Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Tylko się kąpać w jeziorze Białym teraz...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Powodzenia kto się tam kąpał :-D
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Reszta ciała może być wszędzie, na kąpielisku, pod pomostem.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Masakra, juz nigdy więcej nie wejdę tam do wody.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
przez ostatnie pół roku było za zimno na kąpiele... więc może nikt się nie kąpał ....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
" Wyłowione z jez. Białego ciało kobiety rozpadło się wskutek warunków środowiskowych. Taka jest wstępna opinia biegłych z Zakładu Medycyny Sądowej w Lublinie." Serio? Górna część tak sama z siebie się oddzieliła od dolnej i odpłynęła w siną dal?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Haha to sie nie kąp w kazdym jeziorze zalewei stawie basnie doszlo do chociaz jednego utopienia.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Publicznym zapomnialam dodac*
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość z 18.19..może samo się nie rozpadło,ale weź pod uwagę żerujące zwierzęta,ryby,mogły ponadgryzać..reszta zgniła.Zresztą dziwią mnie komentarze na taki techniczny temat,że zwłoki nie mogły się rozpaść od ludzi,ktorzy nie mają na ten temat bladego pojęcia. Kamila,utopienie i wyłowienie topielca a zwłoki rozkładające się w wodzie przez pół roku to wielka róznica.Też tam już nie popływam,nie chcialabym żeby jakieś flaki mi przypłynęly brrr..
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ha ha ha
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie no czytam to i nie moge tego ogarnac, takie rzeczy tylko w Polsce! Jakim sposobem cialo moze sie rozpilowic w skutek warunkow srodowiskowych, przeciez kosc to nie mieso. Najlepsze jest zaszuflatkowanie i przypisanie temu zdarzeniu statusu nieumyslnego spowodowania smierci bo nie znalezli zlaman ha ha toz znalezli tylko nogi, a moze reszta ciala wskazywala by ma zbrodnie? Nie przeszukali nawet calego jeziora tylko okolice miejsca znaleienia nog z miednica takze powodzenia plywajacym tych wakacji he he moze sie natkniecie na tulow albo glowe :p
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie wiedziałem,że pani rzecznik zmieniła imię
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: