Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Al. Sikorskiego: Zderzenie samochodu z autobusem

Utworzony przez osobówka, 2 lutego 2012 o 09:20 Powrót do artykułu
Tak to jest z tymi TiRami.W ogromnej większości za kierownicą tych kolosów siedzą półgłówki po kursach typu "wal w osobówkę,nogi masz powyżej dachu osobówki" W ubiegłą sobotę jechałem trasą Lublin-Janów Lubelski i dwukrotnie widziałem jak nibezpiecznie jadą TiRy.Wyprzedzają na "trzeciego",nawet nie zjedzie z nieswojego pasa gdy z naprzeciwka jadą samochody.Jeden taki to nawet wyprzedzał pod górę (wyjazd z Kraśnika do Lublina) kolumnę złożoną z 5 samochodów:2 osobówki i 3 TiRy tzw łamańce.Widział palant jeden (bandyta!) że nie da rady wyprzedzić pod górkę bo z naprzeciwka jechała grupa samochodów,to ten deb*** postanowił i tak wyprzedzać.Gdy doszło do niebezpiecznej sytuacji,szoferak-półgłówek odwrócić swoją facjatę w drugą stronę aby nie patrzeć jak ludzie migają mu światłami,pokazują środkowy palec etc. NIe zdążyłem spisać numeru rejestracyjnego idioty. Reasumując:TiRy powinny być przetransportowywane pociągami towarowymi do miejca przeznaczenia,a z rampy dopiero na kołach do firmy.I tylko w nocy. Kierowcy TiRów powinni być badani przez lekarza psychiatrę i przez psychologa raz na kwartał.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
TIR to nie samochód tylko Międzynarodowy Tranzyt Drogowy (oficjalny skrót TIR, od fr. "Transports Internationaux Routiers")[1], międzynarodowa konwencja celna z 14 listopada 1975 (z późniejszymi zmianami), dotycząca tranzytu towarów samochodami ciężarowymi w transporcie międzynarodowym, pozwalająca uprościć procedury na granicach i w urzędach celnych, celem większej efektywności przewozów drogowych. Za przepisowego kierowcę się uważasz ale w szkole nie uważałeś!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Hahahaha! To znajdź fundusze i warunki, żeby zbudować takie terminale. W Polsce często ledwo pasażerów się przewozi, a Ty chcesz ciężarówki przewozić? Zastanów się troszkę... Poza tym wcale bym się nie zdziwił jakby się okazało, że ta osobówka była w martwym punkcie. Jakoś nie chce mi się wierzyć, żeby specjalnie go uderzył. Musiał go nie zauważyć.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: