Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Studenci z Białej Podlaskiej będą mogli uczyć się w Szkole Orląt

Utworzony przez Maciek, 13 września 2011 o 22:39
Panie generale, panie rektorze, trzymamy kciuki!!! Tymczasem, czekając na hybrydy pilotów cywilno - wojskowych, oczywiście kciuki trzymać będziemy w tym miejscu, które jest dość popularne na 4 litery, ale ,,po waszemu'', jakoś się bardziej naukowo nazywa.......
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dwie rzeczy pod rozwagę: 1. Dlaczego w imieniu władz uczelni wypowiada się właśnie Józef Bergier, a nie rektor? Czyżby to element kampanii wyborczej? 2. Dlaczego władze tej uczelni zawierają tego rodzaju porozumienia właśnie przez wyborami? Czy pamiętacie porozumienie PSW z miastem Międzyrzec Podlaski, zawarte rok temu, przed wyborami samorządowymi, a po wyborach rozwiązane? Zero wiarygodności!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Panie Berger, żeby coś robić na bialskim lotnisku to trzeba najpierw rozmawiać z Prezesem Judkowiakiem, od Niego zależy czy Pana uczelnia będzie mogła korzystać z tego obiektu a w/g mnie nie macie szans, to jest obiekt już prywatny na 35 lat !!!!!!!!!!!!!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Leon, chrzanisz, jak mały Kazio po kwaśnym piwku. Judkowiak, to ma w dzierżawie te tereny lotniska, które zostały przekazane magistratowi darowizną i są wg działek wpisane do umowy dzierżawnej. Natomiast, imć Berger ma przemożną ochotę na tereny nadal pozostające ,,w gestii'' Agencji Mienia Wojskowego, która z przyczyn do dzisiaj nieujawnionych, okroiła lotnisko z działek o pow. 62.5 ha wraz z zabudową (hangar, kasyno, sztab i kilka innych) ,,pod jakiś'' bliżej nieznany zamiar i cel. Inne lotniska powojskowe, AMW zgodnie z ustawą przekazała w całości. W Białej Podlaskiej ,,akurat'' NIE. Poza tym, czytaj człowieku uważnie, bo w tym artykule wyraźnie jest napisane, na czym polega owa ,,przemożna ochota'' Bergera. Jakbyś ten fragment ewentualnie przegapił, to ponownie zwróć uwagę na zamiary Bergera w zdaniu: ,,– Musimy stać się właścicielem terenów na lotnisku''. Oczywiście, jeszcze nie wiemy, czy Józef rektor Berger chce zapłacić AMW za te tereny i budynki wg ,,taryf'' podanych w przetargach rozpisanych na tę część lotniska, czy raczej ma ochotę na to, co chce za friko i dlatego ,,montuje'' układ z WSOSP w Dęblinie. Sprawa korzystania z tzw. lotniczej części lotniska, (bez względu, czy Judkowiaka spółka nadal będzie dzierżawcą ,,zakładającym'' lotnisko cargo), jest sprawą wybitnie drugorzędną. Dlaczego? Otóż, dlatego, że żaden podmiot zarządzający danym lotniskiem nie rezygnuje z udostępniania lotniska, ponieważ za starty / lądowania i inne zakresy obsługi pobiera odpowiednie opłaty, oczywiście pod warunkiem, że ma lotnisko zarejestrowane, scertyfikowane oraz pod warunkiem, iż uzyska ustawowe Zezwolenie ULC na zarządzanie i świadczenie usług w zakresie obsługi operacji lotniczych. Na razie (uwzględniając poprzednie pietrzelowanie i trudzikowanie w poprzednim artykule sprzed kilku dni), - droga do tego etapu jeszcze bardzo długa. Reasumując: w kontekście ,,całościowym'', zamiary Judkowiaka, Bergera i gen. Rajchela jawią się jako logiczne w skali globalnej. Zdają się te ,,intencje'' potwierdzać wcześniejsze ,,doniesienia wyspecjalizowanego w lotnisku (pima)'' o przedłużaniu głównej drogi startowej do 4 km. Z kolei gen. Rajchel, oferuje Bergerowi możliwość dalszego szkolenia absolwentów PWSZ na kierunku lotnictwo i kosmonautyka w Dęblinie. Pozostaje żałować, że tak ambitnego projektu ,,wysokie układające się strony'' (na razie układające się w kolejnym artykule (pima) - nie skoordynowały z NASA. Gdyby tego ,,drobiazgu'' nie pominięto, bialskie lotnisko miałoby ogromne szanse być lotniskiem zapasowym dla promów kosmicznych. WSOSP w Dęblinie nie wątpię, iż na kierunku lotnictwo i kosmonautyka dałaby radę przygotować personel odpowiedni do obsługi kosmodromu. Ponieważ promy kosmiczne właśnie NASA przekazuje do muzeów, sprawa tych ambitnych planów staje ,,nieco'' pod ,,pewnym znakiem zapytania''. Wierzę jednak w ,,zdolności sprawcze'' Józefa rektora Bergera, który ma znaczne szanse, aby wystąpić do NASA z prośbą o przekazanie przynajmniej jednego promu kosmicznego (wahadłowca) do postawienia na bialskim lotnisku. Niewykluczone przecież, że NASA nie wróci do eksploatacji wahadłowców. A póki co, studenty PWSZ i WSOSP uzyskując 2 dyplomy (cywilny od Bergera i wojskowy od Rajchela) mieliby możliwość uzyskania trzeciego dyplomu (patentu) kosmonautów. A później, to już blisko na Venus, na Marsa i dalej .....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
tylko że w gestii nie ma małego pasa, więc o jakim pasie rozmowa ??? Wszystkie 3 pasy należą aktualnie do Prezesa. On nie ma żadnego interesu żeby wpuszczać na swój obiekt podrzędnej "czelni", pozdrówka ....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Leon napisał:
tylko że w gestii nie ma małego pasa, więc o jakim pasie rozmowa ??? Wszystkie 3 pasy należą aktualnie do Prezesa. On nie ma żadnego interesu żeby wpuszczać na swój obiekt podrzędnej "czelni", pozdrówka ....
Panie Leon, mamy wrażenie, ba nawet pewność, że pod nickiem ,,Leon'' wypowiada się właśnie ,,prezes'' obecnej ,,spółki lotniskowej''. Raczej wątpliwości niema, co do tego, że ta ,,spółka'' tak samo jest ,,w lotniskach profesjonalną'', jak wymieniona przez ciebie podrzędna ,,czelnia''.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Panie generale Rajchel, raczej nie ulega wątpliwości, że zanim wystąpił pan z Józefem rektorem Bergerem przed kamerami, to żeś się pan czymś porządnie rajchnął. Ciekawe, dlaczego (pierwszy z lewej) będąc w stopniu generała, pełniąca funkcję rektora WSOPS pierniczy głupoty o szkoleniu ,,pilotów wojskowo - cywilnych'', doskonale wiedząc, że aby podjąć szkolenie ,,uniwersalnych'' kontrolerów ruchu lotniczego, WSOSP musiała uprzednio uzyskać specjalny certyfikat Urzędu Lotnictwa Cywilnego, wg programów szkoleń akceptowanych przez PAŻP. Te ,,wizje'' rajchniętego generała ,,w słuszności utwierdza'', ten drugi na fotce - z prawej pojęcia nie mając, że krochmali o czymś, czego jeszcze nikt na świecie nie ,,stworzył'', bo żadna jeszcze uczelnia w Polsce i poza nią nie otrzymała zezwoleń na ,,wyszkolenie'' pilotów - hybryd ,,wojskowo - cywilnych''. I takich zezwoleń nikt, nigdy nie otrzyma w pierwszym względzie z uwagi na brak zapotrzebowania na ,,hybrydowe'' załogi lotnicze, a drugiej kolejności ze względu na brak międzynarodowych podstaw prawnych, sprecyzowanych przez ICAO w Annex 1. Ale, co tam dla dwóch tych ,,rektorów'' na zdjęciu widocznych. Jak widać, mają oni ,,swoje wizje'' na głowę bijące ,,jakieś tam'' ICAO i setki innych właściwych uregulowań prawnych. Nie wykluczam zatem, że ten wspólny ,,patent'' na szkolenie ,,hybrydowych'' pilotów wkrótce zainteresuje inne państwa członkowskie NATO, a może nawet i uczelnię w West Point. Patrząc na tę ,,inicjatywę'' z boku, trza przyznać, że ,,patent'' obydwu delikwentów na zdjęciu widocznych ma jednak realne szanse, aby go wg zapowiedzianego ,,scenariusza'' zrealizować. Akurat ,,do wzięcia'' jest Anatol generał Cz., (który, oczywiście pod warunkiem, iż rektory z fotki zaproponują godziwe warunki), na pewno im w sukurs przyjdzie z programem szkolenia pilotów, zwłaszcza, gdyby jeszcze otrzymał posadę wykładowcy. Sprawa jest o tyle ważna, ponieważ metodą szkolenia pilotów wojskowych opracowaną przez owego Anatola generała wg Programu Pieszo Latając są od kilku miesięcy zainteresowane siły powietrzne wielu państw. Kiedy tą metodą zainteresuje się właściwy prokurator, pewnie trza jeszcze trochę poczekać. Ciekawe również, jak się do ,,inicjatywy'' propagowanej przez obydwu ,,panów z fotki'', odniesie obecny zwierzchnik sił zbrojnych, który był przeciwny (i bardzo słusznie) zamiarom ,,przekształcania'' WSOSP w hybrydę, analogiczną, jak pomysł ,,rektorów z fotki''. No, cóż pod uwagę biorąc, że ,,cel uświęca środki'', pomysł Józefa rektora Bergera tak długo będzie na topie, aż się ów nie uwłaszczy na resztkach terenu i zabudowy lotniska Biała Podlaska, które ,,dla kogoś'' nadal trzyma w łapach wszechwładna Agencja Mienia Wojskowego, bo inne lotniska, jak powszechnie wiadomo, AMW przekazała samorządom w całości.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
Panie generale Rajchel, raczej nie ulega wątpliwości, że zanim wystąpił pan z Józefem rektorem Bergerem przed kamerami, to żeś się pan czymś porządnie rajchnął. Ciekawe, dlaczego (pierwszy z lewej) będąc w stopniu generała, pełniąca funkcję rektora WSOPS pierniczy głupoty o szkoleniu ,,pilotów wojskowo - cywilnych'', doskonale wiedząc, że aby podjąć szkolenie ,,uniwersalnych'' kontrolerów ruchu lotniczego, WSOSP musiała uprzednio uzyskać specjalny certyfikat Urzędu Lotnictwa Cywilnego, wg programów szkoleń akceptowanych przez PAŻP. Te ,,wizje'' rajchniętego generała ,,w słuszności utwierdza'', ten drugi na fotce - z prawej pojęcia nie mając, że krochmali o czymś, czego jeszcze nikt na świecie nie ,,stworzył'', bo żadna jeszcze uczelnia w Polsce i poza nią nie otrzymała zezwoleń na ,,wyszkolenie'' pilotów - hybryd ,,wojskowo - cywilnych''. I takich zezwoleń nikt, nigdy nie otrzyma w pierwszym względzie z uwagi na brak zapotrzebowania na ,,hybrydowe'' załogi lotnicze, a drugiej kolejności ze względu na brak międzynarodowych podstaw prawnych, sprecyzowanych przez ICAO w Annex 1. Ale, co tam dla dwóch tych ,,rektorów'' na zdjęciu widocznych. Jak widać, mają oni ,,swoje wizje'' na głowę bijące ,,jakieś tam'' ICAO i setki innych właściwych uregulowań prawnych. Nie wykluczam zatem, że ten wspólny ,,patent'' na szkolenie ,,hybrydowych'' pilotów wkrótce zainteresuje inne państwa członkowskie NATO, a może nawet i uczelnię w West Point. Patrząc na tę ,,inicjatywę'' z boku, trza przyznać, że ,,patent'' obydwu delikwentów na zdjęciu widocznych ma jednak realne szanse, aby go wg zapowiedzianego ,,scenariusza'' zrealizować. Akurat ,,do wzięcia'' jest Anatol generał Cz., (który, oczywiście pod warunkiem, iż rektory z fotki zaproponują godziwe warunki), na pewno im w sukurs przyjdzie z programem szkolenia pilotów, zwłaszcza, gdyby jeszcze otrzymał posadę wykładowcy. Sprawa jest o tyle ważna, ponieważ metodą szkolenia pilotów wojskowych opracowaną przez owego Anatola generała wg Programu Pieszo Latając są od kilku miesięcy zainteresowane siły powietrzne wielu państw. Kiedy tą metodą zainteresuje się właściwy prokurator, pewnie trza jeszcze trochę poczekać. Ciekawe również, jak się do ,,inicjatywy'' propagowanej przez obydwu ,,panów z fotki'', odniesie obecny zwierzchnik sił zbrojnych, który był przeciwny (i bardzo słusznie) zamiarom ,,przekształcania'' WSOSP w hybrydę, analogiczną, jak pomysł ,,rektorów z fotki''. No, cóż pod uwagę biorąc, że ,,cel uświęca środki'', pomysł Józefa rektora Bergera tak długo będzie na topie, aż się ów nie uwłaszczy na resztkach terenu i zabudowy lotniska Biała Podlaska, które ,,dla kogoś'' nadal trzyma w łapach wszechwładna Agencja Mienia Wojskowego, bo inne lotniska, jak powszechnie wiadomo, AMW przekazała samorządom w całości.
Szanowny pan , zapewne często piszący na tym portalu w swoim dość logicznym wywodzie zapomniał wspomnieć o bardzo istotnej sprawie. A mianowicie w jakiś dziwny sposób , spora jak nie bardzo spora grupa pilotów linii cywilnych wywodzi swoje korzenie z wojska , gdzie uczyli się tego szlachetnego fachu , czyli latania na drzwiach od stodoły.Tak więc pilot trep nie jest zjawiskiem rzadkim w przyrodzie , a już szczególnie w Białej Podlaskiej i na tym portalu .Czołem
Zaloguj się, aby oddać głos
0
J-23 NADAJE napisał:
Szanowny pan , zapewne często piszący na tym portalu w swoim dość logicznym wywodzie zapomniał wspomnieć o bardzo istotnej sprawie. A mianowicie w jakiś dziwny sposób , spora jak nie bardzo spora grupa pilotów linii cywilnych wywodzi swoje korzenie z wojska , gdzie uczyli się tego szlachetnego fachu , czyli latania na drzwiach od stodoły.Tak więc pilot trep nie jest zjawiskiem rzadkim w przyrodzie , a już szczególnie w Białej Podlaskiej i na tym portalu .Czołem
Heil ,,herr klos'', tudzież J - 23, co zresztą jest kompilacją zamienną, jednej mendy w drugą. To, że ,,spora'' wg ciebie ilość pilotów cywilnych ma rodowód wojskowy, przestępstwem, ani fenomenem -, tak w Polsce, jak i na świecie od dawna nie jest. W tym niezwykle ważnym i ważkim aspekcie, bo jakkolwiek by nie dywagować o ogromną przecież odpowiedzialność za życie ludzkie chodzi, kluczowe znaczenie ma CHARAKTER danej osoby, przekładający się w relacji 1 : 1 na to, co z kolei składa się na czynnik ludzki, zawsze będący czynnikiem bardzo ludzkim. Tak się złożyło, że znam osobiście wielu pilotów, którzy, np. do Lotu się załapali i od wielu lat sobie dają radę. Ogromna to szkoda, że żaden z nich, np. wzorem Kpt. Zawady nie napisał ,,czegoś'' na miarę książki, pt. Związane Skrzydła. Czasu pewnie zabrakło. bo praca w lotnictwie to podstawa, jak nie bytu osoby pojedyńczej, to częściej całej i czyjejś rodziny. Nie szermuj zatem J - 23, głupiutkimi hasełkami, że to, czy owo, że ty akurat wiesz, z góry uważając, iż w twoje wydumane na prędce pierdoły wszyscy obligatoryjnie wierzyć mają lun powinni. Na początku lat osiemdziesiątych leciałem wysłużonym AN - 24 w barwach PLL LOT z EPWA do EPRZ. Kapitanem (kapitanem cywilnym w rozumieniu prawa międzynarodowego), akurat był mjr rez. ówczesnego PRL - owskiego lotnictwa wojskowego o nazwisku Rożej. Kumatox lotniczy, miał ci ten chłopina nieszczęsny, akurat analogiczny, jak ty, czyli menda pospolita spod ksywy J - 23 , tudzież pod względem socjalistycznej poprawności, poprawnie wyedukowana. Ta akurat menda, przyjęta z polecenia innej ważnej mendy do pracy w Locie, tak zafascynowaną była, że ,,zapomniała'' włączyć instalację przeciwoblodzeniową podczas wspomnianego lotu. Efekt był taki, że zamiast wylądować na EPRZ - Jasionka, lot ten zakończyliśmy kilka km przed tym portem lotniczym, lądując na przygodnej łące pomiędzy dwoma kanałami melioracyjnymi. Ewakuacja z samolotu po tym ,,awaryjnym'', dzięki Rożejowej głupocie lądowaniu, w miarę sprawnie poszła, mimo, iż samolot stanął w płomieniach. Niestety, jedna osoba (kobieta w wieku, ok. 50 lat), usmażyła się razem z AN - 24 na popiół. Jak to skomentował ,,cywilno - wojskowy'' kapitan - hybryda Rożej? A imaginuj se waść, że na wasz dokładnie trepowski sposób. Ów Rożej, indagowany przez pseudodziennikarzy z pisemka ,,ku chwale, etc'', pod nazwą WIRAŻE, do wiadomości publicznej na łamach owego szmatławca peerolowskiego podał, że ,,robił, co mógł''. Natomiast, fakt, że efektem jego kompletnej nieodpowiedzialności była jedna ofiara śmiertelna, skomentował beztrosko, że owszem tak ,,się stało'', ale była to już osoba w wieku podeszłym. I to trepowskie tłumaczenie Rożeja zapamiętaj sobie ku*** wojskowa na całe życie, żebyś nikomu i nigdy nie ,,zaświadczał'', że pilot wojskowy to taki sam pilot, jakim ma być i powinien pilot liniowy. Resumując: ze swoją ksywą J - 23, nadążającą za duchem czasów i wyobraźnią właściwą dla janczarów komunizmu wypier .... na Kubę lub do Korei Północnej!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zenon napisał:
Dwie rzeczy pod rozwagę: 1. Dlaczego w imieniu władz uczelni wypowiada się właśnie Józef Bergier, a nie rektor? Czyżby to element kampanii wyborczej? 2. Dlaczego władze tej uczelni zawierają tego rodzaju porozumienia właśnie przez wyborami? Czy pamiętacie porozumienie PSW z miastem Międzyrzec Podlaski, zawarte rok temu, przed wyborami samorządowymi, a po wyborach rozwiązane? Zero wiarygodności!
1. Z tego co wiem Bergier jest prorektorem ds. rozwoju Uczelni i do niego należy ta kwestia. 2.Czy kiedy stwierdziłeś usterkę dalej chciałbyś kupić uszkodzony produkt?. Gratuluję. Jak by kupił bubel byś pisał, że kupił bubel…. i jak Ci dogodzić, jak Ty z góry jesteś negatywnie nastawiony.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: