Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Olek nową atrakcją turystyczną Chełma

Utworzony przez zXC, 13 lutego 2009 o 08:57 Powrót do artykułu
Chełmscy kolejarze zbierają tabor, którym chełmianie będą jeździć w przyszłości, bo szybka kolej (wg. GW) do Warszawy ma być tylko od Lublina.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ten typ parowozu,nigdy nie byl na ilostanie Lokomotywowni w Chelmie.Maszynisci chelmscy obslugiwali Tw-12,Tr-20,Tr-21,Ty-2,Tw-1,Ty-23,Ty-43,Ty-51,Tkt-48,Os-24,Ok-1.W szczytowym okresie Parowozowni,najwiecej bylo Ty-51 oraz Ty-43.Bardzo duzo parowozow w kompletnym i dobrym stanie technicznym,decyzja zyjacych jeszcze "weteranow",zostalo pocietych na zlom.A mozna bylo pozostawic jeden kompletny Ty-51.Dzisiaj czytajac ten artykol,powinni bic sie w piersi i glosno wolac "MOJA WINA".
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie meczcie sie chlopcy!.Wyslijcie "Olka" do ZNTK aby zrobili z niego cacko,na koszt cwaniakow ktorzy wzieli pieniadze za zlom chelmskich parowozow.A swoja droga to zamiast "Olka",lepsza by byla "Hepa" czyli Ty-43,bo na tych parowozach chelmscy kolejarze dostali najbardziej w du..
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie jestem kolejarzem i nie znam się na typach lokomotyw. I szczerze powiedziawszy mało mnie obchodzi, czy to Olek czy Hepa. Podoba mi się sama inicjatywa postawienia przed dworcem parowozu. I fajnie, że będzie udostępniony zwiedzającym. Moje dzieci już nie mogą się doczekać, kiedy wejdą do środka.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Oj chętni do zwiedzania obiektu poczekają sobie i to długo!
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: