Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Wiceminister: Autostrada A2 "nie służy interesom Polski". Żmijan: To niedorzeczne

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 19 listopada 2016 r. o 12:27 Powrót do artykułu
Żmijan, ciekawe czy oddali mu prawo jazdy za głupią jazdę w terenie zabudowanym, ponad 100...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Proponuje aby dziennik wschodni zmienil nazwe na "wschodni tvn". Trzeba byc glupim zeby nie wudzuec komu sprzyjal rzad PO. Zapomnieliscie jak kierwocy z lublina jechali do tuska zebrac o 20 km drogi ekspresowej, gdyby nie to w lubelskiem do dzis nie byloby ani jednego km drogi ekspresowej- ZERO. Dopiero PiS zadeklarowal budowe dogi S19 i dokonczenie S17. Dlaczego ubiegly rzad nie budowal drog w calym kraju a tylko na terenach poniemieckich? Makrela kazala?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Jaki teraz mądry ten krętacz. A gdzie byłeś Żmijan i spółka PO/PSL przez 8 lat?
Miał czas, mógł działać. Brak dróg po prawej stronie Wisły Pn-Płd, nie ma też kolei, bo ta została za Bugiem
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
wymuszono na poprzedniej władzy budowę dróg a można też sięgnąć do głosowań i pokazać kto był przeciwny budowie np.obwodnicy miasta Lublin.Teraz znów następni chcą by u nich żebrać. Mam nadzieję że ten głupek minister już nie będzie pełnić tej funkcji.Idiotów miejsce to miejsce w zaciszu i pomieszczeniach bez klamek.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
autostrady powinny prowadzić tylko do Torunia i Częstochowy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
skończcie szczekać pisowsiekie psy!!! w du*ie byliście i gó*no widzieliście. chcecie rozmaiwaić o drogan na lubelszczyźnie?!? zapraszam na gddkia ******gddkia.gov.pl/mapa-stanu-budowy-drog_lubelskie czyste fakty: s17 na terenie woj. mazowieckiego umowy na realizację umów podisano we wrześniu 2015 i styczniu 2016r. więc przetagi ruszyły jeszcze za czasów koalicji po i psl. garwoli - kurów - w trakcie realizacji październik 2008 - opracowano „studium techniczno – ekonomiczno – Środowiskowe – etap ii na budowę drogi ekspresowej s17 (warszawa) zakręt – lublin – zamość – hrebenne (lwów) na odcinku: granica województw mazowieckiego i lubelskiego – węzeł sielce (k/kurowa). 19.10.2015 r. - podpisano umowę na realizację inwestycji w trybie „projektuj i buduj” dla odcinka od węzła skrudki (bez węzła) do węzła kurów zachód (bez węzła). wykonwca: mota-engil central europe, wartość kontraklu ok. 270,8 mln zł. 9.11.2015 r. - podpisano umowę na realizację inwestycji w trybie „projektuj i buduj” dla odcinka od granicy województw mazowieckiego i lubelskiego do węzła skrudki. wykonwca: porr polska infrastructure, wartość kontraklu ok. 608,8 mln zł. kurów - jastków - inwestycja zrealizowana 16.12.2009 r. – uzyskano decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wydaną przez rdoŚ w lublinie. 31.03.2011 r. - rozpoczęcie prac. 28.05.2013 r. - oddanie do użytku jastków - sławinek - inwestycja zrealizowana 19.06.2009 r. – uzyskano decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na budowie drogi dojazdowej do węzła drogowego dąbrowica wydaną przez prezydenta miasta lublin 21.09.2011 r. wojewoda lubelski wydał decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla zadania 2a: budowa drogi krajowej klasy gp od węzła dąbrowica do granicy administracyjnej lublina ([b]3.11.2011 r. - decyzja stała się prawomocna). [/b]20.10.2011 r. przekazano plac budowy.    25.09.2014 r. - oddano do użytkowania sławinek - rudnik / rudnik - felin- inwestycja zrealizowana 16.12.2009 r. – uzyskano decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na budowie drogi ekspresowej s17 odcinek kurów – lublin – piaski wydaną przez rdoŚ w lublinie 31.10.2014 r. - oddano do użytku felin - piaski- inwestycja zrealizowana 26.02.2008 r. - uzyskano decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. 11.07.2013 r. - oddanie do użytku obwodnica kocka - inwestycja zrealizowana 04.01.2007 r. – wojewoda lubelski wydał decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia według wariantu a polegającego na budowie mostu przez rzekę wieprz w ciągu drogi krajowej nr19 relacji siemiatycze - lublin – nisko w m. wola skromowska wraz z dojazdami oraz budową obwodnicy miasta kocka. 21.12.2011 r. - dopuszczono do ruchu kurów - puławy - w trakcie realizacji 12.10.2009 r. – regionalny dyrektor ochrony Środowiska w lublinie wydał decyzję ustalającą środowiskowe uwarunkowania dla przedsięwzięcia. decyzja stała się prawomocna 13.11.2009 r. 30.12.2014 r . – podpisano umowę na realizację inwestycji w trybie "projektuj i buduj". wykonawcą jest konsorcjujm firm: energopol szczecin, przedsiębiorstwo robót drogowych zwoleń. wartość umowy 233 082 003,72 zł sławinek - węglin - w grudniu br. będzie oddana do użytku 20.03.2009 r. - regionalna dyrekcja ochrony Środowiska w lublinie wydała decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. 29.10.2014 r. - podpisano umowę na realizację inwestycji z firmą budimex (wartość kontraktu ok. 423,9 mln zł). lublin - kraśnik - procedura przetargowa trwa 17.12.2013 r. – wydano decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla s19 od końca obwodnicy m. lublin do granicy woj. lubelskiego i podkarpackiego dla wariantów rekomendowanych: wariant wwu z rozwiązaniem węzła strzeszkowice według wariantu dodatkowego (dla części a), wariant 1 (dla obwodnicy kraśnika), wariant w2 z przejściem w wariant w3 do granicy województwa lubelskiego i podkarpackiego (dla części b). 21.08.2015 r. - ogłoszono przetarg w trybie projektuj i buduj. kraśnik - granice woj. lubelskiego - procedura przetargowa trwa 17.12.2013 r. – wydano decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla s19 od końca obwodnicy m. lublin do granicy woj. lubelskiego i podkarpackiego dla wariantów rekomendowanych: wariant wwu z rozwiązaniem węzła strzeszkowice według wariantu dodatkowego (dla części a), wariant 1 (dla obwodnicy kraśnika), wariant w2 z przejściem w wariant w3 do granicy województwa lubelskiego i podkarpackiego (dla części b). 28.08.2015 r. - ogłoszono przetarg w trybie projektuj i buduj. s19 dalej w kierunku rzeszowa a4 częściowo wybudowana lub w trakcie realizacji.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Święta prawda. Autostrady budowano z punktu widzenia potrzeb gospodarki niemieckiej. Nam jest potrzebna via Carpathia i dopiero teraz udaje się ją budować.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Skąd w szeregach PiS-u tylu- odklejonych od rzeczywistości głuptaków, nic im się nie podoba, wszędzie węszą spisek, cały świat przeciwko nim, wszyscy chcą na nich napadać, zabierać im wolność, zabraniać im wiary, a tymczasem żaden uchodźca do nas jeszcze nie przyszedł, Żydzi przyjeżdżający turystycznie wychodzą z hotelu Europa w obstawie uzbrojonych ochroniarzy, a turystów jak na lekarstwo, i nie jest wam potrzebna via Carpatia, ino via Psychiatria
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
sssss
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
bo pisiorem trzeba się urodzić, czyli być nieudaczkiem, małym krętaczem i posiadac mały rozumek.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przemo!!! Przestań obrażać, a jak wiedzę masz, to teren lubelszczyzny wskaż.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No ale wychodzi, że w Niemczech autostrady są w interesie Polski, Holandii i Francji... W ogóle drogi powinny się kończyć 100 km przed granicą, żeby przypadkiem obcokrajowcy na nie nie wjeżdżali i powinny być na tyle dziurawe, żeby odechciało im się przyjeżdżać do Polski, gdy już jajakąś amfibią uda im się dotrzeć do pierwszej rogatki pod Poznaniem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
inzynier napisał:
Nie. Dyrektor to syn posła.... Który objął stanowisko bez konkursu....
Bo to przecież fachowiec z legitymacją PO !!! Aż dziw bierze, że dobra zmiana jeszcze go nie posuneła...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
drogowiec napisał:
inzynier napisał:
Nie. Dyrektor to syn posła.... Który objął stanowisko bez konkursu....
Jaki dyrektor - zastępca, co nie zmienia faktu, że tatuś zadziałał. A swoją drogą to jakoś długo nie ma zmian na stanowiskach dyrektorskich w lubelskim oddziale!
drogowiec napisał:
Też mnie to zastanawia.... Może PIS ma tak krótką ławkę, że nie wystarczyło ludzi do gddkia! Chociaż moje zdanie jest takie, że synalka posła koniecznie trzeba zmienić. Przecież on całe życie ma wszystko załatwiane. Bez tatusia nie istnieje!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wiceminister: Autostrada A2 "nie służy interesom Polski". Żmijan: To niedorzeczne
Żmijan ma rację! Czy ktoś jest w stanie wskazać JAKĄKOLWIEK dorzeczną wypowiedź pisopaty?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mam pomysł. Lechu mnie natchnął. Zbudujmy obwodnicę wszystkiego na wzór okrągłego stołu. Będzie można jeździć w kółko i nikt nie zarzuci, że ze Wschodu na Zachód i z Północy na Południe.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Stosunki z Rosją to wina władz,a nie narodów.Władze szlag trafi ,a narody będą się odwiedzały.Powinni o tym pamiętać posłowie i ministrowie.Swoją drogą Żmijan uprawia faryzejstwo,bo wcześniej jak był przy korycie to robił wszystko,aby autostrady przez Białą do granicy nie było,a teraz zdanie zmienił jak mu wyborcy stołek odebrali.Niedługo i posłem nie będzie ,a sąsiedzi opaślakowi nawet "dzień dobry" nie powiedzą. Trzeba być zawsze sobą i pamiętać zawsze skąd mi nogi wylazły!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jakoś nie zauważył że jego kumpel Szyszko kazał ustawić EKRANY aby nie było widać co Niemcy i Ruscy przewożą,no i nic dziwnego że polak nawet w AFRYCE ma autorytet,,,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
szmit imbecylu - myślenie nie boli!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jednym z powodów, dla którego bardziej centrowe partie (jak PO) przegrywa cały na wschodzie jest całkowicie zaniedbanie tego regionu. Obiecywali 8 lat, że cokolwiek zrobią i nic. Nawet nie zaczęto procesów wykupu gruntów lub przetargowych. Jeżeli PiS również tak będzie pogrywało a nie faktycznie rozwijało region, to nie wróżę nic dobrego w następnych wyborach. Autostrada lub droga ekspresowa do granicy z Białorusią oraz rozbudowa drogi nr 19, powinien być priorytetem dla tego rządu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...