Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

W Depułtyczach Królewskich będą szkolić pilotów

Utworzony przez rabin z Siennicy, 8 kwietnia 2008 o 04:09 Powrót do artykułu
....i bedzie jeszcze wiecej pilotow, a co za tym idzie zarobki pojda w dol Polacy jednak potrafia myslec ha ha ha no ale najzwaniejsze ze bedzie kasa dla panow z uczelni, bo co tam jakis marny studencik
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No właśnie. W ten sposób może tylko myśleć rabin z Siennicy. Czy Ty człowieku wiesz, że wszyscy absolwenci z tego wydziału otrzymuja propozycje pracy? Czy wiesz, że może i z Twojej wioski w Depułtyczach ktos znajdzie zatrudnienie. Tak jest - najlepiej wszystko zaorać z Twoja przysłowiową Siennicą i wówczas nie będzie problemu. Nie ubliżając, jeżeli jestes studentem, to współczuję władowcą Twojego intelektu. Chełmianin.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
-PRZESZLO 20 LAT DOSWIADCZENIA JAKO PILOT WOJSKOWY -WCZESNA EMERYTURA Z POWODU NISKICH ZAROBKOW I TO ZE BALISMY SIE LATAC NA SPRZECIE KTORY POWINIEN DAWNO BYC NA ZLOMIE -KONIECZNOSC PRZEKWALIFIKOWANIA SIE CZYLI KOLEJNE STUDIA NAJLEPSZA KADRA ODESZLA DO CYWILA NOWA "KARDA" KSZTALCI SIE .....I DOPOKI NIE WDEPNIE W TO G****, NIE ZROZUMIE O CO W TYM WSZYSTKIM CHODZI. A LOTNISKO W L A D Z A SZKOLNA ZAWSZE BEDZIE MOGLA ODSPRZEDAC, " PECUNIA NON OLET" (KTOS TU MA GLOWE NA KARKU)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
....a w chwilach wolnych od lotow proponuje na lotnisku zrobic pole golfowe, a wieza kontrolna moze posluzyc za wieze cisnien albo za nadajnik nowego kanalu TRWAMY, albo OLEWAMY Polska "D" nie ma lotniska wiec tsza siem dowartosciowac, czy ten krolik czy jak mu tam to sie widzial z Lepperem czy moze pan Rydzyk go nakreca na biznesy ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A JA SIĘ CIESZĘ, ŻE POWSTANIE NOWA SZKOŁA POZNIWAŻ POWSTANĄ NOWE MIEJSCA PRACY, I CHĘTNIE ZMIENIĘ PRACĘ W BANKU NA TĄ W DEPUTYCZACH.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: