Wieśniakowi bym gazem pierdzielną po oczach i tyle by czesio nakozaczył.Wirgał by nóżkami jak bym mu jeszcze poprawił paralizatorem.
|
|
Wieśniakowi bym gazem pierdzielną po oczach i tyle by czesio nakozaczył.Wirgał by nóżkami jak bym mu jeszcze poprawił paralizatorem.
|
|
Przecież ten z audi to typowy wieśniak - powinien koniowi kręcić batem pod ogonem, a nie jeździć samochodem. Nie rozumiem dlaczego na filmie zasłoniliście numery i twarz wieśniaka. Takich kmiotów nalezy napietnować.
|
|
Tak jak ktoś wcześniej napisał, sprawa nieco naciągnięta. Kierowca ciężarówki niesiony ostatnimi wydarzeniami z udziałem butnych szoferów (mam na myśli slynne BMW) też zamieścił filmek "napiętnujący" idiotów za kółkiem. Tylko że każdy kto chociaż trochę jeździ samochodem, miał do czynienia z TIRowcami i wiadomo doskonale, że niektórzy są wyjątkowo złośliwi i czują przewagę nad innymi uczestnikami ruchu z uwagi na gabaryty pojazdu.
OK, pajac z Audi może i się trochę wpakował, ale bez przesady, ciężarówka była dość daleko a takie modne po wsiach Audice w TDI jak by nie patrzeć potrafią przyspieszyć. Wystarczyło żeby kierowca cieżarowki lekko przyhamował, a moze nawet tylko zdjął nogę z gazu, ale po co, przecież widać że zapierniczał do ostatniej chwili i zaczął hamować będąc prawie na zderzaku. Wtedy to znając życie zaczęło się trąbienie i błyskanie. Nie pochwalam żądnego z zachowań, ale jeden wart drugiego. Jak się dwóch głupków spotka na jednej drodze to tak bywa.
|
|
Jeden warty drugiego. Widac że cieżarówka jechała za szybko, a jej kierowca złośliwie prawie wjechał audi w zderzak. I pewnie jeszcze właczył dlugie i klakson. Więc sie chyba zdziwi jak też dostanie mandat i punkty karne. Bardzo często zdarza się że ci z tirów poganiają innych bo im się śpieszy. Mam gdzieś ich pospiech i prace - bezpieczeństwo na drodze jest ważniejsze.Jakbyś bar..nie widział znak ograniczający do 70 to byś wiedział że tam przed znakiem mógł jechac 90km a ciężarówka ma ogranicznik ustawiony na około 90km, wiec jechał przepisiwo |
|
Juz mi wielka afera chlopak mial zly dzien ... tir jechal szybko audi moglo dac po gumach lecz dupa nim kierowala a mandat dostanie tylko za zatrzymanie sie w miejscu niedozwolonym I tyle z tego . Koniec wypocin na ten temat.
|
|
WIna kierowcy tira. burak sprowokował sytuacje a że trafił na swojego to wyszło jak wyszło.
|
|
gość z ciężarówki też się naraził na madat widać po słupkach pikietażowych, ze grzał dobrze ponad 100km/h na ograniczeniu do 70km/h...to się gość wkurzył obaj mądrzy...
|
|
Jakbyś bar..nie widział znak ograniczający do 70 to byś wiedział że tam przed znakiem mógł jechac 90km a ciężarówka ma ogranicznik ustawiony na około 90km, wiec jechał przepisiwo Jakbyś bar..nie widział znak ograniczający do 70 to byś wiedział że tam przed znakiem mógł jechac 90km a ciężarówka ma ogranicznik ustawiony na około 90km, wiec jechał przepisiwoogranicznik na 90km/h ? coś ci się pogieło. Oni nie mają takich ograniczników koleś. |
|
WIna kierowcy tira. burak sprowokował sytuacje a że trafił na swojego to wyszło jak wyszło. WIna kierowcy tira. burak sprowokował sytuacje a że trafił na swojego to wyszło jak wyszło.Burak to ty jesteś jak nie znasz przepisów ruchu drogowego a tym bardziej nie wiesz co to kultura jazdy po drogach!!!!! A jak jesteś taki mądry to lepiej powiedz jak zatrzymać zestaw który waży mniej więcej 30-40 ton jak ci jakiś cymbał drogę zajedzie!!!! |
|
Panowie kierowcy. Każde zmuszenie pojazdu poruszającego się na drodze z pierwszeństwem przejazdu do hamowania przy właczaniu się do ruchu, to wymuszenie pierwszenstwa. Włączający musi ocenić prędkość pojazdu zbliżającego się i tak wykonać manewr, aby pojazd z pierwszeństwem nie musiał hamować.Tylko widzisz, w niektórych przypadkach, na przykład przy tym, jest to dość subiektywna definicja. Bo zobacz, jeden w danej sytuacji oceni, że musi hamować, a inny stwierdzi, że prędkość jest okej i nie zacznie wciskać hamulca. I co? |
|
Tylko widzisz, w niektórych przypadkach, na przykład przy tym, jest to dość subiektywna definicja. Bo zobacz, jeden w danej sytuacji oceni, że musi hamować, a inny stwierdzi, że prędkość jest okej i nie zacznie wciskać hamulca. I co?Nic. Należy tak się włączyć do ruchu aby nie spowodować żadnej reakcji kierowcy na drodze z pierwszeństwem przejazdu. To bardzo prosty i precyzyjny przepis, który nie ma drugiego dna i nie wymaga doprawiania żadnej dodatkowej ideologii. Jak włączający się do ruchu nie jest pewny czy nie spowoduje wymuszenia to niech czeka aż droga będzie pusta po horyzont. Komplikujesz jasną i klarowną sytuację jakby w talkshow Drzyzgi występował |
|
Nic. Należy tak się włączyć do ruchu aby nie spowodować żadnej reakcji kierowcy na drodze z pierwszeństwem przejazdu. To bardzo prosty i precyzyjny przepis, który nie ma drugiego dna i nie wymaga doprawiania żadnej dodatkowej ideologii. Jak włączający się do ruchu nie jest pewny czy nie spowoduje wymuszenia to niech czeka aż droga będzie pusta po horyzont. Komplikujesz jasną i klarowną sytuację jakby w talkshow Drzyzgi występował Nic. Należy tak się włączyć do ruchu aby nie spowodować żadnej reakcji kierowcy na drodze z pierwszeństwem przejazdu. To bardzo prosty i precyzyjny przepis, który nie ma drugiego dna i nie wymaga doprawiania żadnej dodatkowej ideologii. Jak włączający się do ruchu nie jest pewny czy nie spowoduje wymuszenia to niech czeka aż droga będzie pusta po horyzont. Komplikujesz jasną i klarowną sytuację jakby w talkshow Drzyzgi występowałNic nie komplikuję. Moim zdaniem mogą zaistnieć sytuacje sporne - jak choćby ta z filmiku - gdzie każdy kierowca inaczej zareaguje i jeden stwierdzi, że ktoś mu wymusił, a drugi, że nie. Zadałem sobie trudu, obejrzałem filmik raz jeszcze, wszedłem na google maps i sprawdziłem jedną rzecz. Otóż, od miejsca, gdy kierowca tira widzi zbliżający się z prawej strony pojazd, do miejsca, gdzie znajduje się wyjazd z posesji (bo to raczej nie skrzyżowanie), z którego wyjeżdzało audi, jest ok 150 metrów. Wiem, że zestaw to nie osobówka, ale jeśli włączając się do ruchu 150 m przed jadącym tirem, wymuszam mu pierwszeństwo, to coś tu jest nie tak z prędkością zestawu i jego kierowcą. |
|
Burak z audi chyba przesadzil z sieczką.Stanowczo za duzo jej zjadl:)
|
|
wersja bez cenzury-
http://etransport.pl/film,zajechanie_drogi_hamowanie_i_agresja,4924.html
Moze ktos zna tego buraka z audi?
|
|
sytuacja wcale nie jest taka jednoznaczna - ale plebs o mózgu ameby dał już się podpuścić (co widać w komentarzach tutaj jak i na fejsie)
jak kierowca ciężarówki taki był pewny swego to mógł przywalić w tył tej audicy, wezwać policję i pokazać ten filmik - tylko po to, żeby pokazać swój debilizm
ps . zachowanie tego człowieka oraz poziom jego agresji jest tym niemniej karygodne
|
|
Jak jeżdżą kierowcy TIRów już sobie wyrobiłem zdanie ale czego się spodziewać po ludziach bez wykształcenia...Gość osobówką wcale nie przesadził , to jest zwykłe czepialstwo.
|
|
– Otrzymaliśmy go od anonimowego internauty – wyjaśnia Kamil Gołębiowski z policji w Lublinie. – Kierowca audi odpowie za szereg wykroczeń. Wstępnie można mówić o tamowaniu ruchu i spowodowaniu zagrożenia w ruchu drogowym. Nagranie będzie jeszcze analizowane. Dopiero po zakończeniu czynności sprecyzujemy zarzuty wobec kierowcy.
gadu gadu pod publicze
tylko tamowanie to jest od momentu kiedy sie zatrzymał, wysiadł i zaczą rekoma machać - wcześniej żadnego wykroczenia nie było
a z drugiej strony to w sądzie powie - że zatrzymał sie bo kierowca cięzarówki zaczął trąbić i dziewnie sie zachowywać, wieć on mysałem ze zawału dostał i chciał go ratować - a pozniej jak sie zatrzymał to ten go zbluzgał, więc sie zdenerował
tyle w kwesti tamowania
|
|
Nic nie komplikuję. Moim zdaniem mogą zaistnieć sytuacje sporne - jak choćby ta z filmiku - gdzie każdy kierowca inaczej zareaguje i jeden stwierdzi, że ktoś mu wymusił, a drugi, że nie. Zadałem sobie trudu, obejrzałem filmik raz jeszcze, wszedłem na google maps i sprawdziłem jedną rzecz. Otóż, od miejsca, gdy kierowca tira widzi zbliżający się z prawej strony pojazd, do miejsca, gdzie znajduje się wyjazd z posesji (bo to raczej nie skrzyżowanie), z którego wyjeżdzało audi, jest ok 150 metrów. Wiem, że zestaw to nie osobówka, ale jeśli włączając się do ruchu 150 m przed jadącym tirem, wymuszam mu pierwszeństwo, to coś tu jest nie tak z prędkością zestawu i jego kierowcą.Tu nie chodzi nawet o sam moment wjazdu Audi na drogę - tylko bardziej chyba o jego zachowanie po włączeniu się do ruchu. Gdyby kierowca Audi przyśpieszył dynamicznie i jechał z prędkością tam dozwoloną - zapewne nie byłoby problemu; widać jednak na filmie, że on złośliwie "wlecze" się, wymuszając na ciężarowcu hamowanie. A już burym chamstwem jest zatrzymanie się kierowcy Audi i próba dokonania napaści na kierowcę ciężarówki - to jest zwykły bandytyzm i powinien skutkować skierowaniem kierowcy Audi na badania psychiatryczne - albowiem człowiek ten jest bez żadnej wątpliwości chory psychicznie. Jeśli ktoś nie potrafi do tego stopnia zapanować nad emocjami i w błahej w gruncie rzeczy sytuacji reaguje bezpośrednią agresją z zamiarem pobicia (a może i więcej?) - powinien przebywać w zakładzie zamkniętym, gdyż stanowi zagrożenie dla zdrowia i życia innych ludzi. Btw - nie rozgrzeszam ciężarowca - bo też zachował się jak gówniarz - wystarczyłoby, żeby zdjął nogę z gazu i nie byłoby problemu; pomimo iż faktycznie Audi zajechało mu drogę... Generalnie o tirowcach mam zdanie negatywne, gdyż znaczna ich część zachowuje się na drogach skandalicznie a część z nich prezentuje taki poziom intelektualny i etyczny, że w zasadzie nie powinni nigdy otrzymać prawa jazdy - ale to zupełnie inna bajka... |
|
ten kierowca audi przypomina mi jednego gościa z lozek...
|
Strona 4 z 8
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|