Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Mieszkanka Łukowa nie straciła pieniędzy. Dzięki reakcji banku

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 5 listopada 2016 o 10:11 Powrót do artykułu
Brawo dla pracownicy banku. Mało jest ludzi którzy podchodzą z empatią do innych jak ta PANI. Postawa godna nagłośnienia i naśladowania.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
brawo dla tejj pani, ale co się dziwić, żel udzie nie reagują jak państwo nasz oszukuje,zapisałam się do II filaru, państwo za pomocą rządu zabrało mi z tego konta pieniądze a mialy być tylko i wyłącznie moje, teraz straszą jak przejdę na emeryturę do dadzą mi ok. 40%
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No cóż.Nie tak dawno bardzo późnym wieczorem robiłem internetowy przelew dla syna na wkład mieszkaniowy.Ledwo kliknąłem ENTER (wykonaj przelew),zadzwoniła do mnie pracownica infolinii PKO i zapytała czy to ja dokonałem transakcji.Oczywiście po ustaleniu moich danych,pracownica infolinii zaakceptowała moje wyjaśnienia.Oczywiście podziękowałem bankowi PKO BP za to że pilnują mojego konta.Dodam,że kwota przelewu była dosyć pokaźna
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: