Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

161 kolejarzy z PKP Cargo idzie na bruk

Utworzony przez wąskotorowy, 2 kwietnia 2009 o 08:00 Powrót do artykułu
....Najgorsze jest to, że wiele z tych osób nie ma szansy na znalezienie innego miejsca zatrudnienia......... To solidarność jeszcze zipie?A myślałem,że już dawno pogrzebana.Nie od dziś wiadomo,że "działacze" związkowi działają na własną rzecz.Takiego działacza nikt nie zwolni z pracy,działacz mieszca w zakładzie pracy i robi zła robotę.Weszczie działacz związkowy toruje sobie drogę do lepszych stanowisk.Proponuję zapoznać się z radą nadzorczą PKP,z innymi dziedzinami PKP.Przeważnie stannowiska dyrektorkie (zastęców) obstawione są oprzez byłych działaczy,przeważnie nieboszczki solidarności.Proponuję również przyglądnąć się nazwiskom w radzie nadzorczej PKP czy też w samym zarządzie. No ale jacy fachowcy taka kolej.Zamiast pracowników bezpośrednio związanych z ruchem pociągów,w PKP pracują sami dyrektorzy,naczelnicy.Reszta to jak na lekarstwo.Każdy dyrektor dysponuje potężnym gabinetem,sekretariatem i różnym sprzętem (dla szpanu,a którego to nie zawsze potrafi obsłużyć). Oj minęły te czasy,kiedy kolejarz był szanowanym pracownikiem.Kiedyś naczelnik czy dyrekor wsiadał do tzw salonki i jechał na objazd.Naczelnik wsiadał do drezyny (kiedyś były ręcznie napędzane a później jeździły zmontowane z samochodu Warszawa).A dziś-każdy dyrektor MUSI mieć samochód słuzbowy,komórkę,laptop.Ale za to nie ma pracowników,nie ma pociągów,lopkomotyw.I nie ma podróżnych.Ale związkó zawodowych kolejarzy jak psów bezpańskich za to pod dostatkiem
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pierdzistołki mają się dobrze i jest ich coraz więcej. Redukcja kosztów poprzez cięcie połączeń i stan torów i taboru. A może kolejna spółka???
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a co słynny NSZZ na to ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pieniadze zarabia sie przewożac towary i pasazerów,a nie zwalniajac ludzi i likwidujac połączenia.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pan wielki związkowiec Oleszczuk,co ten człowiek zrobił dla pracownika,nic.Powtarza się sytuacja z roku 2000,gdzie wypowiedzenia wręczano na tydzień przed świętami Bożego Narodzenia.Taka sama procedura rozpatrywania indywidualnej sytuacji pracownika,co jest totalną bzdurą.Dziwne działania zarządu firmy,z jednej strony fikcyjna troska o pracownika,z drugiej spowodowanie sytuacji,że pracownik nie korzysta z formy zwolnień grupowych.Nie 30,a 29 osób.Tak to jest ważne dla dyrektorów,chcą jeszcze dołożyć temu pracownikowi.Gdzie rola związków zawodowych i ich szefa Oleszczuka.On dba tylko o swój tyłek.Kiedyś płakał co on zrobi jak go zwolnią.Przyjdzie i na niego czas.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
rt napisał:
Pieniadze zarabia sie przewożac towary i pasazerów,a nie zwalniajac ludzi i likwidujac połączenia.
100% racji - ale kolej woli zwalniać niż przewozić - i mniej stresu i lepiej to wygląda w statystyce - a a kasę i tak sie bierze i bierze a jeszcze coś wpadnie za tzw "restrukturyzację"
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: