Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Tir wypadł z drogi na zakręcie i stanął w ogniu

Utworzony przez kierowca ciężarówki, 27 grudnia 2013 r. o 13:04
Jestem kierowcą ciężarówki i w swoim zawodzie najlepiej lubię to, że mogę sobie bzykać panienki ( tirówki)  :D  Podczas każdej trasy korzystam z wdzięków pań lekkich obyczajów. Są naprawdę dobre w te klocki ;)  Swojej żonie mówię, że ja nie z tych co korzystają a ona durna mi wierzy ha ha  :D  :D
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jestem kierowcą ciężarówki i w swoim zawodzie najlepiej lubię to, że mogę sobie bzykać panienki ( tirówki)  :D  Podczas każdej trasy korzystam z wdzięków pań lekkich obyczajów. Są naprawdę dobre w te klocki ;)  Swojej żonie mówię, że ja nie z tych co korzystają a ona durna mi wierzy ha ha  :D  :D
A masz BUCU jeszcze czym śikać ?  bu,ha,ha,ha
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jestem kierowcą ciężarówki i w swoim zawodzie najlepiej lubię to, że mogę sobie bzykać panienki ( tirówki)  :D  Podczas każdej trasy korzystam z wdzięków pań lekkich obyczajów. Są naprawdę dobre w te klocki ;)  Swojej żonie mówię, że ja nie z tych co korzystają a ona durna mi wierzy ha ha  :D  :D
A jak takie uprawnienia zdobyć na takiego TIRA bo ja też mam już swojej małżonki dość ma 32 lata i ciało już nie te a z chęcią też bym posmakował takich 20 letnich Tirówek.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie miał gdzie stanąć, tylko w ogniu?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz