Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Tir wypadł z drogi na zakręcie i stanął w ogniu

Utworzony przez kierowca ciężarówki, 27 grudnia 2013 o 13:04
Jestem kierowcą ciężarówki i w swoim zawodzie najlepiej lubię to, że mogę sobie bzykać panienki ( tirówki)  :D  Podczas każdej trasy korzystam z wdzięków pań lekkich obyczajów. Są naprawdę dobre w te klocki ;)  Swojej żonie mówię, że ja nie z tych co korzystają a ona durna mi wierzy ha ha  :D  :D
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jestem kierowcą ciężarówki i w swoim zawodzie najlepiej lubię to, że mogę sobie bzykać panienki ( tirówki)  :D  Podczas każdej trasy korzystam z wdzięków pań lekkich obyczajów. Są naprawdę dobre w te klocki ;)  Swojej żonie mówię, że ja nie z tych co korzystają a ona durna mi wierzy ha ha  :D  :D
A masz BUCU jeszcze czym śikać ?  bu,ha,ha,ha
0
A jak takie uprawnienia zdobyć na takiego TIRA bo ja też mam już swojej małżonki dość ma 32 lata i ciało już nie te a z chęcią też bym posmakował takich 20 letnich Tirówek.
0
Nie miał gdzie stanąć, tylko w ogniu?
0
Ale jaja! To jest ten szofer pirat - filmowiec co kręci wymuszenia i tamowanie ruchu. Pamiętacie ten jego dreszczowiec z Wólki Plebańskiej ?
0
A jak takie uprawnienia zdobyć na takiego TIRA bo ja też mam już swojej małżonki dość ma 32 lata i ciało już nie te a z chęcią też bym posmakował takich 20 letnich Tirówek.       Ha ha ha! Ty w trasie, a żona z sąsiadem się rucha. Nie jest ci dłużna!
0