Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Szok! Kierowcy, nauczcie się jeździć, szanujcie swoje oraz cudze życie. :/
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Taaa i stąd się później biorą głupotuy o zabójczej roli prędkości. Policja stwierdziła, że przyczyna wypadku było najprawdowpodobniej niedostosowanie prędkosci do warunków panujących na drodze - a moze ktos zwróci uwage jak ta droga wygląda !!! Moze jednak przyczyna tego wypadku było nidbalstwo i niehlujstwo firmy odpowiedzialnej za utrzymanie tej drogi w należytym stanie??!! Dorga cała w śniegu i lodzie a policja bredzi soć o niedostosowaniu prędkości. Przecież na tej drodze trzeba by jechac 5-10 km/h a najlepiej to ją zamknąc bo w takim stanie jak na zdjeciu to nie spęłnia ona żadnych norm bezpieczenstwa !!! Jak długo jeszcze policja bedzie patrzyła tylko na predkosc i wmawiał że interesuje ich stan bezpieczenstwa na drogach??!! Przecież gdyby ich interesowało bezpieczenstwo to NATYCHMIAST powinni wypisać mandat firmie odpowiedzialnej za utrzymanie tej drogi !!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Mandat powinien dosta rwnież zarządca drogi a nawet dwóch, bo to oni doprowadzają do niebezpiecznych sytuacji. W miejscu wypadku kończy się miasto zaczyna powiat, mostek, spore wzniesienie i łuk. miasto sypie solą do mostku a powiat jak bóg da wystarczy dodać nawet niewielką prędkość a sama zmiana przyczepności robi swoje kto tędy często jeździ ten iwe reszta w najlepszym wypadku kończy na wysokim krawężniku.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Niemieckie POjazdy nie są przystosowane do POruszania sie na tuskdonaldstanowych wertePOch drogoPOdobnych. Ich delikatne zawieszenia nie radzą sobie z ulegają nadmiernemu zużyciu i stąd tyle wypadków. Dodatkowo niemieckie silniki wysokoprężne charakteryzują się ogromnymi wibracjami odczuwalnymi w kabinie na drążku zmiany biegów i kierownicy. Długotrwałe prowadzenie pojazdu z drżącą kierownicą jest uciążliwe i męczące i może prowadzić do gwałtownych i nieprzewidzianych reakcji kierowcy. POzdrowienia dla notorycznych dolewaczy oleju vw-audi-seat skoda 1,6D 1,9d i tdi 2,4d 2,5tdi a ostatnio także sławna benzynka w polo, golfach i seatach 1,4. POwinni wam zamontować 10l zbiorniczek wyrównawczy na olej silnikowy by nie dolewać oleju POmiędzy wymianą.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Janek napisał:
Niemieckie POjazdy nie są przystosowane do POruszania sie na tuskdonaldstanowych wertePOch drogoPOdobnych. Ich delikatne ....
spójrz na zdjęcie!! VW ma tylko uszkodzony błotnik i koło a francuz samochodopodobny cały przód skasowany przyznaj ze w tym wypadku wolał byś siedziec w znienawidzonym VW idź wypucuj swoją pande
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tego dnia sypali piaskiem,ale po wypadku około godziny 11 ....
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: