Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Afera w Ratuszu. Wynik przetargu już wydrukowany?

Utworzony przez abs, 19 sierpnia 2014 r. o 17:54 Powrót do artykułu
Mamy do czynienia z tym samym przypadkiem ustawionego przetargu jaki miał miejsce w Urzędzie Miasta Lublin. 2013-08-02) Przetarg nieograniczony na dostawę infrastruktury serwerowej, centralnego systemu archiwizacji oraz wyposażenia centrum zarządzania siecią na potrzeby projektu Lubelska Biblioteka Wirtualna - http://www.bip.lublin.eu/bip/um/index.php?t=200&id=201110 1. Jedyną ofertę złożyli koledzy z Asseco Business Solutions S.A. ,ul. Konrada Wallenroda 4c 20-(Í07 Lublin 2. Dostarczony sprzęt IT nie spełnia warunków SIWZ  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Faktycznie wielka afera bo parę małych lokalnych firm nie zarobi
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bardzo nieładnie że nie dają zarobić swoim. Lecz najśmieszniejsze jest to że pod listem widzę podpisy paru firm pod które "ustawiane" były poprzednie przetargi. OK! Uprzedzę oburzenie niektórych i dopiszę że prawdopodobnie...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pewnie że mała to mała ale aferka, a co lepiej dać zarobić Japońskiej korporacji, która wytransferuje pieniądze do siebie, niż żeby te pieniądze zostały w Lublinie i przy okazji może by ktoś robote znalazł - skó.....syństwo. Posiadały urzędasy na stołkach i czeszą łapówy - do pierdla!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy nasz kochany Prezydent nie widzi z kim pracuje, ktoś powyżej opisał kolejny ustawiony przetarg na sprzęt komputerowy i to dostarczyli jeszcze nie zgodny ze specyfikacją - jak można kogoś takiego zatrudniać!!!! Ryba psuje się od głowy ale jak dla mnie całe IT musi odejść !!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Oczywiście, że drukarka minolta, software minoltowy i w związku z tym kopiarki w następnym przetargu będą musiały być minoltowe czy cos jeszcze trzeba dodawać?? all clear chyba - może urzędnikom trzeba kasy fiskalne postawić przy biurkach to przynajmniej podatki od łapówek by płacili żeby mieć święty spokój a tak musza portkami trząść.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pewnie że mała to mała ale aferka, a co lepiej dać zarobić Japońskiej korporacji, która wytransferuje pieniądze do siebie, niż żeby te pieniądze zostały w Lublinie i przy okazji może by ktoś robote znalazł - skó.....syństwo. Posiadały urzędasy na stołkach i czeszą łapówy - do pierdla!!!!
  jasne, bo do wszystkiego nada się mała firemka z siedzibą w mieszkaniu m3, przecież w tych wymogach przetargowych nie ma żadnych kosmicznych wymagań
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zgłaszajcie wszyscy jak pierwszy kolega a raczej jego post z linkiem do przetargu wszystkie podejrzenia o ustawiony przetarg w Lubelskiej informatyce to może w końcu komuś do dupy zajrzą!!!     Panie Prezydencie Quo Vadis !!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
heh czy to wina ratusza że lokalni przedsiębiorcy nie są w stanie zaoferować drukarki takiej jakiej się wymaga??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Idealny temat dla sfrustrowanych Pisiorków
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jasne, bo do wszystkiego nada się mała firemka z siedzibą w mieszkaniu m3, przecież w tych wymogach przetargowych nie ma żadnych kosmicznych wymagań
poczytaj specyfikację to będziesz wiedział - a Ty co pracownik UM że ich bronisz!!!! Widziałeś żeby ktoś w Lublinie kupił czy wynajął 100 nowych maszyn żeby jakaś firma mogła wziąć taką specyfikację!!!  A są firmy które obsługują nasze uczelnie i urzędy gdzie jest jeszcze więcej sprzętu i jest OK tylko tam nikt referencji z kosmosu nie chce !!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
  nowe drukarki mają działać na ogólnodostępnym oprogramowaniu, a doświadczenie dostawcy też ma swoje znaczenie. - Jest odpowiednie do wielkości zamówienia - podkreśla. - Rozumiem rozżalenie przedstawicieli niektórych firm, jednak nie powinni być zaskoczeni. Przed przetargiem spotkaliśmy się z nimi i mówiliśmy, że potrzebujemy dużej ilości nowego sprzętu. To będzie duże ułatwienie pracy i poprawa jakości obsługi interesantów. Mam już dosyć skarg pracowników na sprzęt - mówi Hunicz i zaznacza, że na przełomie roku może będzie ogłoszony przetarg na 100 kopiarek. - I być może przyjmiemy takie same rozwiązania jak teraz. 
  Psuł się chłam od miejscowych firm więc może to i lepiej, że stawiają na towar lepszej jakości 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
heh czy to wina ratusza że lokalni przedsiębiorcy nie są w stanie zaoferować drukarki takiej jakiej się wymaga??
są pod warunkiem, że zostaną dopuszczeni do przetargu - a Ty co obrońca ustawiaczy i biorących!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
poczytaj specyfikację to będziesz wiedział - a Ty co pracownik UM że ich bronisz!!!! Widziałeś żeby ktoś w Lublinie kupił czy wynajął 100 nowych maszyn żeby jakaś firma mogła wziąć taką specyfikację!!!  A są firmy które obsługują nasze uczelnie i urzędy gdzie jest jeszcze więcej sprzętu i jest OK tylko tam nikt referencji z kosmosu nie chce !!!!!
  przepraszam a od kiedy to jest obowiązek faworyzowania małych firm z regionu ? małe nie oznacza lepsze, nie pomyślałeś że lokalne firmy nie mają odpowiedniego doświadczenia z takimi ilościami tylko dlatego, że się do dużych przetargów nie nadają? co potwierdza choćby ten przetarg
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
są pod warunkiem, że zostaną dopuszczeni do przetargu - a Ty co obrońca ustawiaczy i biorących!!
  a kto ich nie dopuścił? wskaż palcem bo rozumiem, że winę, iż nie posiadają tego spełniającego kryteria modelu zwalasz na urzędników, śmieszne to trochę
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Psuł się chłam od miejscowych firm więc może to i lepiej, że stawiają na towar lepszej jakości 
Jak do tej pory z tego co widać z poprzedniego postępowania był urzędowy niestety - nie szczekaj pracowniku IT UM.!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
przepraszam a od kiedy to jest obowiązek faworyzowania małych firm z regionu ? małe nie oznacza lepsze, nie pomyślałeś że lokalne firmy nie mają odpowiedniego doświadczenia z takimi ilościami tylko dlatego, że się do dużych przetargów nie nadają? co potwierdza choćby ten przetarg
zbadaj historię choroby, kto poprzednio obsługiwał urząd i kto obecnie, są u nasz firmy z takim doświadczeniem i to nie jedna i nie dwie, sam znam kilka Gama, Biurotech, Biuroserwis, Automatyka Biurowa, Kserotechnika i inne, bo potrzebuję serwisu i sprzętu więc rozmawiam z serwisantami i obsługują UMCS czy KUL gdzie jest więcej sprzętu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
najlepsze jest w tym to że pod pismem podpisali się obecni usługodawcy dla UM, a każdy miesiąc przedłużającej się procedury to grube dziesiątki tys, złotych dla nich, więc chyba pozostali z branży dali się nieźle wypuścić cwaniaczkom z At-Serwis...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
co to za nieuki co piszą list do Prezydenta Miasta z błędami ortograficznymi? ale to taki lokalny patriotyzm. Na wsiach też lokalni sprzedawcy boja się Biedronki bo im zepsuje biznes. A wolą nic nie inwestować w sprzęt, pracować na wyeksploatowanym gównie i wystawić faktury, żyć i nie umierać...   Panie Prezydencie niech się Pan nie daje podpuścić, to zwykła walka o kasę chciwych ludzi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie pierwszy przekręt Hunicza, niech ktoś przyjrzy się innym jego przetargom, pogonić w końcu aferzystę
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...