trzeba zlikwidować wszystkie pociągi pasażerskie w woj. lubelskim bo to co teraz jest na PKP to jest jakiś absurd. Natomiast trzeba promować pociągi towarowe
|
|
Dla mnie nie pojętym jest ,że wraz z granicą województwa kończy się jakby jedno PKP a zaczyna drugie. Przykład wcześniej pociągi osobowe kursowały
na trasie Terespol-Siedlce obecnie jedynie do Lukowa a zeby dojechać dalej do Siedlec trzeba się przesiąść na pociąg osobowy łuków-Siedlce ale już
należący do KM .Zawsze byliśmy na końcu a teraz to już nie ma o czym mówić, szkoda ,że nie jesteśmy w mazowieckim - wystarczy popatrzeć jakimi pociągami dojeżdzają ludzie z Siedlec do Warszawy.Czy ktoś wyliczył jakie korzyści(a może straty /) przyniosło dla PKP podzielnie na niewyobrażalną ilość spółek i spółeczek ? U nasz brudne zarośnięte dworce (WC na dworcu w Białej Podlaskiej czynne do 19,30 a co potem? ,sam spotkałem się z taką sytaucja i musiałem iść w krzaki (uważając aby mnie nie przyłapała Polcja lub Straż Miejska )
|
|
W cale nie zaczyna się drugie PKP, tylko zupełnie inna firma. Są to Koleje Mazowieckie w 100% należące do samorządu województwa mazowieckiego. Problem występuje właśnie na granicach województwa mazowieckiego. Gdyby zamiast KM, było PKP, to takich problemów by nie było, tak jak nie było przed zawiązaniem spółki KM. KM odkupiła pociągi (EZT) od PKP i jest dofinansowywana przez województwo mazowieckie kwotą pięciokrotnie wyższą niż kiedyś płaciło PKP PR za prowadzenie przewozów. Obecnie jest to kwota ponad 230mln złotych. |
|
LUBELSKIE ZAKŁADY PRZEWOZÓW REGIONALNYCH, TO WSZYSTKO TŁUMACZY,CHA,CHA!!..PKP=POLSKI KOSZMAR PAŃSTWOWY!!
|
|
Bez kitu teraz nie można pojechać z Białej do innego miasta trzeba jechać wpierw do wawy płacić za bilet a potem znów kupić bilet i znów się tłuc z prędkością ślimaka ;/
|
|
Proponuję wyczarterować drezynę
|
|
Dolina, ale o ssso tobie znowu chodzi ? |
|
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|