Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

To już koniec PKS Biała Podlaska

Utworzony przez bialczanin, 6 lipca 2011 o 11:00
Mam pytanie dlaczego w takim przedsiębiorstwie pojawiają się już conajmniej 2 organizacje związkowe? Czy jest ich może więcej a tylko nie zabrały głosu? Moim skromnym zdaniem ustawa o związkach zawodowych musi zostać jak najszybciej zmieniona.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Niech ktoś mi powie jak to możliwe że PKS upada a busy jeżdżą co 15 minut i są pełne ludzi. Wniosek jest taki że zarząd nie ma bladego pojęcia o zarządzaniu firmą.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Teraz się zacznie jak ZWIĄZKOWCY zaczną się opluwać!!!!!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Franek masz 100% racji ZARZĄD PKS BIAŁA PODLASKA NIE MA POJĘCIA O FIRMIE PREZES NAWET NIE WIE GDZIE JEST MYJNIA W PKS A KSIĘGOWA NIE UMIE LICZYĆ.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Franek napisał:
Niech ktoś mi powie jak to możliwe że PKS upada a busy jeżdżą co 15 minut i są pełne ludzi. Wniosek jest taki że zarząd nie ma bladego pojęcia o zarządzaniu firmą.
Z bardzo prostego powodu. W niedużych prywatnych firmach ludzie zarządzają swoim majątkiem, swoimi pojazdami itd. i zależy im, żeby koszty były jak najmniejsze, żeby działalność była opłacalna. A taki wielki prezes PKS sam do końca nie wie czym zarządza, nie zwraca uwagi na takie szczegóły jak rentowność kursów, ma gdzieś cały ten majątek. PKS ma znacznie większe koszty działalności chociażby dlatego, że musi utrzymać prezesa, zarząd i nie wystarcza już na godne pensje dla pracowników, na serwis taboru, na inwestycje, remont dworca. Duże autobusy, rzadko kursujące, nie odpowiadają potrzebom rynku. Dzięki nowszym pojazdom, które są bardziej oszczędne, tańsze w eksploatacji, szybsze i wygodniejsze, busiarze mają lepszą ofertę i dlatego ludzie korzystają z ich usług. Każdy woli pojechać szybko klimatyzowanym busem, niż wlec się starym brudnym i śmierdzącym autosanem.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
po raz kolejny popełniono przestępstwo na Białej Podlaskiej ,na likwidację PKS-u należy patrzeć przez pryzmat utraty miejsc pracy oraz zaprzestania płacenia podatków do kasy miasta.Zapewnienie utrzymania komunikacji dla małych miejscowości zapewne pozostanie troską władz tego popapranego województwa . Proponuje konkurs jaka firma następna do likwidacji w naszym mieście , proszę o propozycje.......
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ja akurat wolałbym jeździć autobusem bo rzadko który bus ma klimatyzację a dodatkowo jest tam tak ciasno że po pół godziny jazdy mam dosyć. Nie zmienia to faktu że głównym powodem upadku jest fatalne zarządzanie. Dla przykładu w Opolu Lubelskim busy kursują do lublina co 15 min i zawsze jest w nich sporo ludzi. A PKS co robi? Zamiast konkurować to zamyka kursy bo nikt nie jeździ. Efekt jest taki że busów do Lublina jest dziennie może 30 a autobusów 3. Brawo, niech zlikwidują wszystkie kursy, po co się męczyć.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Mieszkańcy województwa cz Wy nie rozumiecie,że ma być PKS lubelski-wschód,a w powiatach należy wszystko zlikwidować,a Pany z Koziego Grodu muszą mieć wszystko i zarządzać,a powiaty mają milczeć i cieszyć się tym co od Panów dostaną.To jest prywatna demokracja.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Co w Białej mozna jeszcze zniszczyc tyle było zakładów ,wojsko ,gratuluje rządzącym Białą Podlaską ,wszystko upadło ,młodzi nie mają pracy wyjezdzaja z miasta ,wstyd i hańba
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pewnie,że starczy na zaspokojenie długów. Majątek jest wart 8 mln dlug 2mln. Ciekawe za ile ten majątek wart 8 mln sprzeda syndyk? Kandydaci na posłów z PO: Sobczak i Grabczuk oraz z PSL Hetman nie chcieli wypłacić odszkodowań zgodnie z układem zbiorowym części załogi, syndyk będzie musiał wypłacić wszystkim, całej załodze. Tak o majatek społeczny dba koalicja PO i PSL.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wstyd na cały kraj. Nie ma nigdzie miasta tej wielkości bez PKS. Dziękujemy władzom województwa z PO i PSL
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Taka jest kolej rzeczy jeśli związki zawodowe włączają się brutalnie w proces rządzenia. PKS to kolejny zakład rozłożony przede wszystkim przez różne związki zawodowe. Jeśli dodatkowo w te sprawy włącza się sekta pisowska, efekt jest oczywisty. Popatrzcie uczciwie, jaki agresywny front został zorganizowany aby obronić PKS, jaka była nieustępliwość, arogancja itp. Teraz szukajcie pracy!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Joki napisał:
Taka jest kolej rzeczy jeśli związki zawodowe włączają się brutalnie w proces rządzenia. PKS to kolejny zakład rozłożony przede wszystkim przez różne związki zawodowe. Jeśli dodatkowo w te sprawy włącza się sekta pisowska, efekt jest oczywisty. Popatrzcie uczciwie, jaki agresywny front został zorganizowany aby obronić PKS, jaka była nieustępliwość, arogancja itp. Teraz szukajcie pracy!
Nie widzę żadnego związku z lekami jakie brał Kaczyński, a upadkiem PKS. Podaj kto związany z PIS przyczynił się do upadku firmy i w jaki sposób lub uznam cię za jeszcze jednego kretyna po praniu mózgu przez TVN & GW. Oczywiście wszystkie partie rządzą w ten sam sposób TKM (teraz kórwa my), ale to przecież do czasu aż cały ten bajzel nie padnie. Nadciąga totalna zagłada, a takie długi Gierka to pryszcz w stosunku do tego co mamy teraz i do sprzedania nic już nie ma. "Rzeczpospolita" też sprzedana nomen omen PO.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To nie tylko związki rozwaliły bialski PKS... to przede wszystkim nieumiejętne zarządzanie, brak chęci i pomysłów do walki z konkurencją. A że pracownicy nie chcieli przyjąć takiej pomocy?? Jest jeszcze takie pojęcie jak honor, i tylko w przysłowiu tonący się brzytwy chwyta... Bo jak nazwać propozycję Urzędu Marszałkowskiego; że dla ratowania firmy, połowa załogi(nie młodej już)zwalnia się z pracy na własne żądanie... a reszta pracuje za 400-500PLN. O takim czymś jak zwolnienie grupowe(na które była zgoda załogi) zarząd PKS i organ właścicielski nie chcieli słuchać...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
I ja się dołączę kolejnym do upadłości jest PKS Zamość. Któremu miał pieniężnie pomóc pks wschód ale pieniądze od kilku miesięcy nie wpłynęły na konto a zadłużenie diametralnie rośnie. Co się stało z tak dobrze ,,kiedyś'' rozwiniętą firmą. Teraz wszystko (kursy) przejmą prywatne firmy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gdynia, Sosnowiec i Bytom nie mają PKSów.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Z jednej strony to z pewnością wina zarządzania. Przez pewien czas ktoś wpadł na pomysł, zapewne z sufitu, bez żadnych badań na kurs bialskiego PKS na trasie: Biała Podlaska - Rzeszów. oczywiście trwało to krótko ponieważ autobus woził powietrze, gdyż był o nieodpowiedniej godzinie. Podobnie oddanie pola przejazdów na trasie Biała - Lublin i Biała Warszawa. Porażka. Z drugiej strony związki które sprawiały brak elastyczności. Tabor oczywiście też robił swoje. Ale również niestety sami pracownicy. Brak kompetencji. Kierowcy niestety często grubiańscy z wyraźnym brakiem zabiegania o klienta. Bo to przecież duża firma to się upiecze. Bałagan informacyjny. Z drugiej strony jest to w pełni do zrozumienia bo za takie marne grosze to nie jeden w ogóle wolałby nie wstawać z łóżka a nie jeszcze dbać o klienta. Dlatego w bialskim PKS-ie każdy wyznawał zasadę jak najtaniej ale tak się nie da. Traktowanie przewozu ludzi jako przewiezienie kopy kartofli na furmankach nie zdaje egzaminu. Kierowcy którzy tam pracowali liczyli że jakoś to będzie a klienta można mieć w d*** bo co to za różnica czy kogoś się wiezie czy autobus jest pusty?! Niestety "alternatywne" busy mają dość podobne spojrzenie na klienta. A da się inaczej. Przykładem NEOBUS kursy z Warszawy do Rzeszowa dużymi klimatyzowanymi autokarami mercedes tourismo. Obowiązkowa wcześniejsza rezerwacja. Pomimo że cena na tej trasie nie jest najniższa to nie brakuje pełnych autokarów i ponad 10 połączeń dziennie. Sympatyczna profesjonalna obsługa. Każdy kierowca w firmowym uniformie. Notabene PKS w Rzeszowie nie świadczy wcale najtańszych przejazdów za to standardy są wyższe. Należy zrozumieć że wiele osób naprawdę zamiast zapłacić 2 zł taniej za kurs woli pojechać w przyzwoitych warunkach a nie ściśniętych jak śledzie w śmierdzących busach w których kierowca z łaski sprzedaje bilet i w ogóle wpuszcza do pojazdu...........
Zaloguj się, aby oddać głos
0
podobnie teraz PKS Radzyń wpadł na pomysł kursu Biała - Kraków zobaczymy ile pojeździ. Mnie ciekawi dlaczego PKS przed epoką Gardena nie wpadł na pomysł że potrzebnych jest więcej kursów do Warszawy niż 4 dziennie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
informacja jest do kitu także w PKP
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Uważam, że zasadniczą przyczyną likwidacji PKS Biała Podlaska są: związek zawodowy "Solidarność" z Dawidowskim na czela, sekta pisowska z Abramowiczem na czele oraz złodzieje-kierowcy. Tak jak zawsze związkowcy stawiają sprawę jednoznacznie, wspierani przez idiotyczną sektę , nie godząc się na żadne ustępstwa, a pózniej obwiniają / w tym przypadku/ Lublin. Zawsze było wiadomym, że Lublin niechętny był i jest Białej Podlaskiej, to oczywiste. Dlaczego więc nie uwzględniano tego w taktyce postępowania. Tylko głupole z w/w nazwiskami mogli iść na całego, bez elastyczności, bez ustępstw. Teraz mają g.. , cieszcie się oszołomy, prezentujcie dalej swoją ideologię, wychwalajcie czołowego szkodnika Polski i Polaków jakim jest Kaczyński. Taka taktyka była zawsze w dużych zakładach, które w konsekwencji poupadały lub upadną. ....przykłady? ... a chociażby stocznie, kopalnie, teraz PKP itp. Uważam, ze w najbliższych wyborach mogłaby wygrać każda opcja polityczna byle nie sekta pisowska. Kaczyński, jest tragedidla Polski i Polaków. Jego rządy to awantury i napięcia, to regres gospodarczy, to izolacja Polski w Europie i świecie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: