Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Autobusy na ul. Bursztynowej? Jest decyzja miasta

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 4 kwietnia 2017 r. o 18:33 Powrót do artykułu
i słusznie a dr.marcoz krasnickij toro niech nie blikuje skodą i wiesvagenem
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Będzie widok na stację Lublin Zachód w lesie bez dojazdu i parkingów. Jest miejsce przed lasem jednak wizjonerzy i planiści zadecydowali że stacja wciśnięta miedzy lasem a blokami będzie bardziej perspektywiczna. Dlaczego stacja w lesie skoro jest ulica Granitowa i wolne miejsce przed lasem?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Będzie widok na stację Lublin Zachód w lesie bez dojazdu i parkingów. Jest miejsce przed lasem jednak wizjonerzy i planiści zadecydowali że stacja wciśnięta miedzy lasem a blokami będzie bardziej perspektywiczna. Dlaczego stacja w lesie skoro jest ulica Granitowa i wolne miejsce przed lasem?
Napisz do PKP PLK to się dowiesz....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Skład Rady Kultury Przestrzeni: •Jan Kamiński - Przewodniczący •Bolesław Stelmach - Zastępca Przewodniczącego •Anna Polska - Zastępca Przewodniczącego •Anna Rzepecka - Sekretarz •Jadwiga Jamiołkowska •Romuald Dylewski •Paweł Mierzwa •Hubert Trammer •Stanisław Lichota •Jacek Babuchowski •Emilia Niećko •Maria Balawejder-Kantor •Tadeusz J. Chmielewski •Ewa Kipta •Katarzyna Zaleska •Jacek Warda •Adam Cis •Aleksander Wiącek •Marcin Skrzypek •Marta Kurowska •Paulina Zarębska •Katarzyna Szczypior
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przez Bursztynową w niektórych godzinach trudno przejść . Rano i po południu - dzieci do szkoły i ze szkoły - makabra. Nie wiem co za idiota zaprojektował taką uliczkę dla tak wielkiego osiedla ( albo odwrotnie, osiedle przy takiej komunikacji ) . W niedzielę msze - zapchana . Każdy wieśniak chce pochwalić się złomikiem i wozi rodzinkę do koscioła, a sam piluje samochodu . Istny cyrk . Ja prponuję przez środek puścic tory dla szynobusu, wyciać parę hektarów lasu i zrobic cmentarz . Jeszcze tylko gdzies z boku żłobek i będzie komplet.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Połączenie Krochmalnej z Kraśnicką wzdłuż torów nie rozwiąże problemów na komunikacyjnych os. Poręba, os. Widok, spowoduje większe problemy ponieważ nastąpi wprowadzenie nowych samochodów które będą jechały na trasie Filaretów - "mała obwodnica" czy Granitowa "mała obwodnica". Z osiedli jeszcze trudniej będzie wyjechać. Podobnie będzie na Węglinie Południowym nowa dzielnica do której wnętrza nie zaplanowano drogi która obsługiwała by autobusy wszyscy w samochodach. Komunikację zbiorową wewnątrz takich osiedli można by zrealizować busami, ale jak się okazuje lepiej dokładać kolejne auta do tych korków. Agata
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy rada Rada Kultury Przestrzeni była na ulicy Bursztynowej kiedykolwiek????!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szkoda gadać, wszystko by się dało zrobić, ale jak się nie chce to się nie chce, była szansa, żeby przekonać ludzi do porzucenia samochodów i wybrania komunikacji miejskiej to nic z tego, Bursztynowa dalej będzie upchana samochodami, które się gnieżdżą jak robaki, można było częściowo przebudować ulicę, wprowadzić ograniczenia ruchu samochodowego i ustalić priorytet dla komunikacji miejskiej. Po co dalej mówić, i tak po ptakach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Zdaniem Rady Kultury Przestrzeni zamiast budować nową drogę pod oknami, z których teraz jest widok na las, lepiej dostosować ul. Bursztynową do obsługi komunikacją miejską." Bardzo niekulturalnie uradzili że mała osiedlowa uliczka stanie się drogą dojazdową do nowej stacji kolejowej. Przestrzeń między lasem a blokami zostanie zagospodarowana na stację kolejową. Uradzili że stacja będzie ładna a droga do niej zasłoni ładny widok? Co za brak wyobraźni przestrzennej i pomysłu na przyszłość. Mieszkańcy pod oknami będą mieli samochody podróżnych PKP, ciekawe jak długo las poradzi sobie ze stacją i kulturalnymi podróżnikami. Za 50 lat może zostanie już tylko widok na stację. Niestety PKP, decydenci i inne RADY tego nie widzą.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bardzo dobry pomysł droga wzdłuż torów! !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Z tej rady to taka rada jak z koziej d...y organki. Co pomysł to lepszy. jeszcze trochę to ogonami zaczną szczekać !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jacy ci ludzie to idioci wola się kurna dusić na bursztynowej niż mieć dogodny dojazd do domu. a do autobusu niech zapiżają na iana pawła
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bursztynowa była planowana jak węższa aby nie jeździły tam autobusy co za ograniczeni znajdują się w Radzie kultury Przestrzeni osobnicy, trasa zielona to prawidłowe rozwiązanie chyba że tam mieszkają przy planowanej trasie dlatego te protesty. Im więcej ciał kolegialnych z amatorami tym głupsze wnioski do realizacji wysuwane
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciekawe ilu z tej rady mieszka na tym osiedlu....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co za idiotyczny pomysł, tylko autobusów jeszcze na Bursztynowej brakuje, to wąska uliczka osiedlowa z ogranicznikami prędkości, pełna dzieci ze szkoły podstawowej. Jest przystanek przy parkingu strzeżonym i wystarczy, z drugiego końca ulicy bliżej mają na Jana Pawła. Zapytajcie mieszkańców czy im potrzebne te autobusy i nowa droga pod lasem, bo mi się te obie inwestycje wydają zbędne.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
"Co za idiotyczny pomysł, tylko autobusów jeszcze na Bursztynowej brakuje, to wąska uliczka osiedlowa z ogranicznikami prędkości, pełna dzieci ze szkoły podstawowej. Jest przystanek przy parkingu strzeżonym i wystarczy, z drugiego końca ulicy bliżej mają na Jana Pawła. Zapytajcie mieszkańców czy im potrzebne te autobusy i nowa droga pod lasem, bo mi się te obie inwestycje wydają zbędne."
zbedny to jest twój pusty łeb, jana pawła to jedna z najbardziej ruchliwych ulic i będzie jeszcze bardziej ruchliwa, bo cały czas w okolicy jana pawła powstają nowe bloki, nowa droga wzdłuż torów musi być wczesniej niz inne inwestycje w miescie, a jak nie to przy nastepnych wyborach mozna podziekowac obecnym rzadzącym w um za nic nie zrobienie w sprawie budowy tej drogi
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
JA NIE CHCE DROGI POD LASEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MAM PIEKNY WIDOK Z TARASU!!! JAK BEDZIE MI TRZEBA GDZIEŚ POJECHAC TO SE DOJDĘ NA PRZYSTANEK!!!!!!!!!!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ja też będę zapieprzać na przystanek na widok, bez przesady, ten kto się tam osiedlał, wiedział, że jest słabe połączenie i o to chodziło, jak kogoś stać to ma auto a jak nie to 10 min spacerkiem na pętle nikogo nie zbawi! zdrowia kochani :*
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
5 minut nie mogą przejść... osiedle widok jest najlepiej skomunikowane...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Droga pod lasem to najgłupsze rozwiązanie z możliwych. Drobne zwierzęta, którym stopniowo zabierano miejsce do życia kosztem nowych bloków plus wspomniane blokowiska.... Zostawcie troche natury w tym Lublinie. Bo niedlugo dojdzie do tego, że włodarze miasta będą budować kosztem Lasu;/
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...