Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

odszedł w niebyt

Utworzony przez Gość, 31 maja 2009 o 16:03
Lesiuk to historia i to niechlubna.niedługo będziemy mieli pole do popisu,więc juz sie zastanawiajmyna kogo wybrać.jeden problem ,że nie ma z czego wybierac
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
Lesiuk to historia i to niechlubna.niedługo będziemy mieli pole do popisu,więc juz sie zastanawiajmyna kogo wybrać.jeden problem ,że nie ma z czego wybierac
NIE BĄDZ TAKI PEWIEN,ŻE JUŻ PO STACHU.ON JEST SPRYTNY I JESZCZE WYPŁYNIE,A WTEDY ODBIJE SIE ZA TĘ PERFIDNĄ KRYTYKĘ.ON ROZSZYFROWAŁ JUŻ NIEJEDNEGO "PISARCZYKA"NA TYM FORUM.DRŻYJCIE WIĘC PRZECIWNICY JEDYNIE SŁUSZNEGO BURMISTRZA
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Stacho zatrudnił "Gąsiora" specjalistę od "obrazków". Razem będą dziadowali w Szwajcarii. Tylko ciekawe jaką rolę tam odegra. Gąsior występował jako głuchoniemy...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
Stacho zatrudnił "Gąsiora" specjalistę od "obrazków". Razem będą dziadowali w Szwajcarii. Tylko ciekawe jaką rolę tam odegra. Gąsior występował jako głuchoniemy...
A o co chodzi z tymi obrazkami?I kto to jest gąsior?Ciekawość mnie zżera.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie znasz kierowców w Wipaszu? Jeśli chodzi o "obrazki", to nie przedstawiają one podobizn sakralnych. Więcej dowiesz się w Żabcach - centrum współczesnego dziadostwa. Najlepiej popytaj pod kapliczką lub u "Piórasa".
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
Nie znasz kierowców w Wipaszu? Jeśli chodzi o "obrazki", to nie przedstawiają one podobizn sakralnych. Więcej dowiesz się w Żabcach - centrum współczesnego dziadostwa. Najlepiej popytaj pod kapliczką lub u "Piórasa".
Ale jaja,To jeszcze jeden drobny szwindelek p.Lesiuka wychodzi z mroku.Piszcie o tym więcej.To ciekawe.Może ma związek z sexem?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
~gość~ napisał:
Ale jaja,To jeszcze jeden drobny szwindelek p.Lesiuka wychodzi z mroku.Piszcie o tym więcej.To ciekawe.Może ma związek z sexem?
tak tak. sex i przemoc czyli coś czym żyje PSL
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
tak tak. sex i przemoc czyli coś czym żyje PSL
sex i przemo
Zaloguj się, aby oddać głos
0
to już prawie horror.prosze więcej informacji.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
to już prawie horror.prosze więcej informacji.
punkt informacyjny jest w MOK
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Coś ci sie chyba poprzestawiało w główce
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pan Marek czyta, a to znak, że będzie artykuł o "dziadach"
Zaloguj się, aby oddać głos
0
redaktor zawsze wysmarzy jakąś esnsacje bez pokrycia faktami
Zaloguj się, aby oddać głos
0
jakby nasz STACHU startował to wygraną byłaby jego.a tak będzie T Y L K O burmistrzem ze swoim wykształceniem
Zaloguj się, aby oddać głos
0
oj jak szkoda.Wykształcenie wyższe od Ferdka Kiepskiego,a marny fach,bez tytułów i z daleka od centrum.Mało ludziska go widują a co z oczu to z serca i z pamięci.P Stachu częściej spacerować rozmawiec z motłochem[według pana] to i potem będzie łatwiejZyczę powodzenia.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ćśog napisał:
oj jak szkoda.Wykształcenie wyższe od Ferdka Kiepskiego,a marny fach,bez tytułów i z daleka od centrum.Mało ludziska go widują a co z oczu to z serca i z pamięci.P Stachu częściej spacerować rozmawiec z motłochem[według pana] to i potem będzie łatwiejZyczę powodzenia.
Wykształcenie to ma nasz Stachu wyższe od ciebie buraku.Umie krecić ,kombinować ,oszukiwać ,wpuszczać w maliny,robic w picka i wiele,wiele innych rzeczy.Więc przyznasz,że jest lepszy od ciebie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Chłopie piszesz chyba o obecnym te cechy pasują do niego.Nienawiść i rychły koniec kolesiostwa powoduje takie wpisy.Trzeba przecież wyeksponować wykształcenie do fikołków reszta to Fredki. Szafa okazała się pusta.kontrole nic nie pokazały nie można funkcjonować na krytyce,trzeba pokazać własne dokonania, a tu zero, rozwalone szkoły,brak miejsc pracy, zwiększające się bezrobocie, zero środków unijnych i schetynówek tylko górka usypana na żwirowni na której po korytowaniu rychło dojdzie do wypadku. Zimą już dziecko miało wypadek i leczy stłuczoną o betonowy słupek nogę. Dziwię się że tych wyczynów nie widzi nadzór budowlany. Kolesie moja rada, pluć na wszystkich wy najlepiej to potraficie, uloti, paszkwile,wyciągnijcie jeszcze nagrania przedwyborcze i wyborcze z podsłuchów czas zaczyna pracować na waszą niekorzyść.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ZACHODNIA OBWODNICA MIĘDZYRZECA Sprawa budowy zachodniej obwodnicy miasta ma już wieloletnią historię. W ostatnich tygodniach złożone deklaracje przez przedstawicieli władz centralnych ożywiły nadzieje międzyrzeckiego samorządu na rychłe podjęcie prac budowlanych. Jeszcze niedawno wydawało się, że rozpoczęcie budowy zachodniej obwodnicy miasta ulegnie znowu znacznemu opóźnieniu. Wskazywał na to fakt nie uwzględnienia w wewnętrznych opracowaniach planistycznych przygotowanych (w ostatnich miesiącach 2002 r.) przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) “Program budowy autostrad i dróg krajowych w w latach 2002-2010” projektu budowy zachodniej obwodnicy miasta Międzyrzeca Podlaskiego w ciągu drogi krajowej Białystok-Rzeszów. Społeczność Międzyrzeca oraz władze samorządowe były tym faktem głęboko zbulwersowane i czuły się oszukane. Bowiem pół roku wcześniej w piśmie do Podsekretarza Stanu w Ministerstwie Infrastruktury Mieczysława Muszyńskiego kierowanym do Marka Borowskiego Marszałka Sejmu RP zapewniano, że budowa obwodnicy miasta Międzyrzeca Podlaskiego jest ujęta do realizacji w latach 2002-2005-2010. Należy tutaj dodać, że w celu przyśpieszenia procedur prawno-organizacyjnych związanych z budową obwodnicy GDDKiA Oddział w Lublinie opracował w 2000 r. Koncepcję budowy zachodniej obwodnicy miasta, a Rada Miasta Międzyrzeca podlaskiego uchwaliła w 2002 r. Nowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta uwzględniający nowy przebieg obwodnicy. Jednocześnie w ubiegłym roku opracowana została dokumentacja geodezyjno-prawna umożliwiająca wydzielenie działek pod obwodnicę. Koszt opracowania koncepcji oraz dokumentacji geodezyjno-prawnej przebiegu obwodnicy wyniósł blisko 1 mln zł (środków wydanych z budżetu państwa). Skutki istniejącego rozwiązania zastępczego, jakim jest obecnie skierowanie ruchu tranzytowego przez Międzyrzec ul. 3 Maja każdy może zobaczyć na własne oczy – zły stan techniczny ulicy oraz wymagającego pilnego remontu most. Do tego należy dodać liczne petycje mieszkańców, którzy cierpią z powodu całodobowego ruchu o wielkim natężeniu, a w szczególności ruchu pojazdów o masie ponad 16 ton. Ruch ten odbywający się przez tereny zabudowane i w pobliżu placówek oświatowych, co pogarsza stan techniczny domów (liczne pęknięcia ścian i fundamentów) oraz bardzo negatywnie wpływa na zdrowie mieszkańców, możliwości ich wypoczynku, a także na bezpieczeństwo dzieci w drodze do szkoły. O natężeniu ruchu na tym odcinku niech świadczy fakt złożenia do GDDiA odział w Lublinie wniosku przez Zarząd Powiatu w Białej Podlaskiej, w którym zwraca się z prośbą o zaliczenie ulicy 3 Maja do kategorii dróg krajowych (obecnie ma ona statut drogi powiatowej), gdyż faktycznie taką ona funkcje aktualnie spełnia. Zdaniem Zarządu Powiatu obecna “Konstrukcja nawierzchni 3 Maja nieprzystosowana jest do tak intensywnego ruchu ciężkich pojazdów, co powoduje systematyczne jej pogarszanie.(...) Zły stan nawierzchni oraz ciągły przyrost uszkodzeń pogarszających stan techniczny mostu będącego w ciągu tej ulicy może doprowadzić do wprowadzenia przez zarządcę drogi ograniczeń ruchu ciężkich pojazdów samochodowych.” Znając sytuację, GDDiA nie śpieszy się z pozytywnym rozpatrzeniem wniosku Zarządu Powiatu. Po interwencji Burmistrza Stanisława Lesiuka, który w imieniu mieszkańców miasta oraz władz samorządowych już kilkakrotnie zwracał się w sprawie budowy obwodnicy do Wicepremiera- Ministra Infrastruktury Marka Pola, rozpoczęcie w/w inwestycji w ciągu kilku najbliższych lat wydaje się jak najbardziej prawdopodobne. Do zmiany decyzji (lub też – według Wicepremiera - potwierdzenia aktualności planów budowy obwodnicy zachodniej Międzyrzeca Podlaskiego w latach 2006-2010) przyczyniło się niewątpliwie wsparcie w 2003 r. sprawy budowy obwodnicy ze strony Wojewody Lubelskiego oraz grupy posłów na Sejm RP z terenu lubelszczyzny (Stanisława Żmijana, Zbigniew Jankowskiego, Roberta Luśni oraz posła Kaszni), którzy odpowiedzieli na pismo Burmistrza apelującego o pomoc w przekonaniu władz centralnych do zmiany decyzji w w/w sprawie. Miasto wsparła również Pani Poseł Izabela Sierakowska, na której zgłoszoną w Sejmie interpelacje tak odpowiedział Minister Infrastruktury Marek Pol, w piśmie kierowanym do Marszałka Sejmu Marka Borowskiego: “(...) Zapewniam Pana Marszałka i Panią Poseł, że nie nastąpiły tu żadne zmiany i termin budowy obwodnicy Międzyrzeca Podlaskiego w ciągu drogi krajowej nr 19, wstępnie zadeklarowany przez Pana Ministra Muszyńskiego na lata 2006-2010, jest nadal aktualny. Przy tej okazji chciałem także poinformować Pana Marszałka i Panią Poseł, że zarówno Ministerstwo Infrastruktury, jak i Generalna dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w pełni zdają sobie sprawę z uciążliwości ruchu tranzytowego dla mieszkańców Międzyrzeca Podlaskiego, a potrzeba budowy obwodnicy nie budzi wątpliwości.(...)” Burmistrz Stanisław Lesiuk, który otrzymał od Wicepremiera Marka Pola pismo podobnej treści stwierdził: “Cieszy mnie to, że pisma, które wysłałem do Ministra infrastruktury, Wojewody oraz posłów z terenu lubelszczyzny odniosły tak pozytywny skutek. Rząd zreflektował się, że program, który przyjął nie odpowiada potrzebom mieszkańców Międzyrzeca Podlaskiego i szybko naprawił swój błąd w planie szczegółowym. (...) W przypadku nie uwzględnienia w Programie budowy autostrad i dróg krajowych na lata 2002-2010 budowy obwodnicy miasta nadzieja mieszkańców na przyszłe spokojne życie zostałaby zniweczona, a podjęte działania projektowe bezcelowe.” Na zmianę decyzji wpłynął zapewne również fakt zadeklarowania przez władze samorządowe Miasta Międzyrzeca Podlaskiego oraz Gminy Międzyrzec Podlaski bezpłatnego przekazania na rzecz GDDKiA gruntów będących własnością Miasta i Gminy, przez które przebiegać będzie obwodnica. Po za tym Burmistrz przeprowadził już wstępne rozmowy z Agencją Własności Rolnej Skarbu Państwa Oddział W Lublinie w sprawie nieodpłatnego przekazania gruntów będących w zasobach Agencji, przez które planowany jest przebieg obwodnicy. Ponadto Tadeusz Suwara Dyrektor GDDiA Oddział w Lublinie, złożył na spotkaniu u posła na Sejm Stanisława Zmijana deklarację dotycząca przekazania w 2003 r. ok. 1,2 mln zł na wykup gruntów prywatnych przeznaczonych pod przyszłą obwodnicę. Decyzja o budowie obwodnicy została ostatecznie przesadzona w 2004 r. Ogłoszone zostały przetargi na wykonanie projektów budowlanych a następnie wybrany został wykonawca inwestycji - firma grecka J&P AVAX. Zachodnia obwodnica miasta. Inwestycja, na której realizacje władze a przede wszystkim mieszkańcy naszego miasta czekają już od dawna w końcu doczeka się realizacji. Zgodnie z terminarzem robót budowlanych inwestycja (6,5 km nowej drogi) ukończona zostanie w ciągu 2 lat. Procedury przygotowawcze zostały już ukończone. Wybrana firma - J&P AVAX posiada wieloletnie doświadczenie w realizacji podobnych inwestycji w Europie i nie tylko. Dysponuje ona nie tylko doświadczeniem, ale również odpowiednim zapleczem technicznym i kapitałem pozwalającym na zrealizowanie tej ważnej dla Międzyrzeca inwestycji w terminie. Firma grecka nie próżnuje. Od blisko pół roku pracownicy, przygotowują bazę lokalową w Międzyrzecu Podlaskim oraz gromadzą dokumentację techniczną – wymagane uzgodnienia i pozwolenia. Grecki wykonawca wynajął pomieszczenia użytkowe byłego hotelu „zrembowskiego” wraz z przyległym placem od władz miasta. Będzie to baza operacyjna firmy J&P AVAX w Międzyrzecu Podlaskim na okres realizacji inwestycji. Należy dodać, że firma wynajęła obiekt, który oględnie mówiąc był w „opłakanym stanie”. Miasto przejęło te obiekty w październiku 2005 r. Na mocy porozumienia z władzami samorządowymi J&P AVAX wykonała we własnym zakresie generalny remont pomieszczeń i elewacji obiektu, w którym znajdują się lokale użytkowe, wsparła wymianę kotłów grzewczych oraz budowę nowego komina. Z inwestycji tych korzysta nie tylko firma grecka, ale również mieszkańcy byłego hotelu – obecni lokatorzy mieszkań komunalnych miasta, którzy twierdzą, „że nigdy nie było jeszcze tak ciepło”. Firma zobowiązała się wyłożyć również środki na dofinansowanie remontu pokrycia dachowego budynku mieszkalnego. Wszystkie te inwestycje realizowane są na zasadzie pokrycia przyszłych kosztów wynajmu lokali użytkowych przez J&P AVAX od Miasta. Miasto ma pewnego najemcę nowych (a teraz jeszcze wyremontowanych) lokali i zapłatę z góry. A nawet więcej. Obecnie w budżecie miasta nie byłoby środków na wymianę kotłów grzewczych i budowę komina celem ogrzania lokali komunalnych w nowo pozyskanym budynku. Warto podkreślić, że sama decyzja o nabyciu budynku byłego hotelu „zrembowskiego” i przejęciu wiążących się z tym zobowiązań zapadła po pomyślnym uzgodnieniu porozumienia z firmą J&P AVAX. Władze miasta wiedziały, że robią „dobry interes” – kupując za symboliczną kwotę ok. 30 tys. zł (płatną w styczniu 2006 r.) budynek, w którym znajdowało się 6 wolnych lokali mieszkalnych (dwa zostały już przydzielone). Tempo przeprowadzonych remontów i przygotowania budynku mieszkalnego do okresu zimowego należy uznać za ekspresowe. Mamy nadzieję, że w podobnym tempie realizowana będzie inwestycja budowy obwodnicy miejskiej. Mimo, że pogoda nie sprzyja obecnie podjęciu prac na szerszą skalę, to jednak wykonywane są aktualnie przygotowawcze prace logistyczne oraz prace w terenie. W odpowiedzi na zapytanie władz miasta o możliwość ewentualnego udziału firm lokalnych w realizacji tej ogromnej inwestycji, przedstawiciel firmy greckiej poinformował, że J&P AVAX jest jak najbardziej zainteresowana współpracą z okolicznymi przedsiębiorcami, którzy będą mogli skorzystać jako podwykonawcy i usługodawcy przy realizacji budowy obwodnicy zachodniej miasta.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Po obwodnicy juz dawno smigają auta,wiec o co ci chodzi gościu.Grecy juz dawno wyjechali,więc o co ci chodzi gościu.Czyzbyś obudził sie po kilkuletniej hibernacji.Nie rozumiem co miałęś na myśli wklejając ten artykuł.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
obwodnica już dawno przejezdna jednak dalej po ul.3Maja rżną Tiry.Ludzie nadal protestują,domy pękają a władze i policja podchodzi do tego z usmiechem politowania"macie obwodnicę i czego jeszcze zawracacie mądrym głowy"
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 5

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: