Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Al. Solidarności: Ciężarówki testowały nowe estakady. Kiedy otwarcie dla kierowców?

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 31 maja 2017 r. o 10:35 Powrót do artykułu
To juz w Lublinie nie ma ludzi do pomiarów tylko ze wsi rzeszow?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chyba autor artykuły nie do końca wie co to jest estakada, tu mamy do czynienia z wiaduktami a nie estakadami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zawaliście ze przed Euro cześć otworzą!!! oby na męczenników majdanka i lotniczej skończyli też przeed Euro!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciekawe jakie ulice zostaną zakorkowane PO otwarciu wiaduktu ? Może znowu przepisy nie pozwolą na modernizację świateł ? he he
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Testy przy 50km/h. Rozumiem, bo to prędkość maksymalna dla ciężarówek w mieście. Tyle teorii. Z OC ciężarówki będzie naprawiany wiadukt, gdy ciężarówki będą jeździć po 90km/h? Czy przy testach nie powinno się uwzględniać najniekorzystniejszego obciążenia jakie może wystąpić (o dużym prawdopodobieństwie wystapienia).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
cytat: Od 10 czerwca kierowcy jadący od strony centrum będą mogli skręcić na rondzie w lewo w al. Sikorskiego. Natomiast z al. Sikorskiego będzie można pojechać przez rondo w lewo w stronę Warszawy. jeżdżę tamtędy prawie co dzień. nie raz skręcałem z Sikorskiego w lewo. Przepuszczając wielokroć skręcających jadących z centrum w Sikorskiego. A tu się dowiaduję z prasy, że to dopiero od 10 czerwca będzie możliwe... Aha... zawsze jeżdżę trzeźwy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
cytat z wikipedi Jako estakadę można przyjąć wieloprzęsłowe konstrukcje inżynierskie spełniające częściowo funkcję wiaduktu a częściowo wysokiego nasypu[ to odnośnie osobykm która uważa, że tu tylko słowo wiadukt wolno użyć. Jesli jest wiele przęseł można użyć słowa estakada.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
i najlepiej by było gdyby na tyym rondzie nie było tej sygnalizacji, bo po co? Ruch na Warszawę pójdzie górą.Od ducha poczekają na przejazd od Puławskiej bezkolizyjnie w Solidarności.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Może i jeździsz trzeźwy ale pisząc komentarz już trzeźwy nie byłeś. Widzisz tam gdzieś teraz RONDO? Ono jest obecnie budowane i od 10 czerwca będzie już gotowe. Teraz jeździsz po drodze tymczasowej a nie po rondzie!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Za pomiary płaci Skańska i widoczenie Rzeszów dał lepszą ofertę cenową.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ta budowa trwa i trwa... są jakieś racjonalne powody takiego rozwlekania tej budowy?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
super, dobrze, że Lublin się tak rozwija. a do maruderów - prace miały być skończone do końca października albo listopada tego roku, a skończą je w sierpniu, więc jak można mówić o przeciąganiu budowy. żenada.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Te prace powinny być zaplanowane na góra pół roku. Może jakiś ekolog policzyłby ile nadmiernego paliwa spalono w czasie objazdów. Dodajmy koszt czasu. A czy inwestycja sensowna? Jedyne, co może uzasadniać te wiadukty to rondo naprzeciw Skansenu (o ile ludzie będa tamtędy jeździć). Ruch na Warszawę przeniósł się na obwodnicę i tu, na Solidarności, na Warszawę jest zazwyczaj znikomy. Taak, oczywiście można rowerem i miejską i w ogóle cieszmy się z iście europejskich inwestycji, bo przecież skoro były fundusze to trzeba je było wykorzystać. Tak jak najnowszy most na muzycznej, który fenomenalnie rozprowadził ruch w tamtym rejonie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
to po to budowano wiadukt żeby i tak były światła??? ŻEnada
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
z' napisał:
Te prace powinny być zaplanowane na góra pół roku. Może jakiś ekolog policzyłby ile nadmiernego paliwa spalono w czasie objazdów. Dodajmy koszt czasu. A czy inwestycja sensowna? Jedyne, co może uzasadniać te wiadukty to rondo naprzeciw Skansenu (o ile ludzie będa tamtędy jeździć). Ruch na Warszawę przeniósł się na obwodnicę i tu, na Solidarności, na Warszawę jest zazwyczaj znikomy. Taak, oczywiście można rowerem i miejską i w ogóle cieszmy się z iście europejskich inwestycji, bo przecież skoro były fundusze to trzeba je było wykorzystać. Tak jak najnowszy most na muzycznej, który fenomenalnie rozprowadził ruch w tamtym rejonie.
 Za tydzień będę skręcał pod wiaduktem w Sikorskiego, ale za rok pojadę już estakadą nad rondem, tak aby dojechać do Bohaterów Monte Cassino i skręcić przy Poczekajce w Kraśnickie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...