A wszystko dlatego, że Chełm nie jest już Lubelski.
|
|
To wina chelmskiego posla Matuszczaka. Nieswiadomie dal sie podburzyc roznym krzykaczom ze im niewygodnie jezdzic takim skladem jakim jest EN57 na IR Bolko. Pan posel zlozyl interpelacje poselska do ministra transportu, wyslal tez chyba jakis list do Przewozow Regionalnych i przez to komus dobrze zrobil ale nie swoim wyborcom, ktorym to zlikwidowal jeden z nielicznych pociagow dalekobieznych. Teraz zeby porzadnie sie zachowac powinien starac sie aby do Chelma dalej dojezdzal. Przykre ze to tak sie skonczylo.
|
|
Po cholerę komu taka zas.na kolej,która praktycznie nie daje udogodnień pasażerom.Rozkład jazdy ustalają sobie tak jak chcą.Obecna kolej uważa,że to pasażerowie są dla kolei a nie odwrotnie.
KOlejarze cały czas wyciagają ręce po dofinansowania,za to w ramach wdzięczności odwołują pociągi,strajkują....
Po co taka kolej?Już dawno ten pasożyt powinien być zlikwidowany (lub sprywatyzowany).Zauważyć również należy,że dzisiejsza kolej praktycznie jest w prywatnych rękach nieudaczników z d,związków zawodowych (szczególnie solidarności) ale tego wrzoda utrzymują organy terenowe
|
|
Po cholere mi jakis wystroj wnetrz? Potrzebuje dojechac do celu, a nie podziwiac kolor obicia foteli w pociagu!
|
|
Może doczekamy się bezpośregniego połączenia z Krakowem, ale jak na razie t5o zarabia PKS wysyłając po trzy autobusy jednocześnie.
|
|
W Chełmie i w ogóle w tych okolicach to aż dziwi, że dobre połączenia kolejowe są zastępowane przez "busy". Jakoś nikt nie pisze o komforcie jazdy w tym czyms. Dziwny objaw...
|
|
Bardzo dobrze, że Chełm uzyska bezpośrednie połączenie kolejowe z Warszawą. Ten drugi skład z godz. 17 jest z pewnością stworzony dla studentów wracających do stolicy w niedzielę. Choć i tak pasowałoby, aby dotychczasowe pociągi TLK nie kończyły trasy w Lublinie lecz w Chełmie.
|
|
Gdyby Chełm miał swojego biskupa, to miałby i pociągi dalekobieżne...
|
|
Wszystkim zainteresowanym pociągiem iR "Bolko" Chełm-Wrocław-Chełm, proponuję aby pisali na nastepujący adres: info@p-r.com.pl (Przewozów Regionalnych).
Jest duża szansa, że uda się zmienić kuriozalną decyzję, skrócenia tego pociągu do stacji Lublin.
Wielokrotnie zdarzało się, iż rozkład zakładał kursowanie jedynie do Lublina, jednak dzięki wnioskom pasażerów możliwe było wydłużenie relacji.
PISZMY!
|
|
A ja chcem latać z Depułtycz do Wrocławia
|
|
Do tego by wypadało pisac do Urzedu Marszałkowskiego w Lublinie jako organizatora lokalnych przewozów kolejowych i współwłasciciela Przewozów Regionalnych a dlatego że IR Bolko na odcinku Chełm - Lublin jedzie jako zwykły pociag Regio o którym w praktyce decyduje Urząd Marszałkowski wojewodztwa lubelskiego. I to on w praktyce decyduje o przyszłości tego połaczenia. Kolejna sprawa to poseł Matuszczak... Bo to posrednio przez jego działania chełmianie stracili od nowego rozkładu te połaczenie. Ktos go widac prosił o interwencje w sprawie tego pociagu IR Bolko. Wystarczy poczytać http://www.rynek-kol...standardzie.htm http://www.rynek-kol...standardzie.htm Niestety pan poseł nie przewidział że przez to że ten pociag dostanie wagony to zostanie automatycznie skrócony do Lublina, bo w zwyczaju wojewodztwa lubelskiego jest to że pociagi Regio na odcinku Chełm - Lublin jeżdza na składzie EN57 a nie na wagonach. Proponowałbym pisac równiez na adres Zbigniew.Matuszczak@sejm.pl i zasugerować aby nasz poseł postarał sie aby IR Bolko w składzie z wagonami dojezdzał tez do Chełma , oczywiście na odcinku Chełm - Lublin jako zwykły pociag Regio. To jest mozliwe . Jeszcze ze 4 lata temu ówczesny pospieszny Chełmianin na odcinku Chełm - Lublin tez jeżdził jako osobowy zatrzymując się na każdej stacji. |
|
Skandaliczna decyzja. Kiedys Chelmski dworzec stanowil znaczacy wezel kolejowy. Teraz sie to miasto odseparowuje. Skoro nikomu na nim nie zalezy to czemu przy ustalaniu granic Chelm nie zostal wchloniety do Ukrainy? Chyba tylko dzieki Bugowi. Teraz ci na gorze bardziej chca sie integrowac z zachodem, z innymi panstwami UE, a zapominaja o wlasnym terytorium, o wlasnych miastach.
Mieszkancy Chelma nie kursuja tylko do Lublina i Warszawy. IR Bolko zapewnial swietne polaczenie z Wroclawia i korzystaja z niego zarowno pasazerowie jadacy tylko do Lublina, jak i ci ktorzy jada z przesiadka do Warszawy ale rowniez ci podrozujacy do Wroclawia i po drodze do Katowic, Kielc itp...
|
|
a po co do chełma pociąg do Wrocławia wystarczą tylko elektryczne do Lubina i busy do Urzędu Marszałkowskiego dla Graczuka, a na inne miasta to Chełm jest za mały...
|
|
To po co ten Chelm w ogole istnieje. Zrownac z ziemia, ludzi przesiedlic. PKP nie bedzie mialo wowczas problemu
|
|
Pociągi pasażerskie w Chełmie nie majom sensu ekonomicznego, podobnie jak w Zamościu, Kraśniku, Puławach, Białej Podlaskiej itp.
Średnio z dworca kolejowego w Chełmie korzysta ok. 1000 osób dziennie co daje ok. 30 osób na pociąg. Śmiech na sali. 30 osób to można przewieźć przedłużanym busem, nie trzeba podstawiać pociągu.
|
|
A moze pasazerowie nie lubia sie kisic w tych "busach", maja prawo do odrobiny komfortu. Czy tylko mieszkancy stolycy moga na to liczyc?
|
|
Powino byc koncowa pociągi TLK z Chełma i tak powino być jak w podkarpackiem z Przemyśla. Z Chełma popiny być pociągi Chełm-Łódź. Chelm Kraków Chełm Szczecin. Chełm Poznań Chełm Bydgoszcz Chełm Gdynia Chełm jelenia Góra Chełm Rzeszów chelma powino być stacja poczatkowa nie lublin
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|