Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Afera w Ratuszu. Wynik przetargu już wydrukowany?

Utworzony przez abs, 19 sierpnia 2014 o 17:54 Powrót do artykułu
Mamy do czynienia z tym samym przypadkiem ustawionego przetargu jaki miał miejsce w Urzędzie Miasta Lublin. 2013-08-02) Przetarg nieograniczony na dostawę infrastruktury serwerowej, centralnego systemu archiwizacji oraz wyposażenia centrum zarządzania siecią na potrzeby projektu Lubelska Biblioteka Wirtualna - http://www.bip.lublin.eu/bip/um/index.php?t=200&id=201110 1. Jedyną ofertę złożyli koledzy z Asseco Business Solutions S.A. ,ul. Konrada Wallenroda 4c 20-(Í07 Lublin 2. Dostarczony sprzęt IT nie spełnia warunków SIWZ  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Faktycznie wielka afera bo parę małych lokalnych firm nie zarobi
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Bardzo nieładnie że nie dają zarobić swoim. Lecz najśmieszniejsze jest to że pod listem widzę podpisy paru firm pod które "ustawiane" były poprzednie przetargi. OK! Uprzedzę oburzenie niektórych i dopiszę że prawdopodobnie...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pewnie że mała to mała ale aferka, a co lepiej dać zarobić Japońskiej korporacji, która wytransferuje pieniądze do siebie, niż żeby te pieniądze zostały w Lublinie i przy okazji może by ktoś robote znalazł - skó.....syństwo. Posiadały urzędasy na stołkach i czeszą łapówy - do pierdla!!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Czy nasz kochany Prezydent nie widzi z kim pracuje, ktoś powyżej opisał kolejny ustawiony przetarg na sprzęt komputerowy i to dostarczyli jeszcze nie zgodny ze specyfikacją - jak można kogoś takiego zatrudniać!!!! Ryba psuje się od głowy ale jak dla mnie całe IT musi odejść !!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Oczywiście, że drukarka minolta, software minoltowy i w związku z tym kopiarki w następnym przetargu będą musiały być minoltowe czy cos jeszcze trzeba dodawać?? all clear chyba - może urzędnikom trzeba kasy fiskalne postawić przy biurkach to przynajmniej podatki od łapówek by płacili żeby mieć święty spokój a tak musza portkami trząść.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pewnie że mała to mała ale aferka, a co lepiej dać zarobić Japońskiej korporacji, która wytransferuje pieniądze do siebie, niż żeby te pieniądze zostały w Lublinie i przy okazji może by ktoś robote znalazł - skó.....syństwo. Posiadały urzędasy na stołkach i czeszą łapówy - do pierdla!!!!
  jasne, bo do wszystkiego nada się mała firemka z siedzibą w mieszkaniu m3, przecież w tych wymogach przetargowych nie ma żadnych kosmicznych wymagań
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zgłaszajcie wszyscy jak pierwszy kolega a raczej jego post z linkiem do przetargu wszystkie podejrzenia o ustawiony przetarg w Lubelskiej informatyce to może w końcu komuś do dupy zajrzą!!!     Panie Prezydencie Quo Vadis !!!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
heh czy to wina ratusza że lokalni przedsiębiorcy nie są w stanie zaoferować drukarki takiej jakiej się wymaga??
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Idealny temat dla sfrustrowanych Pisiorków
Zaloguj się, aby oddać głos
0
jasne, bo do wszystkiego nada się mała firemka z siedzibą w mieszkaniu m3, przecież w tych wymogach przetargowych nie ma żadnych kosmicznych wymagań
poczytaj specyfikację to będziesz wiedział - a Ty co pracownik UM że ich bronisz!!!! Widziałeś żeby ktoś w Lublinie kupił czy wynajął 100 nowych maszyn żeby jakaś firma mogła wziąć taką specyfikację!!!  A są firmy które obsługują nasze uczelnie i urzędy gdzie jest jeszcze więcej sprzętu i jest OK tylko tam nikt referencji z kosmosu nie chce !!!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
  nowe drukarki mają działać na ogólnodostępnym oprogramowaniu, a doświadczenie dostawcy też ma swoje znaczenie. - Jest odpowiednie do wielkości zamówienia - podkreśla. - Rozumiem rozżalenie przedstawicieli niektórych firm, jednak nie powinni być zaskoczeni. Przed przetargiem spotkaliśmy się z nimi i mówiliśmy, że potrzebujemy dużej ilości nowego sprzętu. To będzie duże ułatwienie pracy i poprawa jakości obsługi interesantów. Mam już dosyć skarg pracowników na sprzęt - mówi Hunicz i zaznacza, że na przełomie roku może będzie ogłoszony przetarg na 100 kopiarek. - I być może przyjmiemy takie same rozwiązania jak teraz. 
  Psuł się chłam od miejscowych firm więc może to i lepiej, że stawiają na towar lepszej jakości 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
heh czy to wina ratusza że lokalni przedsiębiorcy nie są w stanie zaoferować drukarki takiej jakiej się wymaga??
są pod warunkiem, że zostaną dopuszczeni do przetargu - a Ty co obrońca ustawiaczy i biorących!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
poczytaj specyfikację to będziesz wiedział - a Ty co pracownik UM że ich bronisz!!!! Widziałeś żeby ktoś w Lublinie kupił czy wynajął 100 nowych maszyn żeby jakaś firma mogła wziąć taką specyfikację!!!  A są firmy które obsługują nasze uczelnie i urzędy gdzie jest jeszcze więcej sprzętu i jest OK tylko tam nikt referencji z kosmosu nie chce !!!!!
  przepraszam a od kiedy to jest obowiązek faworyzowania małych firm z regionu ? małe nie oznacza lepsze, nie pomyślałeś że lokalne firmy nie mają odpowiedniego doświadczenia z takimi ilościami tylko dlatego, że się do dużych przetargów nie nadają? co potwierdza choćby ten przetarg
Zaloguj się, aby oddać głos
0
są pod warunkiem, że zostaną dopuszczeni do przetargu - a Ty co obrońca ustawiaczy i biorących!!
  a kto ich nie dopuścił? wskaż palcem bo rozumiem, że winę, iż nie posiadają tego spełniającego kryteria modelu zwalasz na urzędników, śmieszne to trochę
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Psuł się chłam od miejscowych firm więc może to i lepiej, że stawiają na towar lepszej jakości 
Jak do tej pory z tego co widać z poprzedniego postępowania był urzędowy niestety - nie szczekaj pracowniku IT UM.!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
przepraszam a od kiedy to jest obowiązek faworyzowania małych firm z regionu ? małe nie oznacza lepsze, nie pomyślałeś że lokalne firmy nie mają odpowiedniego doświadczenia z takimi ilościami tylko dlatego, że się do dużych przetargów nie nadają? co potwierdza choćby ten przetarg
zbadaj historię choroby, kto poprzednio obsługiwał urząd i kto obecnie, są u nasz firmy z takim doświadczeniem i to nie jedna i nie dwie, sam znam kilka Gama, Biurotech, Biuroserwis, Automatyka Biurowa, Kserotechnika i inne, bo potrzebuję serwisu i sprzętu więc rozmawiam z serwisantami i obsługują UMCS czy KUL gdzie jest więcej sprzętu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
najlepsze jest w tym to że pod pismem podpisali się obecni usługodawcy dla UM, a każdy miesiąc przedłużającej się procedury to grube dziesiątki tys, złotych dla nich, więc chyba pozostali z branży dali się nieźle wypuścić cwaniaczkom z At-Serwis...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
co to za nieuki co piszą list do Prezydenta Miasta z błędami ortograficznymi? ale to taki lokalny patriotyzm. Na wsiach też lokalni sprzedawcy boja się Biedronki bo im zepsuje biznes. A wolą nic nie inwestować w sprzęt, pracować na wyeksploatowanym gównie i wystawić faktury, żyć i nie umierać...   Panie Prezydencie niech się Pan nie daje podpuścić, to zwykła walka o kasę chciwych ludzi.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie pierwszy przekręt Hunicza, niech ktoś przyjrzy się innym jego przetargom, pogonić w końcu aferzystę
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: