Mam kilka pytań. Jakie obowiązki ma p. Somerlik? Ile zarabia? Czy w innych miastach jest dyrektor gabinetu? Jeżeli ktoś ma stosowna wiedzę proszę o informację.
|
|
Somerlik według oświadczenia majątkowego w 2008r. zarobił za prace w urzędzie miasta prawie 85 tys. brutto, jest też emerytem (były wojskowy - utrwalał władze ludową z czego dostał w 2008 - ok.55tys. brutto. Obowiązki to : Dyrektor Gabinetu Prezydenta - główny specjalista Rudolf Somerlik ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, pokój 105 tel. 083 343 66 92, 083 343 22 20 fax 083 343 70 64 e-mail: press@bialapodlaska.pl Do zadan Dyrektora Gabinetu należy w szczególności: 1. organizowanie narad Prezydenta Miasta z naczelnikami wydziałów oraz kierownikami jednostek organizacyjnych, 2. nadzór nad realizacją zalecen pokontrolnych organów kontroli zewnętrznej, 3. nadzór nad realizacją zarządzen i decyzji Prezydenta, 4. przygotowywanie do działania stanowiska zarządzania kryzysowego, ochrony ludności i spraw obronnych, 5. opracowywanie projektów planu operacyjnego ochrony przed powodzią, 6. opracowywanie planu ewakuacji z obszarów bezpośrednio zagrożonych, 7. nadzór nad Referatem Zarządzania Kryzysowego, 8. prowadzenie spraw związanych z działalnością Policji oraz Zawodowej i Ochotniczej Straży Pożarnej. Do zadań Gabinetu Prezydenta Miasta należy w szczególności: 1. Koordynacja prac związanych z opracowywaniem dla potrzeb Prezydenta Miasta projektów rozstrzygnięć, analiz i innych opracowań przygotowywanych przez poszczególne komórki organizacyjne Urzędu, 2. Obsługa organizacyjno-techniczna posiedzen Prezydenta Miasta, 3. Prowadzenie ewidencji zarządzen i decyzji Prezydenta Miasta oraz przekazywanie ich do realizacji, 4. Nadzór nad realizacją zalecen i wystąpien pokontrolnych organów kontroli zewnętrznej. 5. Prowadzenie ewidencji skarg i wniosków obywateli kierowanych do Prezydenta i wpływających do Urzędu oraz organizowanie i nadzorowanie ich załatwiania, 6. Opracowywanie sprawozdan z pracy Prezydenta Miasta, 7. Opracowywanie okresowych informacji o wykonaniu zarządzen i decyzji Prezydenta Miasta, 8. Organizowanie konferencji prasowych Prezydenta Miasta, 9. Kontakt ze środkami masowego przekazu z uwzględnieniem reagowania na krytykę prasową, 10. Współpraca ze związkiem Miast Polskich oraz innymi związkami i stowarzyszeniami działającymi na rzecz samorządu, 11. Prowadzenie sekretariatu Prezydenta 12. Prowadzenie obsługi przyjęć interesantów przez Prezydenta. 13. Przeprowadzenie rejestracji przedpoborowych. 14. Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu poboru. 15. Prowadzenie spraw związanych z odbywaniem przez żołnierzy i poborowych zasadniczej i zastępczej służby wojskowej. 16. Organizowanie doręczenia i doręczenie kart powołania do odbycia ćwiczeń wojskowych w trybie natychmiastowego stawiennictwa oraz do czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny. 17. Prowadzenie spraw związanych z ochroną tajemnicy państwowej i służbowej oraz kancelarii tajnej. Gabinet Prezydenta sprawuje nadzór nad: * Miejską Komendą Panstwowej Straży Pożarnej, * Miejską Komendą Policji. * Ochotniczą Strażą Pożarną W Gabinecie Prezydenta tworzy się Referat Zarządzania Kryzysowego, którego kierowniekiem jest Jan Kwiecien - Pełnomocnik Prezydenta ds. obronnych. Pracą Gabinetu Prezydenta Miasta kieruje Dyrektor Gabinetu, który podlega bezpośrednio Prezydentowi Miasta, a pracą Referatu Zarządzania Kryzysowego - Kierownik Referatu, którego bezpośrednim przełożonym jest Dyrektor Gabinetu. |
|
oświadczenie majątkowe dostępne w stronie BIP'u Białej Podlaskiej http://bialapodlaskaum.bip.e-zeto.com/public/get_file.php?id=117969
Rudolf Somerlik
Stanowisko: Dyrektor Gabinetu Prezydenta - główny specjalista
Tel. 083 343 66 92, 083 343 22 20
e-mail: press@bialapodlaska.pl
pokój: 105
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3
Do podstawowego zakresu działania Gabinetu Prezydenta należy w szczególności:
1. koordynacja prac związanych z opracowywaniem dla potrzeb Prezydenta projektów rozstrzygnięć, analiz i innych opracowań przygotowywanych przez poszczególne komórki organizacyjne urzędu,
2. obsługa organizacyjno-techniczna posiedzeń Prezydenta,
3. prowadzenie ewidencji zarządzeń i decyzji Prezydenta oraz przekazywanie ich do realizacji,
4. nadzór nad realizacją zaleceń i wystąpień pokontrolnych organów kontroli zewnętrznej,
5. prowadzenie ewidencji skarg i wniosków obywateli kierowanych do prezydenta i wpływających do urzędu oraz organizowanie i nadzorowanie ich załatwiania,
6. opracowywanie sprawozdań z pracy Prezydenta,
7. opracowywanie okresowych informacji o wykonaniu zarządzeń i decyzji Prezydenta,
8. organizowanie konferencji prasowych Prezydenta,
9. kontakt ze środkami masowego przekazu z uwzględnieniem reagowania na krytykę prasową,
10. współpraca ze Związkiem Miast Polskich oraz innymi związkami i stowarzyszeniami działającymi na rzecz samorządu,
11. prowadzenie sekretariatu Prezydenta,
12. prowadzenie obsługi przyjęć klientów przez Prezydenta,
13. prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej,
14. prowadzenie portali internetowych miasta we współpracy z merytorycznymi wydziałami/komórkami organizacyjnymi urzędu,
15. promocja działań Prezydenta.
http://bialapodlaskaum.bip.e-zeto.com/public/?id=52344
|
|
już lepiej być nie może.
|
|
Czapki z głów drodzy państwo, roboty huk to i gaża bardzo przyzwoita, chyba więcej niż Prezydent. Ciągle jestem ciekaw czy w Chełmie, Zamościu i Siedlcach maja takiego Somerlika, jeżeli nie to jak bez niego miasto funkcjonuje?
|
|
Może ktoś od pana Prezydenta lub sam pan Somerlik będzie adwokatem we własnej sprawie , czekam.
|
|
Może ktoś od pana Prezydenta lub sam pan Somerlik będzie adwokatem we własnej sprawie , czekam.Władza nie zadaję się z takim plebsem jak zwykli obywatele. Więc nie licz na odpowiedz. Mają swoją twierdzę do której przychodzą z rana i uciekają z niej popołudniem niezauważeni. Całkowicie niedostępni i patrzący z góry na nas. |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|