I co przeszkadza mieć więcej drzwi. Jak to nie są stosowane w Lublinie. Boze dokąd będziesz tolerowal ten beton. Ma autobus więcej drzwi to niech ma. To chyba lepiej. Ale nie odpowiedź jest: Nasze miasto dodatkowych drzwi nie potrzebuje. Pewnie tymi dodatkowymi nikt nie będzie umiał wsiadac i wysiadać. Osobiście uważam że to dobre rozwiązanie.
|
|
Ile trzeba dać do rączki aby zmienić zdanie???? Zarząd Transportu Miejskiego odpowiedział, że takie rozwiązanie „nie jest stosowane w lubelskiej komunikacji miejskiej”.
|
|
To ciekawe czym pojedziemy do Krakowa , Zakopanego czy Rzeszowa ?
Ciasnym busem bp tour ? a może ekxpressbusem ?
Niestety te firmy przez kilka lat potrafiły wystarczającą zniechęcić pasażerów do korzystania z drogich przewozów i tylko busem :)
Gdzie zatem jest Polski Bus ?
|
|
I co przeszkadza mieć więcej drzwi. Jak to nie są stosowane w Lublinie. Boze dokąd będziesz tolerowal ten beton. Ma autobus więcej drzwi to niech ma. To chyba lepiej. Ale nie odpowiedź jest: Nasze miasto dodatkowych drzwi nie potrzebuje. Pewnie tymi dodatkowymi nikt nie będzie umiał wsiadac i wysiadać. Osobiście uważam że to dobre rozwiązanie.Niedopuszczenie pojazdów czterodrzwiowych, lub pięciodrzwiowych to doskonałe posunięcie. Uniemożliwi to potencjalnemu przewoźnikowi na wprowadzenie do lubelskiej komunikacji taniej tandety pt. czeskie SORy. Chyba ZTM przejechał się na shicie który sprezentował MPK, mam tu na myśli Autosany i Ursusy. Szkoda kasy na tego typu dziadostwo. |
|
Tylko badziewne autobusy mają po 5 drzwi. I bardzo dobrze, wystarczy nam ju tandety i taniości...
|
|
I co przeszkadza mieć więcej drzwi. Jak to nie są stosowane w Lublinie. Boze dokąd będziesz tolerowal ten beton. Ma autobus więcej drzwi to niech ma. To chyba lepiej. Ale nie odpowiedź jest: Nasze miasto dodatkowych drzwi nie potrzebuje. Pewnie tymi dodatkowymi nikt nie będzie umiał wsiadac i wysiadać. Osobiście uważam że to dobre rozwiązanie.Według mnie ZTM nie chce tego typu autobusów ze względu na jakiś porządek, wpływający m.in na pracę kontrolerów, a mianowicie, trzech "kanarów" do zwykłego autobusu, 4 do przegubowca. Inne rozwiązanie spowodowało by zamieszanie. |
|
Tak z tymi kanarami to rzeczywiście powód by było tyle drzwi ile w Lublinie ma być. Koszmar gdy czyta się tak bzdurne uzasadnienia
|
|
Chodzi o to, żeby nie było SORa bo mimo jednej pary drzwi więcej, wnętrze tych autobusów jest dosyć nie funkcjonalne.
|
|
I dobrze że nie chcą autobusów z tak dużą liczbą drzwi, po co wymrażać pasażerów w zimie otwierając 4 drzwi w krótkim autobusie a 5 w długim. Kto myśli, że w takim autobusie będzie ciepło jak co minutę, dwie, będzie wietrzyć cały pojazd, bo oczywiście ciepły guzik nie będzie działać.
|
|
W każdym przetargu chodzi o to, żeby za pomocą dopuszczalnych prawem zapisów ograniczyć ofertę tak, aby odpowiadała nie tylko ceną ale i jakością. Każdy wie jakie autobusy są lepsze a jakie gorsze. Więc chyba każdemu powinno zależeć na tym, żeby zakup był najlepszy a nie najtańszy. Oczywiście, jeśli nie wchodzą w grę jakieś machlojki typu korupcja czy oceny pozamerytoryczne.
|
|
I oto chodzi, taką drogą trzeba iść!, inwestowanie w autobusy przegubowe to jest to, znacznie wygodniejsza jest podróż dzięki nim. Duże plusy dla ZTM-u. Jest sporo linii w Lublinie, które chociaż po części zasługują na autobusy przegubowe o określonych godzinach kursowania. Im lepiej układane trasy i odpowiednio długie pojazdy są stosowane na te trasy, tym większa szansa, że ludzie będą rezygnowali z samochodów na rzecz dobrych i komfortowych połączeń.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|