inny chodzić do kościoła a inny jeżdzić na rowerze. I niech każdy robi co lubi pod warunkiem ze nie przeszkadza innym. Jak kolo lubi zapalić, to niech pali pod warunkiem ze nie zmusza ani nie nakłania nieletnich i nie zakłuca porządku publicznego. Ja osobiście nie palę, ale jeżeli mam wybierać pomiędzy napalonymi - nadmiernie się śmiejącymi a pijanymi i agresywnymi to wybór jest oczywisty. Myślę że na tolerancję musimy poczekać do wymiany pokoleniowej, aż do wóładzy i głosu dojdzie pokolenie wychowane po roku 90.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak to (marihuana) jest taka dobra to dlaczego w większości federacji światowych jest zakazana?Jak to byłby taki cud miód jak niektórzy napisali to by jej palenia nie zakazywali.Chyba proste
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W krajach "islamu" zakazany jest alkohol, internet i wychodzenie kobiet z domu bez obecnosci mężczyzny. Nie wszystko co wymyśla władza ject mądre i logiczne, komunizm powinien nas tego nauczyć. Wyciagajmy wnioski i nie bójmy się tego co nowe. Jeżeli czegoś nie akceptujemy to tego nie róbmy, ale nie narzucajmy innym swojej woli - to jest totalitaryzm.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
Ty rychu to pewnie jesteś zwolennikiem Ruchu Palikota.Nie zależy Wam na Polsce,zależy Wam tylko aby zioło zalegalizować.A prawdziwych Polaków nazywacie głupkami i ciemnogrodem.Tak nie powinno być.
Jeszcze nigdy nie oddałem głosu na Palikota, gdyż nie chciałem "sprzedać" swego głosu w zamian za wątpliwą legalizacje, bo zagwarantować mi tego nie może, ale przynajmniej coś robi w tym kierunku i teraz najprawdopodobniej zaglosuje na niego (do tej pory na Mikke) I nie jest mi obojętny los mojej ojczyzny - dlatego chcę wyzwolić ja z uścisku PO-PIS !!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
vamos vamos napisał:
Jaki ciemnogród? Odejdź od kompa i zawołaj koleżków hipisów czy punków z długimi tłustymi włosami i zapalcie sobie maryche w grupce pedałków.Jak to zawsze robicie schowani gdzieś na śmietniku,w zagajniku czy na opuszczonej buchcie.Pośmiejcie się i będzie super.Świat będzie w różowych kolorach.PS. Słowo "vamos" tłumacząc z hiszpańskiego znaczy "my".Czyli My walczący z takimi ćpunkami pochodzenia pedalskiego.
no i co za brednie tu wypisujesz hiszpańska cioto!!! żyjemy w wolnym kraju i walczę o wolność wyboru pojebie, ale dla ciebie jest wszystko OK, można sie w weekend nachlać legalnym narkotykiem, a jak ktos woli zapalić marihuane - "to do więzienia ćpuna" - umysłowy ciemnogród!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
.. napisał:
Jak to (marihuana) jest taka dobra to dlaczego w większości federacji światowych jest zakazana?Jak to byłby taki cud miód jak niektórzy napisali to by jej palenia nie zakazywali.Chyba proste
no jednak nie takie proste, gdyby to bylo takie logiczne jak tlumaczysz to alkohol juz dawno bylby zakazany, gdyz to wszelkie zło i zródło patologii - to chyba proste???
Zaloguj się, aby oddać głos
0
cała wieś paląca się odezwała Panowie do szkoły a nie palić maryhuane
Zaloguj się, aby oddać głos
0
lubelak napisał:
W krajach "islamu" zakazany jest alkohol, internet i wychodzenie kobiet z domu bez obecnosci mężczyzny. Nie wszystko co wymyśla władza ject mądre i logiczne, komunizm powinien nas tego nauczyć. Wyciagajmy wnioski i nie bójmy się tego co nowe. Jeżeli czegoś nie akceptujemy to tego nie róbmy, ale nie narzucajmy innym swojej woli - to jest totalitaryzm.
Mówimy o krajach UE a nie o krajach islamu.Napisz mi ile to krajów cywilizowanych popiera palenie marihuany?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
o mamo napisał:
cała wieś paląca się odezwała Panowie do szkoły a nie palić maryhuane
nie twoja sprawa mamuśka, że ktoś po pracy woli zapalić zamiast się napić
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ha ha ha napisał:
Mówimy o krajach UE a nie o krajach islamu.Napisz mi ile to krajów cywilizowanych popiera palenie marihuany?
Tak bez głębszego wnikania.. Holandia, Hiszpania, Portugalia, Czechy, Wlk Brytania, Belgia i jeszcze sporo można wymienić - są to kraje w których istnieje legalizacja albo depenalizacja, lub jest na papierze nie legalna ale użytkowników nie ściga się i nie kara więzieniem, tak jest np. w Anglii gdzie za palenie ganji na ulicy dostaje się tzw "cannabis warning", który nie skutkuje nawet jakąkolwiek grzywną. A z krajów byłego ZSRR Polska ma najbardziej restrykcyjne prawo antynarkotykowe - tj chore!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
synek napisał:
nie twoja sprawa mamuśka, że ktoś po pracy woli zapalić zamiast się napić
a wy wiesniacy to palicie ziolo zmieszane z suszonym obornikiem
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a wy wieśniacy Libany napisał:
a wy wiesniacy to palicie ziolo zmieszane z suszonym obornikiem
stocek lukowski polewa zioło gnojowica aby lepiej kopalo
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a wy wieśniacy Libany napisał:
a wy wiesniacy to palicie ziolo zmieszane z suszonym obornikiem
obornik to zajebisty nawóz pod uprawę, a ze Ty palisz jakieś gnój to nic nie poradzę - a poza tym to w du*** byłeś i gówno widziałeś, nie wtrącaj się gdy dorośli rozmawiają
Zaloguj się, aby oddać głos
0
rychu napisał:
no i co za brednie tu wypisujesz hiszpańska cioto!!! żyjemy w wolnym kraju i walczę o wolność wyboru pojebie, ale dla ciebie jest wszystko OK, można sie w weekend nachlać legalnym narkotykiem, a jak ktos woli zapalić marihuane - "to do więzienia ćpuna" - umysłowy ciemnogród!!!
o jaką ty wolność walczysz cielęcino o wolność pedalską chyba mendo.Palcie mendy i się staczajcie.Popierajcie tego belzebuba.Komuchów coraz więcej eh eh.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ok. Napiszę coś, co miałam napisać już dawno temu na forum, ale dziś zdecydowałam, że to zrobię nieodwołalnie. Czy możecie dopracować stronę tak aby górny pasek reklam albo nie pojawiał się wcale albo z całą stroną jednocześnie? Serio, cholera bierze, gdy czyta się artykuł, czy - jeszcze gorzej stronę główną, chce się kliknąć na wybrany artykuł klika się i jednocześnie pojawia się reklama na górze. Zamiast wybranego artykułu klika się 3 artykuły niżej lub wyżej. Już to opisałam gdy zmienialiście stronę i prosiliście o opinie, ale widzę że temat został olany, chociaż WSZYSCY moi znajomi zwrócili na tę niedogodność uwagę. Więc po co ta obłudna prośba o sugestie? Chcecie mieć czytelników, czy nie, do cholery? Będę to kopiować na forum pod każdym artykułem, może wtedy się ogarniecie. I propozycja: sami wejdźcie na swoją stronę i to zaobserwujcie. To serio wkurza. Pozdrawiam
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: