Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Zapłacą więcej za staż

Utworzony przez (Anonimowy), 17 października 2007 r. o 14:52 Powrót do artykułu
No i dlaczego tak jest??Czy to ze wczesniej zaczalam staż oznacza ze nie nalezy mi sie podywyzka?? no i super ja staż mam na rok i co nic mi nie wzośnie w stypendium.... tylko teraz rezygnować i odnowa stażu szukać bo co innego....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
O podwyżce stażowego dowiedziałam się dużo wcześniej i ucieszyłam się ponieważ studiuję zaocznie i długo nie mogłam znaleźć pracy. Jestem na stażu od połowy września. Nie sądziłam jednak, że podwyżka mnie nie dotyczy. Kiedy się o tym dowiedziałam niemal wpadłam w furię. Pracuje 8 godzin dziennie, czasem wykonuję cieżką pracę za grosze. Opłacam studia, muszę opłacić przejazd do pracy, utrzymać się za ok.470 zł miesięcznie. Na imprezy nie chodzę bo mnie nie stać. 200 zł. więcej byłoby dla mnie zbawieniem tym bardziej, że na stażu będę jeszcze kilka miesięcy. Co mam teraz zrobić? Godzić się na takie upokorzenie? Jedni dostają a 9inni pracują za groszę? Jestem zszokowana. Nic tylko uciekać z tego kraju. Nigdy nie czułam się potraktowana bardziej niesprawiedliwie niż teraz. Zastanawiam się nad rezygnacją ze stażu. Tak po prostu, na złość całemu systemowi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz