Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Problemy z rezerwacją biletów PKS

Utworzony przez karaluh, 13 sierpnia 2008 o 16:42
Prawda jest taka że w dużej mierze poziom usług PKS obniżają kierowcy PKS. Wielu z nich jest aroganckich leniwych i po prostu chamowatych, i trzeba by było tych Panow wyprowadzić z błędu, bo to nie te czasy kiedy sie pracowało w państwowym przedsiębiorstwie i można było sobie kpić ze wszystkich i wszystkiego. Przecież jest odpowiedzialny ktoś z kierownictwa za zatrudnione osoby, przecież otrzymuje za to wynagrodzenie. W normalnej firmie jeśli ktoś nie nadaje się na odpowiednie stanowisko czyli pracy z klientem po prostu na tym stanowisku nie pracuje a przykład PPKS w białej jest idealnym przykładem jak nie należy prowadzić firmy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
w 100% zgadzam się z powyższą wypowiedzią, w czasie roku akademickiego równiez czesto korzystam u usług PKSu i niestety moge wysnuć podobne wnioski. Pisałem już do osoby odpowiedzialnej za marketing w PKSie ale jakos bez skutku, myslałem ze sytuacja poprawi się chociaż w kursach autobusowych do Wawy, kiedy to ludzie wsiadają w ościennych miastach, patrzac na takiego czy takiego "chama" za kółkiem, jakie wrażenie mają o naszym PKSie, a zarazem o samej Białej? No ale niestety co zrobić jak jednemu czy drugiemu zostało 3-5 lat do emerytury, przecież go nie wyrzuca...?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ja akurat mam pozytywne wrażenia z obsługi PKS, szczególnie z kierowców - przepisowo jeżdżą i dla mnie prawie zawsze byli mili. A każdemu może trafić się cięższy dzień. Dyspozytorzy co prawda nie zawsze są mili, ale już się do tego przyzwyczaiłem
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ludzie przecież jest 21 wiek już prawie każdy ma komputer i internet więc może zamiast narzekać że mało ludzi mają to zrobili by rezerwowanie przez neta np mejlem.... albo połączyli by rezerwacje i ludzie mogli by sobie dzwonić albo wysłać mejla i tyle.... widać że tam pracują jacyś ludzie ze średniowiecza....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ja wiem co to znaczy dzwonić do pks, ponieważ ostatnie 2 lata jeździłam do Warszawy. mogę tylko napisać że jestem bardzo zadowolona z pks-u i nigdy nie miałam problemu z rezerwacją, zawsze byłam na liście, w przeciwieństwie co do gardenu. tam kilka razy zdarzyło się, ze nie było mnie na liście, i również nie zawsze moje telefony były odbierane, często telefon by6ł zajęty. a kierowcy z pks-u są o wiele milsi dla pasażerów i jeżdżą przepisowo i jeżdżąc z nimi zawsze czułam się bezpiecznie. Więc nie narzekajcie, a najwięcej to narzekają ci którzy rezerwują po ki8lka miejsc na rożne nazwiska, na różne godziny a później maja pretensje ze ich nie ma bo po prostu nie pamiętają na którą zarezerwowali. również spotkałam się z tym, że osoby naprawdę nie miały rezerwacji na dana godzinę to często na beszczela szli do kierowcy i się wykłócali że dzwonili na 100% i rezerwowali, i obwiniają za to kierowców.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
kazdy ma swoje jakies tam wrażenia a moje stwierdzenia oparte sa na obserwacjach i bezposrednim kontakcie z tymi panami moze i nie ma takiej wielkiej tragedii z rezerwacjamii ale ogolnie obsluga jest chamska tego nie da sie ukryc . ok zgadza sie kazdy moze miec gorszy dzien ale to jest praca jesli ktos do pracy przynosi frustracje spowodowane sytuacja w domu bo mu zona ,,nie dala,, czy go zjechala za chlanie z funflami to nie powinien pracowac z ludzmi poprostu sie do tego nie nadaje.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
tak?
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: