Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

MZGA

Utworzony przez Hiob, 24 lutego 2008 r. o 20:43
Powołany uchwałą rady miasta M-ca MZGA w swych celach miał za zadanie przede wszystkim odciążyć Dyrektorów placówek od spraw gospodarczo- administracyjnych oraz lepsze wykorzystanie zaplecza obiektów. Niestety Dyrektorzy nadal zajmują się się tymi sprawami bo Dyrekcja MZGA wdraża się , a upłyneło prawie dwa miesiące. Zarządzanie polega na telefonowaniu do placówek do personelu obsługi aby określił się co potrzeba. Następne zadanie "realna kontrola miasta nad wydatkami wszystkich placówek oświatowych". Na dzień dzisiejszy oszczędności polegają na: zatrudnienie dyrektora, sekretarki, księgowej- brawo, miesięczne ich utrzymanie to roczny koszt zakupu środków czystości jednej szkoły podstawowej(ciekawe nikt z rady miasta nie umie liczyć??). Miało być również "racjonalniejsze wykorzystanie kadry usługowo-wykonawczej". Na dzień dzisiejszy polega to na próbie wymuszenia na stołówce w SP 3 aby przygotowywały 1600 obiadów. Dyrektorzy Szkół bronią się bo zabiera się im ludzi którzy mają zadania do wykonania w ich placówkach, do innych szkół. Wędrówka pracownika z jednej placówki do drugiej to czas około 0,5 godziny no i potem z powrotem-to naprawdę jest racjonalne wykorzystanie kadry. Od kilku lat dzięki cięciom na cele oświatowe dyrektorzy obcinali maksymalnie wydatki na środki czystości i na remonty. Ciekawe czy po roku działalności gdy się okaże że działalność MZGA nie przyniosła na tym polu oszczędności to pomysłodawca poniesie jakieś konsekwencje?-a może chodzi tylko o pokazanie kto w tym mieście rządzi?-przykre. Dzięki rozgrywkom młodziczek w SP3 okazało się że osoba która zarządza MZGA nie zna kodeksu pracy - proponuję Panu Dyrektorowi aby zapoznał się z KP i przeszkolił również Panią Koordynator bo żadna z osób w żadnej ze szkół która pracuje w niedzielę nie ma do tego prawa - po prostu zabrania tego kodeks pracy i ich zakresy obowiązków.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Hiob napisał:
Powołany uchwałą rady miasta M-ca MZGA w swych celach miał za zadanie przede wszystkim odciążyć Dyrektorów placówek od spraw gospodarczo- administracyjnych oraz lepsze wykorzystanie zaplecza obiektów. Niestety Dyrektorzy nadal zajmują się się tymi sprawami bo Dyrekcja MZGA wdraża się , a upłyneło prawie dwa miesiące. Zarządzanie polega na telefonowaniu do placówek do personelu obsługi aby określił się co potrzeba. Następne zadanie "realna kontrola miasta nad wydatkami wszystkich placówek oświatowych". Na dzień dzisiejszy oszczędności polegają na: zatrudnienie dyrektora, sekretarki, księgowej- brawo, miesięczne ich utrzymanie to roczny koszt zakupu środków czystości jednej szkoły podstawowej(ciekawe nikt z rady miasta nie umie liczyć??). Miało być również "racjonalniejsze wykorzystanie kadry usługowo-wykonawczej". Na dzień dzisiejszy polega to na próbie wymuszenia na stołówce w SP 3 aby przygotowywały 1600 obiadów. Dyrektorzy Szkół bronią się bo zabiera się im ludzi którzy mają zadania do wykonania w ich placówkach, do innych szkół. Wędrówka pracownika z jednej placówki do drugiej to czas około 0,5 godziny no i potem z powrotem-to naprawdę jest racjonalne wykorzystanie kadry. Od kilku lat dzięki cięciom na cele oświatowe dyrektorzy obcinali maksymalnie wydatki na środki czystości i na remonty. Ciekawe czy po roku działalności gdy się okaże że działalność MZGA nie przyniosła na tym polu oszczędności to pomysłodawca poniesie jakieś konsekwencje?-a może chodzi tylko o pokazanie kto w tym mieście rządzi?-przykre. Dzięki rozgrywkom młodziczek w SP3 okazało się że osoba która zarządza MZGA nie zna kodeksu pracy - proponuję Panu Dyrektorowi aby zapoznał się z KP i przeszkolił również Panią Koordynator bo żadna z osób w żadnej ze szkół która pracuje w niedzielę nie ma do tego prawa - po prostu zabrania tego kodeks pracy i ich zakresy obowiązków.
tak rzadzi grzyb konieczne jest referendum
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jesetm za referendum czy ktoś w końcu zacznie zbierać głosy?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ja tez jestem
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kovhani Ja razem z Wami ; zróbmy referendum tak jak w Bełżycach i ostatnio w Łęcznej; pozdrawiam
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
MZGA początkowo miał przynieść 200 tyś osczędności ( chwalił się tm p.grzyb na sesji, w mediach ), teraz już tylko 50 tysięcy! za Tygodnikiem Podlaskim ( dobra gazeta ) :::::: roczne wydatki dyrektora, księgowej i sekretarki wyniosą 120 tysięcy-kupa kasy! - z naszych portfeli!, jak by tego było mało, Panie sprzątaczki i Panowie konserwatorzy nie mają umów o pracę, są rzucani jak przysłowiwe ś............. raz tu, raz tam, między sobą mówią że się im znacznie pogorszyło, przybyło obowiązków,psie pieniądze, brakuje środków czystości, organizacja pracy pod psem bo jak może być dobrze kiedy polecenia wdaje konserwator lub sprzątaczka? Rada Miasta zachwycała się tym przedsięwzięciem a czas i nazwiska funkcyjnych pokazują w jakim to celu zostało powołane do życia - komitet wyborczy MIĘDZYRZEC - RAZEM
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ach Karol, Karol, trzymaj się. Gdzie twoje doświadczenie i koncepcja sprawnej administracji? A mówli, żeś taki dobry, a nie szwagier ... Pomyśl co dalej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Ach Karol, Karol, trzymaj się. Gdzie twoje doświadczenie i koncepcja sprawnej administracji? A mówli, żeś taki dobry, a nie szwagier ... Pomyśl co dalej.
SZWAGIER, nieSZWAGIER... ale doświadczenia ze szkoły specjalnej, jak widać nie sprawdzają się na polu logistycznym związanym z noszeniem łóżek... Żal ludzi, na czarno robią. Może chociaż im składki na ZUS jakoś odprowadza "księgowa"? PIP i RIO powinny to sprawdzić. Przyszłość widzę ciemno!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Smorodnyj wozduch wszędzie, co to będzie, co to będzie........?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Smorodnyj wozduch wszędzie......
bo codziennie największy grubas wietrzy się w urzędzie, co to będzie........?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Drodzy pracownicy MZGA czy wiecie,że na zbliżające się święta Wielkanocne możecie tylko śnić o bonach towarowych czy też pieniążkach. Brak funduszu socjalnego,woła o pomstę!!!!!! Może na Boże Narodzenie coś wywalczycie, ale kto doczeka do grudnia??? W takich warunkach!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
robole napisał:
Drodzy pracownicy MZGA czy wiecie,że na zbliżające się święta Wielkanocne możecie tylko śnić o bonach towarowych czy też pieniążkach. Brak funduszu socjalnego,woła o pomstę!!!!!! Może na Boże Narodzenie coś wywalczycie, ale kto doczeka do grudnia??? W takich warunkach!!!!
Mamy nowego burmistrza. Mamy. Burmistrz zna się na oświacie. Zna. Burmistrz wybrał superdyrektora-Karola. Wybrał. Burmistrz zapowiadał oszczędności w działaniu oświaty miejskiej. Zapowiadał. Mamy te zapowiadane oszczędności. Mamy. W urzędzie będą mieli bony. Pewnie bedą. Wy po SOCJAŁ do Szwecji możecie jechać. Możecie. No cóż, że do Szwecji. Z pretensjami macie bliżej. Prosta droga do gabinetu burmistrza. Nie wysłucha? Będziecie mieli okazję zrewanżować się. Wasze rodziny i wasi bliscy też. WYBORY NA PEWNO KIEDYŚ BĘDĄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
mało tego że nas obecna władza źle potraktowała to jeszcze nie możemy skorzystać z bonów towarowych przed swiętami które zawsze były i które stanowiły ZNACZĄCE wsparcie dla naszych portfeli,
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
czy burmistrz wie co sie dzieje w m-cu chyba zyje w chmurach dymu papierosowego bo jego wypowiedzi jak na razie nie maja potwierdzenia w faktach
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
mało tego że nas obecna władza źle potraktowała to jeszcze nie możemy skorzystać z bonów towarowych przed swiętami które zawsze były i które stanowiły ZNACZĄCE wsparcie dla naszych portfeli,
Może brat dyrektora wam pomoże. To osoba duchowna przecież, na pewno wrażliwa na krzywdę drugiego czlowieka i nie pozostawi w potrzebie. Choć "dobrym słowem" wspomoże bliźniego a może i datek jakiś da. Jałmużna wielkopostna jak najbardziej wskazana jest.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nie sądzę że pomoże!, jak wam tak źle to załóżcie związek zawodowy, będziecie sie mieli komu poskarżyć, ostatnio związki powstają jak grzyby po deszczu, śmiało!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Skandal !!!!!!!!! W międzyrzeckich szkołach brakuje kredy do pisania na tablicy, zwykłej białej kredy! XXI wiek najprawdopodobniej ominął bokiem ( prawym bądź lewym, być może " zielonym" ) miejskie szkoły więc wracamy do wieku XX, może cofniemy się do średnioiecza? he, he, he, min. takie działania władz miasta prowadzą do "obiecanych" oszczędności, gratuluję inwencji w oszczędzaniu-w tym obszarze jesteście niedoścignieni brawo Wspólnota, chociaż raz przekazaliście wiarygodną informację!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Skandal !!!!!!!!! W międzyrzeckich szkołach brakuje kredy do pisania na tablicy, zwykłej białej kredy! XXI wiek najprawdopodobniej ominął bokiem ( prawym bądź lewym, być może " zielonym" ) miejskie szkoły więc wracamy do wieku XX, może cofniemy się do średnioiecza? he, he, he, min. takie działania władz miasta prowadzą do "obiecanych" oszczędności, gratuluję inwencji w oszczędzaniu-w tym obszarze jesteście niedoścignieni brawo Wspólnota, chociaż raz przekazaliście wiarygodną informację!
wspolnota to szmatlawiec zobaczyli ze nikt tego wazeliniarza nie czyta to cos musza pisac na nieudolnego burmistrza
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jeden artykuł nie zmienia ogólnego pro burmistrzowskiego obrazu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
działalność miejskiego zespołu gospodarczo-administracyjnego w międzyrzecu podlaskim będącego realizacją zaczerpniętego "rzekomo" z bogatych gmin warszawskich pomysłu burmistrza miasta p. grzyba pod PSEM !!! brak kredy, środków czystości, nieudolna organizacja, płacz pracowników: sprzątaczek, kucharek,konserwatorów - niezły prezent z okazji zbliżających się ŚWIĄT WIELKANOCNYCH
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 7

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...