Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

380 mln zł dla Lublina na budowę przedłużenia al. Solidarności

Utworzony przez syn palikota, 17 kwietnia 2012 r. o 19:51 Powrót do artykułu
"leję na historię i tę niby piękność, chcę mądrego gospodarowania moją kasą którą płacę temu socjalistycznemu państwu","Lublin to wieś"-szczeniacki styl pisania i myślenia,szkoda nawet komentować
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
j.w. napisał:
"leję na historię i tę niby piękność, chcę mądrego gospodarowania moją kasą którą płacę temu socjalistycznemu państwu","Lublin to wieś"-szczeniacki styl pisania i myślenia,szkoda nawet komentować
a ile temu miastu zapłaciłeś??? 12,50 PLN podatku za mieszkanie w spółdzielni mieszkaniowej, czy 100 za parkowanie na trawniku???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
j.w. napisał:
"leję na historię i tę niby piękność, chcę mądrego gospodarowania moją kasą którą płacę temu socjalistycznemu państwu","Lublin to wieś"-szczeniacki styl pisania i myślenia,szkoda nawet komentować [/quote] [quote name='lorenzo' timestamp='1334698302' post='622490'] a ile temu miastu zapłaciłeś??? 12,50 PLN podatku za mieszkanie w spółdzielni mieszkaniowej, czy 100 za parkowanie na trawniku???
Bądź jak Kazimierz Wielki, który zastał Polskę drewnianą, a zostawił murowaną, tylko obawiam się że taka zmiana to za duży skok technologiczny dla Ciebie. Skoro dla Ciebie Lublin to wieć (a ma prawa miejskie - zagadka dla Ciebie od którego roku, może wykracza to poza poziom Twojej edukacji, tj szkoły podstawowej), tzn że Ty jesteś poprostu wieśniak płacący frajerom. Powinieneś coś z tym zrobić, bo dla kołka dawać się dymać frajerom to potwarz (sprawdź w słowniku języka polskiego co znaczy to słowo). Socjalizm... o czym piszesz, podejrzewam że Ty chwilę temu skamlałeś przeciw płatnym parkingom w mieście. W soclaliźmie wszystko jest free..
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale o zaściankowości i o braku potrzeby budowy obwodnicy piszą głównie wieśniaki z Konopnicy, Bełżyc, Świdnika itp. Są sfrustrowani bo mają kłopoty z dojazdem do Lublina, odwalenia 8h w robocie i wyjazdem z miasta. Dodatkowo pienią się, bo pod nosem budują im obwodnicę i hacjenda straci na wartości razem z polem uprawnym buraka. Jak im się nie podoba to zakazać wjazdu LUB, LSW, LLE itp.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wydaje mi się, że dyskusja, która odbywała się do tej pory na forum jest trochę nie na temat. Pieniądze, które dostanie Lublin na tę inwestycję muszą być przeznaczone na przedłużenie al.Solidarności, bo na to został złożony wniosek. Po drugie dojazd do węzła Dąbrowicy jest potrzebny - al. Warszawska w obecnej formie nie jest w stanie utrzymać ruchu tranzytowego ze stolicy i nie ma jej jak rozbudować zwłaszcza tuż za Rondem Honorowych Krwiodawców. Jednak trzeba to zrobić z sensem, zastosować przemyślaną strategią i wydaje mi się, że tu jest pies pogrzebany. Mieszkańcy dzielnicy Szerokie, przez którą będzie przebiegać część przedłużenia al.Solidarności, mają pewne obawy dotyczące nowej trasy. Można o nich przeczytać w liście otwartym do pana prezydenta Żuka (http://szerokie.lublin.eu/images/docs/pismo0004.pdf). Zastanawiają głównie dwie rzeczy: koszt budowy drogi i brak rozwiązań mogących odciążyć zachodnią część Lublina z ruchu tranzytowego. 5,8 km drogi ma kosztować 546 mln złotych - czyli około 94 mln złotych za kilometr. Dla porównania średni koszt budowy kilometra autostrady to około 50 mln złotych. Czy my budujemy dojazd do obwodnicy czy autostradę? Druga sprawa: mimo tak wysokich kosztów zostanie wybudowana tylko droga od skrzyżowania z al.Warszawską do samego węzła Dąbrowica bez żadnych wjazdów i zjazdów. Ponieważ nie doczekamy się szybko odcinka obwodnicy, który ma biec przez Konopnicę, cały ruch tranzytowy z Rzeszowa i Kraśnika do Warszawy dalej będzie się odbywał przez al.Kraśnicką, a mieszkańcy bardzo mocno rozbudowujących się Dzielnic Szerokie i Sławin nie wjadą bezpośrednio na nowo budowaną trasę tylko będą musieli korzystać z wjazdu na al.Warszawskiej. Czyli z al.Kraśnicka nie zostanie odciążona ani z ruchu tranzytowego ani lokalnego. Rozwiązanie tego problemu narzuca się samo. Wystarczyłoby przedłużyć ul.Bohaterów Monte Cassino od ul. Wojciechowskiej do zaprojektowanego węzła Sławin. Niestety, ta część inwestycji jest na razie odłożona w czasie. I boimy się, że nie zostanie wykonana szybko, zwłaszcza jeśli miasto wyda tyle środków na budowę dojazdu do węzła Dąbrowica. Trochę to wszystko dziwi - wydawało się, że ta masa pieniędzy przeznaczonych na budowę przedłużenia al.Solidarności bierze się właśnie z kompleksowego podejścia do inwestycji. Niestety, 546 mln zostanie wydanych tylko i wyłącznie na samą drogę oraz podłączenie jej do węzła Dąbrowica oraz z drugiej strony do al.Warszawskiej. Czyli dostaniemy drogę za grube miliony, które na razie nie rozwiąże problemów komunikacyjnych Lublina. Ale skoro miasto chce zaoszczędzić na inwestycji, to może owe zaoszczędzone środki przeznaczyć na przedłużenie Bohaterów Monte Cassino? Na pewno taki ruch zwiększyłby sensowność tej budowy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Lublin to wielka wieś taka jest prawda, niestety...
Odnoszę wrażenie że to powyżej to piszą jacyś frustraci z podlubelskich wsi co to na wyjazd do wielkiego miasta ni emiali odwagi i zostali w LBN. Mieszkam w LBN od 5 lat wcześniej mieszkałem w Szczecinie, Katowicach i Wawie ale tyle co się nasłuchałem o LBN i to od lubelaków negatywnego to aż się w głowie nie mieści. Ale to chyba ten typ tak ma, no i może dlatego tu na wschodzie tak to wygląda z rozwojem. W Rzeszowie i Białymstoku zdali sobie z tego sprawę że na narzekaniu się nic nie zyska a straci. Tylko tutaj u nas robienie z siebie ofiar (chyba losu) złej woli polityków czy Polski A ma jak widzę spore notowania. Na miano Polski B sami sobie zapracowaliśmy i sami się nią okrzyknęlismy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
rufus napisał:
Ale o zaściankowości i o braku potrzeby budowy obwodnicy piszą głównie wieśniaki z Konopnicy, Bełżyc, Świdnika itp. Są sfrustrowani bo mają kłopoty z dojazdem do Lublina, odwalenia 8h w robocie i wyjazdem z miasta. Dodatkowo pienią się, bo pod nosem budują im obwodnicę i hacjenda straci na wartości razem z polem uprawnym buraka. Jak im się nie podoba to zakazać wjazdu LUB, LSW, LLE itp.
O zaściankowości i kompleksach świadczy twoja wypowiedź, a obrażanie ludzi mieszkających na obrzeżach lublina oznacza że jesteś bezrobotnym, albo rencistą, a w najlepszym wypadku "ochraniasz" hipermarket, do którego masz 5 min piechotą od swojego M2! Na dodatek jesteś egoistą i najlepiej jak by cały ruch uliczny przenieść na obwodnicę, która niewątpliwie jest potrzebna, choć moim zdaniem powinni równolegle rozbudowywać drogi wewnątrz lublina. Osoby dojeżdżające do lublina przez 2 lata będą się męczyć bo organizacja budów jest skandaliczna, ale trudno. Później niestety będą razem z mieszkańcami Lublina stać w korkach ulicznych i wdychać spaliny...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Semprini napisał:
Wydaje mi się, że dyskusja, która odbywała się do tej pory na forum jest trochę nie na temat. Pieniądze, które dostanie Lublin na tę inwestycję muszą być przeznaczone na przedłużenie al.Solidarności, bo na to został złożony wniosek. Po drugie dojazd do węzła Dąbrowicy jest potrzebny - al. Warszawska w obecnej formie nie jest w stanie utrzymać ruchu tranzytowego ze stolicy i nie ma jej jak rozbudować zwłaszcza tuż za Rondem Honorowych Krwiodawców. Jednak trzeba to zrobić z sensem, zastosować przemyślaną strategią i wydaje mi się, że tu jest pies pogrzebany. Mieszkańcy dzielnicy Szerokie, przez którą będzie przebiegać część przedłużenia al.Solidarności, mają pewne obawy dotyczące nowej trasy. Można o nich przeczytać w liście otwartym do pana prezydenta Żuka (http://szerokie.lublin.eu/images/docs/pismo0004.pdf). Zastanawiają głównie dwie rzeczy: koszt budowy drogi i brak rozwiązań mogących odciążyć zachodnią część Lublina z ruchu tranzytowego. 5,8 km drogi ma kosztować 546 mln złotych - czyli około 94 mln złotych za kilometr. Dla porównania średni koszt budowy kilometra autostrady to około 50 mln złotych. Czy my budujemy dojazd do obwodnicy czy autostradę? Druga sprawa: mimo tak wysokich kosztów zostanie wybudowana tylko droga od skrzyżowania z al.Warszawską do samego węzła Dąbrowica bez żadnych wjazdów i zjazdów. Ponieważ nie doczekamy się szybko odcinka obwodnicy, który ma biec przez Konopnicę, cały ruch tranzytowy z Rzeszowa i Kraśnika do Warszawy dalej będzie się odbywał przez al.Kraśnicką, a mieszkańcy bardzo mocno rozbudowujących się Dzielnic Szerokie i Sławin nie wjadą bezpośrednio na nowo budowaną trasę tylko będą musieli korzystać z wjazdu na al.Warszawskiej. Czyli z al.Kraśnicka nie zostanie odciążona ani z ruchu tranzytowego ani lokalnego. Rozwiązanie tego problemu narzuca się samo. Wystarczyłoby przedłużyć ul.Bohaterów Monte Cassino od ul. Wojciechowskiej do zaprojektowanego węzła Sławin. Niestety, ta część inwestycji jest na razie odłożona w czasie. I boimy się, że nie zostanie wykonana szybko, zwłaszcza jeśli miasto wyda tyle środków na budowę dojazdu do węzła Dąbrowica. Trochę to wszystko dziwi - wydawało się, że ta masa pieniędzy przeznaczonych na budowę przedłużenia al.Solidarności bierze się właśnie z kompleksowego podejścia do inwestycji. Niestety, 546 mln zostanie wydanych tylko i wyłącznie na samą drogę oraz podłączenie jej do węzła Dąbrowica oraz z drugiej strony do al.Warszawskiej. Czyli dostaniemy drogę za grube miliony, które na razie nie rozwiąże problemów komunikacyjnych Lublina. Ale skoro miasto chce zaoszczędzić na inwestycji, to może owe zaoszczędzone środki przeznaczyć na przedłużenie Bohaterów Monte Cassino? Na pewno taki ruch zwiększyłby sensowność tej budowy.
Dokładnie tak, boh monte cassino czy morwowa powinny być włączone do tej drogi, tak żeby z czubów, lsm i strona na kraśnik możnabyło od razu dostać się do wezła , a nie przez warszawską czy sikorskiego
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
rufus napisał:
Ale o zaściankowości i o braku potrzeby budowy obwodnicy piszą głównie wieśniaki z Konopnicy, Bełżyc, Świdnika itp. Są sfrustrowani bo mają kłopoty z dojazdem do Lublina, odwalenia 8h w robocie i wyjazdem z miasta. Dodatkowo pienią się, bo pod nosem budują im obwodnicę i hacjenda straci na wartości razem z polem uprawnym buraka. Jak im się nie podoba to zakazać wjazdu LUB, LSW, LLE itp.
być wieśniakiem to duma ty mieszczuchu z socjalnego blokowiska
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...