Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

15 lat temu wyprodukowano ostatniego żuka

Utworzony przez zbych, 13 lutego 2013 o 11:04
cytat-" Do napędu żuka służył silnik czterozaworowy". Wyobrażacie sobie to? Wychodzi na to że albo nie było zaworów ssących albo nie było wydechowych. Taka krzyżówka dwu i czterosuwu. Jakim trzeba być bezmyślnym idiotą by takie bzdury o czterozaworowych silnikach pisać albo mylić zawory z cylindrami- bo zapewne o te ostatnie chodziło. A może były dwucylindrowe silniki czterozaworowe-może ktoś widział?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"Do napędu żuka służył silnik czterozaworowy, dolnozaworowy, taki jak w warszawie, oznaczony symbolem m20. Jego pojemność skokowa wynosiła 2120 cm3, a moc maksymalna 54 KM." No nie wiedziałem że były. Będę odtąd czytać Dziennik bo wiele ciekawego można się dowiedzieć o silnikach czterozaworowych dolnozaworowych.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: