Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Akcjonariusze zadowoleni z wyników Portu Lotniczego Lublin

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 17 maja 2016 o 21:41 Powrót do artykułu
cała Polska jest pod wrażeniem tempa rozwoju naszego lotniska, tak trzymać!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
przydaloby sie polaczenie z LIVERPOLEM I Z MENCHESTEREM I spokojnie 0.5 mln by wyciagneli
Zaloguj się, aby oddać głos
0
dobry rok a 2016 będzie jeszcze lepszy :)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
łysy niech doplaca z własnej kieszeni i wtedy niech będzie zadowolony
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To nie lotnisko tylko pipidówka z doliny kruków ! Niedźwiada to miejsce na lotnisko i tam już dawało by zyski a nie straty, ale przemądrzały pis-po nie mogli przeboleć, że PSL buduje lotnisko i jak ta szaleńcza zgraja była w latach 2005-2007 u władzy w Sejmiku Lubelskim zmieniła na ham-burg i mamy to co mamy czyli jak wyżej ! I straty, bo lotnisko to Cargo bo tam są pieniądze ale ... dzisiaj pokazują też pod wodzą krzysztofa michałkiewicza to samo tyle, że przedtem byli pod rękę z palikotem
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pogratulować poczucia alienacji tym, którzy wkładając w ubiegłym roku w tę spółkę 23,3 miliona złotych cieszą się, że kreatywnie poprawiony został jej wynik finansowy. Dominujący akcjonariusz zakończył ubiegły rok budżetowy 74% relacją zadłużenia do dochodów, a ten mniejszy akcjonariusz za pomocą kolejnej emisji obligacji wykupuje wcześniejsze obligacje i pokrywa deficyt dochodów nad wydatkami. Sama spółka zawiesiła wykup obligacji o wartości 180 milionów złotych i wyemitowała kolejne papiery "wartościowe". Kreatyna księgowość i realni nieodpowiedzialni akcjonariusze.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Akcjonariuszami AIRPORT LUBLIN są 4 jednostki budżetowe (czyli opłacane z kasy podatników), więc jak mają być niezadowolone z wyników finansowych ? Muszą być zadowolone, bo kasa na utrzymanie lotniska nie idzie z ich kieszeni tylko z kieszeni setek tysięcy podatników.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
w konkurencyjnym brukowcu pisano o stratach lotniska z czego więc łysy doktor ekonomii się cieszy ? Z własnej Głupoty czy śmieje się z naiwniaków, którzy uważają go za półboga ekonomii i buractwa
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Pogratulować poczucia alienacji tym, którzy wkładając w ubiegłym roku w tę spółkę 23,3 miliona złotych cieszą się, że kreatywnie poprawiony został jej wynik finansowy. Dominujący akcjonariusz zakończył ubiegły rok budżetowy 74% relacją zadłużenia do dochodów, a ten mniejszy akcjonariusz za pomocą kolejnej emisji obligacji wykupuje wcześniejsze obligacje i pokrywa deficyt dochodów nad wydatkami. Sama spółka zawiesiła wykup obligacji o wartości 180 milionów złotych i wyemitowała kolejne papiery "wartościowe". Kreatyna księgowość i realni nieodpowiedzialni akcjonariusze.
Kto ci płaci za wypisywanie tych wszystkich bredni?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
cała Polska jest pod wrażeniem tempa rozwoju naszego lotniska, tak trzymać!
+1
Zaloguj się, aby oddać głos
0
każde lotnisko na początku jest na minusie, nawet eksperci z branży wam powiedzą, że potrzeba minimum 5-7 lat zanim port zacznie na siebie zarabiać
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
dobry rok a 2016 będzie jeszcze lepszy :)
+1
Zaloguj się, aby oddać głos
0
pisuary przestańcie ujadać, nic wam nie pasuje
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Młodziaki biegusiem na YT obejrzeć "Ballada o prawdziwym kłamstwie", bo inaczej nie będziecie ignorantami, a czym innym na "i".
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W ciągu jednego roku strata 25 milionów. Jak planują po czterech latach wyjść na zero, to w tym czasie muszą włożyc jeszcze ok. 50 "baniek" A kiedy zyski ? Ja też poszastał bym pieniędzmi nie ze swojej kieszeni. Pensyjki za straty też chyba niemałe?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
każde lotnisko na początku jest na minusie, nawet eksperci z branży wam powiedzą, że potrzeba minimum 5-7 lat zanim port zacznie na siebie zarabiać
no bo taka jest prawda a kto twierdzi inaczej ten jest zwykłym ignorantem który nie ma pojęcia o czum mówi...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No, a w sumie czego mają nie być zadowoleni? Nie ryzykują własnym majątkiem, tylko obracają pieniędzmi podatników, to co im za różnica zysk czy strata? Co do zysków to nie wiem czy jakieś lotnisko w Polsce poza Okęciem i Balicami realnie na siebie zarabia. Te mniejsze niby też mają zyski, ale jakby odjąć od tego kasę pompowaną od samorządów na tzw, promocję regionu, to by chyba były pod kreską.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
No, a w sumie czego mają nie być zadowoleni? Nie ryzykują własnym majątkiem, tylko obracają pieniędzmi podatników, to co im za różnica zysk czy strata? Co do zysków to nie wiem czy jakieś lotnisko w Polsce poza Okęciem i Balicami realnie na siebie zarabia. Te mniejsze niby też mają zyski, ale jakby odjąć od tego kasę pompowaną od samorządów na tzw, promocję regionu, to by chyba były pod kreską.
Powtórzę swój post sprzed kilku dni :   W Polsce jest 13 lotnisk międzynarodowych. Zysk jest wtedy kiedy lotnisko obsługuje powyżej 1 miliona pasażerów w ciągu roku. Takich lotnisk jest tylko 6. Te 6 lotnisk przynosi jako takie zyski. 7 kolejnych lotnisk przynosi straty. Tego nikt i nigdy nie zmieni. Bo lokalne lotniska nigdy nie wyjdą poza przerób 1 milion pasażerów w ciągu roku. Airport Lublin jest bardzo potrzebne. Dla tysięcy gastarbajterów tyrających za granicą. Oni mają kontakt z rodzinami na Lubelszczyźnie. I do tego jestem gotowy dopłacać jako podatnik. Ale nie łudźmy się, że kiedykolwiek będą jakiekolwiek zyski z tego interesu."  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
bart napisał:
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
No, a w sumie czego mają nie być zadowoleni? Nie ryzykują własnym majątkiem, tylko obracają pieniędzmi podatników, to co im za różnica zysk czy strata? Co do zysków to nie wiem czy jakieś lotnisko w Polsce poza Okęciem i Balicami realnie na siebie zarabia. Te mniejsze niby też mają zyski, ale jakby odjąć od tego kasę pompowaną od samorządów na tzw, promocję regionu, to by chyba były pod kreską.
Powtórzę swój post sprzed kilku dni :  W Polsce jest 13 lotnisk międzynarodowych. Zysk jest wtedy kiedy lotnisko obsługuje powyżej 1 miliona pasażerów w ciągu roku. Takich lotnisk jest tylko 6. Te 6 lotnisk przynosi jako takie zyski. 7 kolejnych lotnisk przynosi straty. Tego nikt i nigdy nie zmieni. Bo lokalne lotniska nigdy nie wyjdą poza przerób 1 milion pasażerów w ciągu roku. Airport Lublin jest bardzo potrzebne. Dla tysięcy gastarbajterów tyrających za granicą. Oni mają kontakt z rodzinami na Lubelszczyźnie. I do tego jestem gotowy dopłacać jako podatnik. Ale nie łudźmy się, że kiedykolwiek będą jakiekolwiek zyski z tego interesu."  Kilka malych uwag. Jest juz, 14 lotniks- doszedł port-lotniczy OLSZTYN(SZYMANY), ktory może skonczyc jak Radom, chociaż nie musi. w polsce jest 7 a nie 6 lotnisk, ktore są rentowne tj, 1.Warszawa Chopin, 2.Kraków, 2.Gdańsk, 4.Katowice, 5.Warszawa-Modlin, 6.Wrocław i 7.Poznań. Lokalne lotniska moga wyjśc za próg miliona, sa takie porty w Europie ,tak sie dzieje w innych krajach z tym, ze latem one nabijaja kilakset tysiecy charterom i biurom podrózy i maja kierunki całoroczne nie stricte emigracyhne tylko turystyczne...oczywiscie to w Polsce malo realne bo nadal jestesmy spoleczenstem dosc biednym. co do reszty sie zgadzam.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: