tureckie Connecto? hahahha, to juz lepiej było Autosany SanCity kupić. Connecto po 2 latach użytkowania w Lublinie już się rozsypuje.
|
|
Autobus jak autobus, fajnie że mercedesy. Mogliby dal PKSu tez takie dofinasowanie dać, 10 mln
|
|
Nic się nie rozpada. Jedyne wady tegoż egzemplarzu to:
a) źle poprzykręcane podzespoły, przez co człowiek ma wrażenie, że pojazd się za chwilę rozpierdzieli ;
uchylne okna - na szczęście problem ten, choć połowicznie, rozwiązuje system wymuszonej wentylacji ;
c) mało przestrzeni dla osób stojących.
Poza wspomnianymi mankamentami, są to wozy ciepłe, ciche i wygodne. Nie ma autobusów bez wad, pora to sobie wreszcie uświadomić, niezależnie od tego, czy zamawiający wybierze Autosana za 700 tysięcy złotych, czy też Mercedesa za ponad milion.
|
|
ASO RENAULT w LUBLINIE unikajcie jak ognia !!! Tam PSUJĄ samochody !!!
|
|
I dobrze. Jedna rozsądna decyzja. Może serwis Mercedesa w Białej Powstanie (takie plany były)
|
|
bez szans. dla ilus tam autobusow? ile w bialej osob serwisowaloby auta? znasz ceny w serwisach?
|
|
Dlaczego nie np Solarisy napędzane gazem ? Trzeba myśleć perspektywicznie gazu u nas dostatek, a i nasz android Pawlak obiecał obniżkę cen, oczywiście przed wyborami. |
|
wszystko zalezy od przetargu, jak go napisano. Chyba wiesz, ze przetargi pisze sie majac juz zwyciezce... |
|
Tak i 10% od miliona to więcej niż od 700 000, oczywiście nie dotyczy to naszej władzuchny, która cnotliwa jest bardziej od żony Cesarza - nieprawdaż? |
|
coz, zlosliwcy tak mowia, ze kazdy przetarg to 10%. Kto wie? A piszac przetarg mozna cuda zdzialac: najistotniejsza jest cena (np. 100% wagi), mozemy wymagac doswiadczenia w obsludze danego projektu, ilosc zrealizowanych dostaw - jakas wartosc (np. 100mln) i tak mozemy odsiac, ze zostanie nam ten jeden, naj, naj, naj...
Bez dowodow, we wszystkich przetargach mozna tylko gdybac, ale kto ma te dowody dostarczyc, skoro przy tego typu przekretach sa zadowolone obie strony?
|
|
Popatrz tylko na raporty, ratingi Polski oraz na to co się dzieje wszędzie na przykład przetargi w wojsku, policji, pociągi, na koszty budowy dróg drożej, jest tylko w Rosji gdzie wszystko kontroluje mafia. Rzeczywistość jest pewnie gorsza niż sobie nawet wyobrażamy. |
|
doskonale to rozumiem. coz mozna na to poradzic? Niewiele. W Polsce musza uplynac dluuuuugie lata, by sie zmienilo na lepsze.
Kumoterstwo, nepotyzm, korupcja - taki mamy dzien powszedni.
|
|
Brawo!!!
|
|
a co z autobusami, które zostaną po PKSie?
Polak - bezrpbotny - Podlasiak mógłby pomajstrować przy przeróbkach..
|
|
pojda pod mlotek - kupia inne pekaesy.
|
|
Ktoś może wie, czy te mercedesy maja skrzynię manualną czy automatyczną?
|
|
Mercedesów nie będzie napewno. Każda z odrzuconych ofert (może poza Solbusem) ma duże szanse tak na 99% wygrać to w sądzie. Oferta mercedesa była najdroższa więc wtedy odpada. A tak na marginesie to precedens w skali europy że wygrywa najdroższy (i po co te zamówinia publiczne, przetargi i tak wbrali co chcieli wybrać od początku). Ale miasto sporo zapłaci jeśli wszyscy odrzuceni się odwołają i sąd wszstkim przyzna rację ( a powinien). Urzędaski troche przesadzili tym razem ciekawe kto za to beknie.
|
|
W artykule jest błąd. Autosan też zaproponował autobusy niskopodłogowe. I wylegitymował się doświadczeniem w dostawie autobusów niskopodłogowych według polskiego prawa.
|
|
http://bialapodlaskaum.bip.e-zeto.com/public/get_file.php?id=208114 - według Prezydenta
|
|
autobusy miejskie posiadają automatyczne skrzynie biegów voith/zf, ciekawe jak może wygrać firma, która nie spełnia warunków określonych w siwz, radzę poczytać uzasadnienie odrzucenia ofert - tureckiego otokara, solbusa oraz autosana, cena faktycznie jest najważniejszym kryterium pod warunkiem, że oferta spełnia wymagania umieszczone w specyfikacji, więc te 99% możesz sobie między bajki włożyć
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|