Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Autobusy na ul. Bursztynowej? Jest decyzja miasta

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 4 kwietnia 2017 o 18:33 Powrót do artykułu
i słusznie a dr.marcoz krasnickij toro niech nie blikuje skodą i wiesvagenem
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Będzie widok na stację Lublin Zachód w lesie bez dojazdu i parkingów. Jest miejsce przed lasem jednak wizjonerzy i planiści zadecydowali że stacja wciśnięta miedzy lasem a blokami będzie bardziej perspektywiczna. Dlaczego stacja w lesie skoro jest ulica Granitowa i wolne miejsce przed lasem?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Będzie widok na stację Lublin Zachód w lesie bez dojazdu i parkingów. Jest miejsce przed lasem jednak wizjonerzy i planiści zadecydowali że stacja wciśnięta miedzy lasem a blokami będzie bardziej perspektywiczna. Dlaczego stacja w lesie skoro jest ulica Granitowa i wolne miejsce przed lasem?
Napisz do PKP PLK to się dowiesz....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Skład Rady Kultury Przestrzeni: •Jan Kamiński - Przewodniczący •Bolesław Stelmach - Zastępca Przewodniczącego •Anna Polska - Zastępca Przewodniczącego •Anna Rzepecka - Sekretarz •Jadwiga Jamiołkowska •Romuald Dylewski •Paweł Mierzwa •Hubert Trammer •Stanisław Lichota •Jacek Babuchowski •Emilia Niećko •Maria Balawejder-Kantor •Tadeusz J. Chmielewski •Ewa Kipta •Katarzyna Zaleska •Jacek Warda •Adam Cis •Aleksander Wiącek •Marcin Skrzypek •Marta Kurowska •Paulina Zarębska •Katarzyna Szczypior
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Przez Bursztynową w niektórych godzinach trudno przejść . Rano i po południu - dzieci do szkoły i ze szkoły - makabra. Nie wiem co za idiota zaprojektował taką uliczkę dla tak wielkiego osiedla ( albo odwrotnie, osiedle przy takiej komunikacji ) . W niedzielę msze - zapchana . Każdy wieśniak chce pochwalić się złomikiem i wozi rodzinkę do koscioła, a sam piluje samochodu . Istny cyrk . Ja prponuję przez środek puścic tory dla szynobusu, wyciać parę hektarów lasu i zrobic cmentarz . Jeszcze tylko gdzies z boku żłobek i będzie komplet.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Połączenie Krochmalnej z Kraśnicką wzdłuż torów nie rozwiąże problemów na komunikacyjnych os. Poręba, os. Widok, spowoduje większe problemy ponieważ nastąpi wprowadzenie nowych samochodów które będą jechały na trasie Filaretów - "mała obwodnica" czy Granitowa "mała obwodnica". Z osiedli jeszcze trudniej będzie wyjechać. Podobnie będzie na Węglinie Południowym nowa dzielnica do której wnętrza nie zaplanowano drogi która obsługiwała by autobusy wszyscy w samochodach. Komunikację zbiorową wewnątrz takich osiedli można by zrealizować busami, ale jak się okazuje lepiej dokładać kolejne auta do tych korków. Agata
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Czy rada Rada Kultury Przestrzeni była na ulicy Bursztynowej kiedykolwiek????!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Szkoda gadać, wszystko by się dało zrobić, ale jak się nie chce to się nie chce, była szansa, żeby przekonać ludzi do porzucenia samochodów i wybrania komunikacji miejskiej to nic z tego, Bursztynowa dalej będzie upchana samochodami, które się gnieżdżą jak robaki, można było częściowo przebudować ulicę, wprowadzić ograniczenia ruchu samochodowego i ustalić priorytet dla komunikacji miejskiej. Po co dalej mówić, i tak po ptakach.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"Zdaniem Rady Kultury Przestrzeni zamiast budować nową drogę pod oknami, z których teraz jest widok na las, lepiej dostosować ul. Bursztynową do obsługi komunikacją miejską." Bardzo niekulturalnie uradzili że mała osiedlowa uliczka stanie się drogą dojazdową do nowej stacji kolejowej. Przestrzeń między lasem a blokami zostanie zagospodarowana na stację kolejową. Uradzili że stacja będzie ładna a droga do niej zasłoni ładny widok? Co za brak wyobraźni przestrzennej i pomysłu na przyszłość. Mieszkańcy pod oknami będą mieli samochody podróżnych PKP, ciekawe jak długo las poradzi sobie ze stacją i kulturalnymi podróżnikami. Za 50 lat może zostanie już tylko widok na stację. Niestety PKP, decydenci i inne RADY tego nie widzą.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Bardzo dobry pomysł droga wzdłuż torów! !!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Z tej rady to taka rada jak z koziej d...y organki. Co pomysł to lepszy. jeszcze trochę to ogonami zaczną szczekać !
Zaloguj się, aby oddać głos
0
jacy ci ludzie to idioci wola się kurna dusić na bursztynowej niż mieć dogodny dojazd do domu. a do autobusu niech zapiżają na iana pawła
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Bursztynowa była planowana jak węższa aby nie jeździły tam autobusy co za ograniczeni znajdują się w Radzie kultury Przestrzeni osobnicy, trasa zielona to prawidłowe rozwiązanie chyba że tam mieszkają przy planowanej trasie dlatego te protesty. Im więcej ciał kolegialnych z amatorami tym głupsze wnioski do realizacji wysuwane
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ciekawe ilu z tej rady mieszka na tym osiedlu....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Co za idiotyczny pomysł, tylko autobusów jeszcze na Bursztynowej brakuje, to wąska uliczka osiedlowa z ogranicznikami prędkości, pełna dzieci ze szkoły podstawowej. Jest przystanek przy parkingu strzeżonym i wystarczy, z drugiego końca ulicy bliżej mają na Jana Pawła. Zapytajcie mieszkańców czy im potrzebne te autobusy i nowa droga pod lasem, bo mi się te obie inwestycje wydają zbędne.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
"Co za idiotyczny pomysł, tylko autobusów jeszcze na Bursztynowej brakuje, to wąska uliczka osiedlowa z ogranicznikami prędkości, pełna dzieci ze szkoły podstawowej. Jest przystanek przy parkingu strzeżonym i wystarczy, z drugiego końca ulicy bliżej mają na Jana Pawła. Zapytajcie mieszkańców czy im potrzebne te autobusy i nowa droga pod lasem, bo mi się te obie inwestycje wydają zbędne."
zbedny to jest twój pusty łeb, jana pawła to jedna z najbardziej ruchliwych ulic i będzie jeszcze bardziej ruchliwa, bo cały czas w okolicy jana pawła powstają nowe bloki, nowa droga wzdłuż torów musi być wczesniej niz inne inwestycje w miescie, a jak nie to przy nastepnych wyborach mozna podziekowac obecnym rzadzącym w um za nic nie zrobienie w sprawie budowy tej drogi
Zaloguj się, aby oddać głos
0
JA NIE CHCE DROGI POD LASEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MAM PIEKNY WIDOK Z TARASU!!! JAK BEDZIE MI TRZEBA GDZIEŚ POJECHAC TO SE DOJDĘ NA PRZYSTANEK!!!!!!!!!!!!!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ja też będę zapieprzać na przystanek na widok, bez przesady, ten kto się tam osiedlał, wiedział, że jest słabe połączenie i o to chodziło, jak kogoś stać to ma auto a jak nie to 10 min spacerkiem na pętle nikogo nie zbawi! zdrowia kochani :*
Zaloguj się, aby oddać głos
0
5 minut nie mogą przejść... osiedle widok jest najlepiej skomunikowane...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Droga pod lasem to najgłupsze rozwiązanie z możliwych. Drobne zwierzęta, którym stopniowo zabierano miejsce do życia kosztem nowych bloków plus wspomniane blokowiska.... Zostawcie troche natury w tym Lublinie. Bo niedlugo dojdzie do tego, że włodarze miasta będą budować kosztem Lasu;/
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: