Dajcie dziecku, być dzieckiem !
|
|
SP nr 21 w Lublinie
|
|
Ale cyrk !
|
|
Życzę małemu wytrwałości i uporu, bo talent już ma!
|
|
Odbieranie dzieciństwa. Te 'cudowne dzieci', gdy dorosną, żałują straconych lat.
|
|
Apel do rodziców: nie zabierajcie mu dzieciństwa. Bez normalnego dzieciństwa nie można być normalnym człowiekiem. Robicie mu krzywdę. I będziecie żałować obecnego parcia na szkło.
|
|
Nie chcę siać zamętu- ale przystopujcie Państwo z tym mówieniem o geniuszu- wygląda na bardzo uzdolnionego i głodnego wiedzy ale czwartoklasista uczęszczający na matematykę i informatykę do klasy piątej to jeszcze nie geniusz- geniusz to np 10 latek na Międzynarodowej Olimpiadzie Matematycznej
|
|
Czyli to laureat ubiegłorocznej albo edycji 2014 olimpiady matematycznej czy informatycznej? Oświećcie mnie Państwo tak jak poprzednich komentujących w czym to dziecko jest takie genialne?
Niejedno dziecko uczestniczy w kółkach zainteresowań wraz ze starszymi rocznikami, a na uniwersytet go nie przyjmują.
|
|
Rodzice mają parcie na media a Kamil - pewno chętnie beztrosko bawiłby się lego technic :)
|
|
napiszcie o tym geniuszu ,po sesji egzaminacyjnej.
|
|
zyczę powodzenia. Mam nadzieję, że nie stracisz zapału i chęci poznawania świata- nawet tego dziecięcego.
Jestem dumny, że wsród nas są takie "bystre chłopaki"
brawo:)!!!!
|
|
zamoich czasów byłby tępiony za nadzwyczajność
moze miec A.S.
Ale zazdrośni zawsze będą mięć ból pupy
|
|
Jeśli Dyr. Piskor to SP 21 a nie 51
|
|
Powodzenia Kamilu, dobrze wykorzystaj swój talent!
|
|
chore ambicje głupich rodziców
|
|
a matura
|
|
A ja radzę aby jak najszybciej uciekał z lubelskiego i szedł do mocnych szkół np. do Warszawy albo do Krakowa (piątka) bo tylko tam jest sensowny poziom.
|
|
takie dzieci się zdarzają, i tutaj ważne jest podejście rodziców i nauczycieli...żeby nie zmarnowac takiego talentu, tylko wspierać i pomagać. Pozdrawiam cała rodzinę :)
|
|
rodzice chyba nie wiedzą co tak naprawdę robią....
|
|
nie dorówna studentom :))
|
Strona 1 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|